Itsemurha

Itsemurha

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 02.03.2017 klo 22:34 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 02.03.2017 klo 22:34

Olen miettinyt tätä ihan todellisena vaihtoehtona. Se on ainoa ulospääsy todellisuudesta. itsekästä kylläkin.

Miten enää elää ihmisarvoista elämää kun töitä ei ole, koulutus ei auta tuon robotiikan vuoksi ( josta olen paljon puhunut). Edellytykset elämään siis katoavat. Kansallisomaisuutta pikkuhiljaa myydään, kaikki yksityistetään jne…( mediassa olleet)

Terveydenhuolto loppuu ( se katetaan veroista, mistä niitä saadaan noiden syiden vuoksi )?

Pääsisi ainakin pois eikä tarvitsisi murehtia enää, yhteiskunta ei menetä yhtään mitään jos lähden. Kiitos siitä asiasta vastuullisille henkilöille. Elämän edellytykset häviävät koko ajan😭😭

Olen käynyt siellä psykalla, helpottaa vähän mutta se tekohengitystä. Todellisuus ja realismi tulevaisudesta ovat muuten läsnä. Ja se jos mikä saa pahan olon.😭😭

Onko muita vaihtoehtoja kuin itsemurha enää ?😭😭

Pyydän anteeksi, jos on ollut vaivaa kun teen näitä lankoja näinkin paljon, mutta helpottaa edes hetken…)

Mun ajatusmaailmassa elämästä suomessa tulee samanlaista kuin Afrikassa tai romaniassa😭

Kiitos kaikille ketkä luitte tämän. Olette ihania. Toivon että te löydätte syitä elää ja saatte hyvän elämän <3

Käyttäjä Joie kirjoittanut 03.03.2017 klo 09:00

aavameri kirjoitti 2.3.2017 22:34
Todellisuus ja realismi tulevaisudesta ovat muuten läsnä. Ja se jos mikä saa pahan olon.😭😭

Onko muita vaihtoehtoja kuin itsemurha enää ?😭😭

Aavameri, nämä kauhukuvasi eivät ole todellisuutta eikä realismia. Ne on ihan ylimitoitettuja ja kaikkinensa melko epätodennäköisiä. Ne on sairauden oireita, rakas ystävä, ne ei kerro todellisuudesta. Ymmärrän, että et voi estää kauhukuvia tulemasta mieleesi, mutta toivoisin, että voisit suhtautua niihin sillä lailla, että ne kertoo siitä turvattomuudesta, ahdistuksesta ja pelosta mitä sisälläsi on ja haavoista, jotka tarvii hoitoa. Todellisuudesta ne kertoo vain hyvin vääristyneesti; niinkuin näkisit kaikki asiat synkän verhon läpi. Älä ota harteillesi koko maailman taakkoja. Meillä on Jumala, Isä, joka auttaa ja pitää huolta. Sillon, kun on kovin ahdistunut ja kipeä, on parempi keskittyä vaan tähän päivään, arkisiin asioihin ja parantumiseen.

Rauhaa sulle tähän päivään. ☺️❤️ Onko sulle ollut mitään muita hoitosuunnitelmia kuin psykologitapaamiset?

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 04.03.2017 klo 00:01

Kiitos kun vastasit🙂

Tosiaan, tiedän että murehdin aika paljon kaikkea. Tulevaa ja kaikkea mahdollista. En vain erita todellisuutta ja sitä mikä realistista tapahtua. Pelkään että joudun kadulle, ruoka jne loppuu. Kaikkea mahdollista. En osaa suhteuttaa mikä oikea ja mikä "turha" pelko. Kaikkea voi tapahtua. Siksi ahdistun helposti. Luen uutisen ( esim se TE-toimisto juttu) ja päässä alkaa pyörimään kaikki. Meneekö mun tiedot ulkomaisille veroja välttävälle firmalle. Tuleeko niille oikeus jakaa karensseja ?? ) Näitä pohdin ja pelkään. Miten pärjätä ikinä taloudellisesti kun töitä ei ole ☹️

Haluaisin oppia luottamaan. Yritän rukoilla. Jos auttaa nukahtamaan...

Tosiaan, ei ole muuta kuin ne psykoloki käynnit. Entä kun loppuu ne?

Tsemppiä kaikille🙂🌻