Aikuisen elämää

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4611
Käyttäjä minävaan1 aloittanut aikaan 02.04.2017 klo 00:23 kohteessa Aikuisen elämää

Alan olemaan niin epätoivonen kun aina ahdistaa, tai melkein aina, jatkuvasti. Koko ajan pelottaa tai huolettaa joku, millon mikäkin. Enimmäkseen pelkään että saan jonkun äkillisen sairauskohtauksen ja kuolen tai että läheiselle käy niin. Oon aivan varma että mulla on joku vakava sairaus, ja mulla kyllä onkin jo ennestään, mutta pelkään…

Käyttäjä Miiru75 aloittanut aikaan 04.04.2017 klo 20:16 kohteessa Aikuisen elämää

Yritänpä nyt selkeästi kirjoittaa….olen lähes aina väsynyt. Nousen aamuisin töihin ja nautin työstäni. Lapset hoidan, laitan ruokaa. Iltaisin vietän aikani sohvalla. Joudun tekemään valtavasti töitä jotta saisin jotain aikaiseksi, esim. Kotitöitä. Pyykinpesu on helppoa, vaatehuolto muuten pakkopullaa enkä saa tehtäviä loppuun. En muuten paitsi itseäni ”piiskaten”. Ajottain tulee kausi jolloin…

Käyttäjä sulox aloittanut aikaan 14.03.2017 klo 22:56 kohteessa Aikuisen elämää

Vastaus: kyllä voi. 😀 Olen itsenäinen, fiksu alle 30v mies pääkaupunkiseudulta. Olen kärsinyt vuosia keskittymiskykyäni häiritsevistä seksuaalisista pakkoajatuksista ja -toiminnoista, jotka alkoivat jo joskus 13-vuotiaana. Minulla tulee erektio todella herkästi ja kiveksissä kouristelee ihan tavallisissa tilanteissa viehättävien naisten kanssa tai läheisyydessä. Itken nykyään lähes päivittäin. Olen totaalisen kyllästynyt masturbointiin, joka…

Käyttäjä löysä_hirsi aloittanut aikaan 13.09.2016 klo 19:54 kohteessa Aikuisen elämää

Mistähän sitä aloittais. MIetin, että alanko kirjoittamaan päiväkirjaa vai trendikkäästi blogia. Sitten googlettelin masentuneiden palstaa, että sen ehkä joku lukis. Vaikka eihän silläkään mitään väliä ole. Nytpä siis olen kuitenkin täällä. Kaksi päivää sitten rakastamani nainen sanoi rakastavansa toista miestä. Eihän me seurusteltu enää, mutta rakastin häntä kuitenkin. Olen itkenyt…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 31.03.2017 klo 08:42 kohteessa Aikuisen elämää

En voi enää opiskella. Ei mulla ole tuollaiseem rahaa😭 Eli yksi viimeisimpiä unelmia ja syitä elää meni pois ehkä😭😭 Itkettää…😭😭 http://yle.fi/uutiset/3-9538404 Ei enää tätäkään mahdollisuutta siis kohta ehkä😭😭

Käyttäjä minävaan00 aloittanut aikaan 04.04.2015 klo 23:01 kohteessa Aikuisen elämää

Taas nostaa masennus päätään.. kuudes viikko,eikä yhtää tunnu helpottavan,päinvastoin. Tänään mukaan tuli yhtäkkinen hajoan tähän oloon ahistus kohtaus,jotka jo niin tottuja aikasemmilta masennus kausilta. Mulla siis vuosia ollut diagnoosina toistuva vaikea asteinen masennus ja myös persoonallisuushäiriöitä.. mulla meni noin 3kk suht hyvin,tuntu et elämä vihdoin hymyilee ja toivoin että olisin…

Käyttäjä haveri aloittanut aikaan 27.03.2017 klo 22:58 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on jo pidempään ollut ongelmaa siitä, että ajattelen kaikkea ja koko ajan. Siitä tulee ihan hirveä stressi. Stressi parisuhteesta. Stressi muista ihmissuhteista. Stressi omasta ulkonäöstä. Stressi rahasta. Stressi työpaikasta. Stressi siitä, että stressaa. Oireitakin on: hiustenlähtö, ärtyisyys, jännittyineisyys ja viimeisinpänä jopa kärjistynyt yliaktiiviseksi rakoksi. Onko muitka, jotka kokee stressaavansa…

Käyttäjä Mira4 aloittanut aikaan 12.10.2016 klo 16:52 kohteessa Aikuisen elämää

Minua ahdistaa todella kovaa jo kohta viikon.. Koko elämäni olen ollut jännittäjä ja ylisuorittaja. Nyt ahdistus on elämässä koettujen vaikeuksien vuoksi niin pahana että on pelkotiloja ja anoreksiakin on aktivoitunut pahaksi. Nyt juon oikeastaan enää vettä ja teetä ja syön ehkä pari puraisua omenaa tai porkkanaa koka kaikki muu oksettaa..…

Käyttäjä Nepskukka aloittanut aikaan 11.03.2017 klo 22:21 kohteessa Aikuisen elämää

Mitenhän tän nyt alottas. On niin paljon asioita mielen päällä ettei okeesti ees tiiän mikä ahdistais eniten. Noh, tällä hetkellä se varmaan on yksinäisyys. Valmistuin reilu vuosi sitten toiseen ammattiini jonka jälkeen muutin takaisin kotipaikkakunnalleni. Luulin että täällä mua ois oottamassa ystävät ja sukulaiset. Todellisuudessa pelkät sukulaiset. Tää tarina on…

Käyttäjä Melidaria aloittanut aikaan 20.03.2017 klo 23:36 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on määrittämätön toistuva masennus. Määrittämätön ahdistuneisuushäiriö sekä diagnosoimaton paniikkihäiriö. Mulla alkoi viikko sit itsemurha-ajatukset pyöriä päässä. Syön masennukseen 40 mg paroksetiinia ja ahdistukseen 10 mg doxalia. Nyt sain vielä 15 mg opamoxia ”rauhoittamaan”. En uskalla lähteä kotoa ilman opamoxia enkä varsinkaan uskalla mennä kauppaan tai ihmisten ilmoille edes opamoxia…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: