Vanhempien jaksaminen arjessa

Vanhempien jaksaminen arjessa

Käyttäjä Aleksandra17 aloittanut aikaan 17.04.2017 klo 17:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Aleksandra17 kirjoittanut 17.04.2017 klo 17:11

Hei vaan!

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt kirjoittamista tänne tukinettiin.

Tilanteeni on se, että olen kohta kolmekymppinen, kahden pienen lapsen äiti, aviovaimo. Ulkopuolisten silmin elämämme on mallillaan, mutta itse mietin usein, onko väsymyksen/stressin/ahdistuneisuuden määräni normaalia.. Kaipailisinkin vertaistukea ja vinkkejä teiltä lukijoilta.

Paljon olen tilannettani pohtinut ja miettinyt, johtuuko väsymykseni ja stressi tämän hetken elämäntilanteestani (pienet lapset, raskas kolmivuorotyö, kotityöt..), jostakin sairaudesta vai vaadinko itseltäni liikaa. Onko muilla äideillä samoja tuntemuksia?🙂

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 18.04.2017 klo 08:34

Täällä Tukinetissä on toinen keskusteluryhmä, jonka nimi on "Parisuhde, koti ja perhe". Sieltä saattaisit saada enemmän ja parempia vastauksia viestiisi. Klikkaa siis "Avoimet ryhmät" ja selaa sitten otsikoita alaspäin, niin löydät kyseisen ryhmän. Esimerkiksi minulla ei ole lapsia, joten en oikein osaa kommentoida sinulle. Arkijärjellä päättelen, että mainitsemasi tilanne (pienet lapset ja kolmivuorotyö) on rankka paketti.