Aikuisen elämää

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä adeliina aloittanut aikaan 16.02.2017 klo 07:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, minulla on ongelmana se etten osaa pitää puoliani. Olen keikkatyöläinen ja se lisää painetta minulla. Muut ovat suuria vakkareita ja minä pieni sijainen. Eilen oli tapaus josta huono mieli, taas. En saa sanaa suustani vaikka toinen aliarvioi minua ja on oikeasti ilkeä. Minä vaan olen kuten koulukiusattuna lapsena hiljaa.…

Käyttäjä jerusalem aloittanut aikaan 16.03.2017 klo 22:54 kohteessa Aikuisen elämää

Lapsena oli jotain haaveita unelmia mutta ne olivat vaan haaveita jotka ei toteudu elmä on menen toiseen todelisuuteen omaan todelisuuteen koska en jaksa yhtä suurta taistelua kuin taistelukentillä joskus haavoittuu ei jaksa.Ihmiset eivät ole luotettavia ajattelen olevani erilainen kun en ole kuin muut niin kun tuntee olevansa erilainen ei jaksa…

Käyttäjä Joonze aloittanut aikaan 03.02.2017 klo 19:19 kohteessa Aikuisen elämää

Usein kuulee sanottavan että vaivaavat asiat, traumat ja patoumat on tärkeä käsitellä. Ei tunnu auttavan minua se, että puhun ikävistä asioista terapeutille tai jollekin muulle ihmiselle. En löydä ratkaisua miettimällä asioita, kirjoittamalla, rentoutumalla, tai yrittämällä unohtaa. Auttaa se tietty hetkeksi ja vähän lieventää, mutta mikä on se lopullinen ratkaisu? Olenko…

Käyttäjä Terapianuhri aloittanut aikaan 26.01.2017 klo 10:54 kohteessa Aikuisen elämää

Onko muilla huonoja psykoterapiakokemuksia? Ja millaisia? Avaan myöhemmin tilannettani paremmin, kun siihen pystyn. Lyhyesti oma tuhoava kokemukseni tässä. Olin hyvin pärjäävä, kunnes tuli yksittäinen todella paha ongelma ja ison kynnyksen takaa ja pitkään harkiten hätätilassa hakeuduin psykoterapiaan. Ajatuksena tiettyyn ongelmaan kohdistuva lyhytterapia. Tahattomasti ja myös sattuman kautta alkoi traumaattinen menneisyys…

Käyttäjä manchild aloittanut aikaan 25.08.2016 klo 19:52 kohteessa Aikuisen elämää

Terve foorumilaiset. Ajattelin tänne purkaa tuntojani, olen keskustellut asiasta muutaman hyvän ystäväni kanssa ja olen kokenut sen tärkeäksi. Aihe on se että yleisesti joko toisen vanhemman / molempien vanhempien kuolemaa pidetään jotenkin dramaattisempana alaikäisten kohdalle osuessa, toki totta se onkin tietyiltä osin mutta ei sitä pitäisi mielestäni yhtään väheksyä jos…

Käyttäjä Enlightend aloittanut aikaan 11.03.2017 klo 11:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, täällä kirjoittaa kohta 25-vuotias mies ja halusin tulla jakamaan kanssanne asioita, jotka ovat tuoneet niin paljon helpotusta elämääni ja toivon, että näistä voisi olla hyötyä muillekkin! — Taustoista sen verran, että olen kärsinyt huonosta itsetunnosta koko elämäni aina viime kuukausiin saaakka. Johtuen varmasti siitä, että kun on saanut koko…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 08.03.2017 klo 17:18 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pitkään jo ollut masentunut, syynä se, että olen puhdas realisti ja pessimisti. Faktat faktoina. Suomen talous on laskenut jo kauan ja laskee yhä vaikka mediassa muuta väitetään. Se on kylmä totuus😭 Jatkuvasti on uutisia miten Ruotsilla menee hyvin ja Suomi romahtaa. Näin uskon käyvän max.10 v sisällä…😭 Edellytykset elämään…

Käyttäjä PinkkiOranssi aloittanut aikaan 07.03.2017 klo 17:48 kohteessa Aikuisen elämää

Pidin tänään esitelmän koulussa. Jännitin sitä etukäteen hirveästi, koska tiesin tarvitsevani kipujeni takia tuolin ja kaikki muut olivat pitäneet esitelmän seisten. Esitelmän jälkeen opiskelijat antoivat palautetta toisilleen. Joku kirjoitti palautteeseeni (jonka kaiken kukkaraksi piti olla vain positiivista ja opettajan oli määrä huolehtia kritiikistä), että ”Esiintyjän olisi ehkä hyvä seistä, kun…

Käyttäjä Hiphei aloittanut aikaan 07.03.2017 klo 10:35 kohteessa Aikuisen elämää

Eli siinäpä se kysymys jo tulikin. Miten olette päässeet eroon alkoholista,kertokaa kokemuksia. Olen 38 vuotias nainen ja masentunut. Alkoholi ei ole enää iso ongelma. Joskus tuli juotua viikonloppuisin isoja määriä ja joskus viikollakin. Minulla on tytär ja asumme kahdestaan,joten se on rajoittanut juomistani ja olen juonut silloin kun tyttöni on…

Käyttäjä Kyppe aloittanut aikaan 12.08.2012 klo 21:56 kohteessa Aikuisen elämää

Olen hakenut adhd diagnoosin ja kerta käynti vielä niin saan sen virallisesti diagnotisoituna. Iloinen en siitä ole mutta tyytyväinen kyllä vaikka olenkin 40 täyttänyt ja piti nyt vasta kohdata se todellisuus että jokin vaan ei pääkopassa toimi oikein. Oli pakko tehdä jokin radikaali itsensä tutkiminen kun halusin löytää ammatin jota…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: