se tunne kun kaikki menee päin hanuria

se tunne kun kaikki menee päin hanuria

Käyttäjä ropsu90 aloittanut aikaan 07.04.2017 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ropsu90 kirjoittanut 07.04.2017 klo 22:08

juu älkää tuomitko olen aika humalassa iskin itseäni puukolla käteen parvekkeel ja huusin täysii että tapan itseni. sit tajusin mitä olen tekemässä puukko likui mun kädestä mä mietin että mitä vittua mä just tein? miksi lopettaisin elämäni kun kumminki sillä on vielä paljon annettavaa en halua lopettaa elämääni oikeesti se oli hetkellinen reaktio! en tajuu itteeni enää luulin että menen parempaan suuntaan mut koko ajan tuntuu vointi menevän alaspäin

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.04.2017 klo 10:51

ropsu90 kirjoitti 7.4.2017 22:8

juu älkää tuomitko olen aika humalassa iskin itseäni puukolla käteen parvekkeel ja huusin täysii että tapan itseni. sit tajusin mitä olen tekemässä puukko likui mun kädestä mä mietin että mitä vittua mä just tein? miksi lopettaisin elämäni kun kumminki sillä on vielä paljon annettavaa en halua lopettaa elämääni oikeesti se oli hetkellinen reaktio! en tajuu itteeni enää luulin että menen parempaan suuntaan mut koko ajan tuntuu vointi menevän alaspäin

Hei ropsu90, miten voit?

Käyttäjä ropsu90 kirjoittanut 09.04.2017 klo 15:26

soroppi kirjoitti 9.4.2017 10:51

ropsu90 kirjoitti 7.4.2017 22:8

juu älkää tuomitko olen aika humalassa iskin itseäni puukolla käteen parvekkeel ja huusin täysii että tapan itseni. sit tajusin mitä olen tekemässä puukko likui mun kädestä mä mietin että mitä vittua mä just tein? miksi lopettaisin elämäni kun kumminki sillä on vielä paljon annettavaa en halua lopettaa elämääni oikeesti se oli hetkellinen reaktio! en tajuu itteeni enää luulin että menen parempaan suuntaan mut koko ajan tuntuu vointi menevän alaspäin

Hei ropsu90, miten voit?

ahdistaa hieman vieläkin mut muuten kaikki okei