TE – toimiston ulkoistus. Masennus kasvaa.

TE - toimiston ulkoistus. Masennus kasvaa.

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 02.03.2017 klo 21:34 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 02.03.2017 klo 21:34

Mitä mieltä olette tästä?

Mä en tykkää vaan muutenkin ahdistuneena lisää ahdistusta. En mä halua mun tietoja antaa firmoille minkä ainoa tavoite on tuottaa voittoa😭

Voiko ne määrätä karenssia ym jos ei meme esim. Vuokrafirmoihin. Tai ylipäätään. Eihän tän pitänyt olla edes laillista?😞

Tällasta tää masentuneet elämä on. Kiitos henkilöille tämän takana. Masennus kasvaa, samoin itsemurhan mahdollisuus. Kohta 99% 😭. Toisaalta, ei yhteiskunta menetä mitään jos mä en ole olemassa. Yksi menoerä vain😭😭

Käyttäjä Joie kirjoittanut 03.03.2017 klo 09:05

aavameri kirjoitti 2.3.2017 21:34
Toisaalta, ei yhteiskunta menetä mitään jos mä en ole olemassa. Yksi menoerä vain😭😭

Tämä maailma menettäisi todella paljon, jos sä tekisit itsemurhan. Sinunlaisia on tässä maailmassa vaan yksi eikä toista tule. Olet korvaamaton, arvokas ja tärkeä. 😍 Ja sä oot nuori ihminen vielä, sulla voi olla edessäsi vaikka mitä ihmeellistä ja hyvää, vaikka elämä nyt tuntuukin tosi tuskaiselta. Jos jättäisit vähemmälle noi yhteiskunnalliset pohdinnat ja keskittyisit ennemmin etsimään parantumista ja apua pelkotiloihisi ja ahdistuneisuuteesi. Sillai olo vois hiljalleen alkaa helpottaa ja itsetuhoajatuksetkin väistyä.

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 03.03.2017 klo 23:56

Voi kiitos ihanista sanoista. Ne lohduttaa ja antavat toivoa.🙂🌻 . Niin sinäkin olet tärkeä<3. Suuri apu täällä kaikille🙂