Aikuisen elämää

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 06.03.2017 klo 09:41 kohteessa Aikuisen elämää

Pohditko, miten jaksaa paremmin opiskelija-arjessa? Miten löytää aikaa rentoutumiselle? Kuinka tunnistaa omia voimavaroja? Entä millaista on omannäköinen elämä ja itselle hyvä arki? Tule mukaan Nyyti ry:n ja Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön (YTHS) järjestämälle Elämäntaitokurssille Tukinetissä. Kurssi on tarkoitettu kaikille 18 – 35 -vuotiaille opiskelijoille. Nettiryhmässä voit keskustella luotettavassa ja turvallisessa ympäristössä arjen-…

Käyttäjä Valkeakuulas aloittanut aikaan 04.03.2017 klo 21:57 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen käsittämättömän ahdistunut entisen puolisoni suhteesta, vaikka erostamme on yli kaksi vuotta ja halusin silloin itse lähteä. En pääse millään yli siitä, että puolisoni alkoi seurustella heti, kun minä muutin pois yhteisestä kodistamme. Eroon ei liittynyt raivoisaa riitelyä tai muutakaan draamaa, vaan erosimme hyvissä väleissä. En kuitenkaan ole pystynyt…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 02.03.2017 klo 22:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen miettinyt tätä ihan todellisena vaihtoehtona. Se on ainoa ulospääsy todellisuudesta. itsekästä kylläkin. Miten enää elää ihmisarvoista elämää kun töitä ei ole, koulutus ei auta tuon robotiikan vuoksi ( josta olen paljon puhunut). Edellytykset elämään siis katoavat. Kansallisomaisuutta pikkuhiljaa myydään, kaikki yksityistetään jne…( mediassa olleet) Terveydenhuolto loppuu ( se katetaan…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 02.03.2017 klo 21:34 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä mieltä olette tästä? Mä en tykkää vaan muutenkin ahdistuneena lisää ahdistusta. En mä halua mun tietoja antaa firmoille minkä ainoa tavoite on tuottaa voittoa😭 Voiko ne määrätä karenssia ym jos ei meme esim. Vuokrafirmoihin. Tai ylipäätään. Eihän tän pitänyt olla edes laillista?😞 Tällasta tää masentuneet elämä on. Kiitos henkilöille…

Käyttäjä Hiphei aloittanut aikaan 03.03.2017 klo 17:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 37-vuotias nainen ja asun teini-ikäisen tyttäreni kanssa kahdestaan. Sairastan masennusta ja olen ollut läheisriippuvainen,josta olen toipumassa. Elämäni on ollut erittäin epävakaata ja nyt olen alkanut psykoterapiassa käsitellä monia asioita, jotka ovat jääneet käsittelemättä. Lapsuuden olen pitkään muistanut mukavana ja onnellisena, mutta nyt aikuisiällä ja ihan viimeisten parin vuoden aikana…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 22.02.2017 klo 10:50 kohteessa Aikuisen elämää

Onko sinun vaikea lähestyä ja tutustua uusiin ihmisiin? Haluaisitko löytää uusia kavereita tai syventää kaverisuhteitasi? Toivotko löytäväsi oman porukan? Tule mukaan Treenataan sosiaalisia taitoja -ryhmään. Tukinetissä järjestettävä ryhmä on tarkoitettu kaikille 18-35 -vuotiaille opiskelijoille. Ryhmässä käsitellään sosiaalisiin taitoihin ja tutustumiseen liittyviä kysymyksiä ja harjoitellaan sosiaalisia taitoja. Treenataan sosiaalisia taitoja -nettiryhmä…

Käyttäjä hajalla2 aloittanut aikaan 01.03.2017 klo 16:33 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Toimintakykyni ei ole kunnossa. Tarvisin vertaistukea, sillä en saa puhuttua ongelmistani, enkä saa oikein niistä otetta. En saa puhuttua niistä läheisilleni, sillä tuntuu ettei kukaan voi auttaa minua tai ei ymmärrä miten minua voisi auttaa. Puhuminen lähipiirelleni on yleensä vain pahentanut tilannettani. Puhuessa äidilleni olen esimerkiksi päätynyt keskeyttämään opintoni…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 01.03.2017 klo 11:15 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin että mitä musiikki itse kullekkin merkitsee ja pahentaako vai parantaako se oloa… Itse ajattelen, että se on hyvä orja mutta huono isäntä. Että välillä se on taivaallista, mutta sitä ei voi laittaa ykkös asiaksi elämässä ja tällä tarkoitan musiikin kuuntelua. Itselle musiikki on kyllä äärimmäisen tärkeää. Pystyn sillä tasaamaan…

Käyttäjä Maikki_ aloittanut aikaan 25.02.2017 klo 16:39 kohteessa Aikuisen elämää

Paljon kysymyksiä päässä ja joka päivä mietin, että jaksanko enää. Haluan kuolla, mutta kyllä se ahdistaa ja surettaa paljon. Monta vuotta olen jo kamppaillut saman olon kanssa ja mietin voiko tämä enää tästä pahentua. Mutta näköjään voi… Tuntuu ettei elämälläni ole enää pohjaa eikä tarkoitusta. Olen yrittänyt yliannostuksella itsemurhaa ja…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 07.02.2017 klo 16:39 kohteessa Aikuisen elämää

Automatisaatio on erittäin suuri riski eriarvoisuudelle ja tulevaisuuden yhteiskuntarauhalle ( ei töitä, näkymät huonoja) jne . Miten uskotte että tämä ratkaistaan länsimaissa ( jos edes ratkaistaan ).Ainoana vaihtoehtona itse näen jonkilaisen ” perustulon” tapaisen. Muuten… no.. Pelottaa, näkymät synkkiä… 😭😭

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: