Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 05.05.2017 klo 14:49 kohteessa Aikuisen elämää

Hei ja tiedoksi kaikille, TATU ry järjestää Tukinetissä ryhmächattejä narkolepsiaan sairastuneille nuorille ja nuorille aikuisille. 🙂👍 Seuraava chat on Tukinetissä jo sunnuntaina 7.5. klo 14-16! Silloin chatissä keskustellaan narkolepsiasta ja muistakin arjen aiheista. Tule mukaan! 🙂🌻

Käyttäjä diira aloittanut aikaan 08.04.2017 klo 19:13 kohteessa Aikuisen elämää

Menetin eilen rakkaan koirani tapaturmaisesti vain 6-vuotiaana. Tuska on kestämätöntä ja mietin, että miten elämä voi tästä enää ikinä jatkua. Olisi lohduttavaa kuulla mietteitä muilta lemmikin menettäneiltä ja siitä miten olette selvinneet takaisin arkeen.

Käyttäjä Kirzikka aloittanut aikaan 14.04.2017 klo 21:22 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä mieltä ootte asiasta jos on kerännyt lääkkeitä, joilla oli ajatus vahingoittaa itseä? Kerroin lääkkeistä psykologille ja viime keralla annoin lääkkeet hänen haltuun psykiatrian polilla. Oli kyllä vaikea antaa ne pois. Jostain syystä ne antoi omituisesti turvaa ja kaipaan niitä. Mutta en halua vahingoittaa itseäni vaan parantua masennuksesta siksi annoin…

Käyttäjä Vanillaninja aloittanut aikaan 20.04.2017 klo 09:29 kohteessa Aikuisen elämää

En löytänyt aiheesta ketjua, niin aloitan sellaisen ja toivon, että saataisiin hyvä keskustelu aikaiseksi. Itse olen sairaalloisen läheisriippuvainen/mustasukkainen. Takana kymmenvuotinen suhde , erittäin epävakaa ja sairaalloinen suhde. Silloisella kumppanilla paljon mt ongelmia, alkoholismia ja siihen sekoitettuna pillereiden väärinkäyttö, itsemurhayritykset ja muut yliannostussekoilut. Jouduin ottamaan vastuun ihan kaikesta, koti, raha-asiat, koirat…

Käyttäjä Tasha aloittanut aikaan 26.04.2017 klo 20:24 kohteessa Aikuisen elämää

Elin perheessä, jossa päivittäin oli niin hyvin rankkaa fyysistä kuin henkistä väkivaltaa. Tehtäväni oli jo pienenä tyttönä suojella siskoani ja myöhemmin äitiäni, etteivät he olisi vahingoittuneet pahemmin tai etteivät he olisi kuolleet. Hullua oli, että äitini oli ensin se, joka aiheutti kuoleman vaaraa lapselleen, mutta myöhemmin itse oli vaarassa kuolla.…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 01.05.2017 klo 21:53 kohteessa Aikuisen elämää

Etsin vertaistukea huumeidenkäyttäjiä pelkäävien ihmisten keskuudesta. Ongelma on minulle hyvin uusi. Olen aikuisopiskelija, joka on välillä hyvin voimakkaissa pelkotiloissa tämän ihmisryhmän vuoksi. Tarkoitukseni ei ole loukata tätä ihmisryhmää. Tarvitsen kuitenkin tällä hetkellä omasta mielestäni myös vertaistukea. Olen saanut pelkotiloihini jonkinlaista terapiaa, mutta en vieläkään ole mielestäni täysin toipunut. En ole…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 03.05.2017 klo 05:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Luin juuri mt.potilaasta joka oli ns. parantunut. Hän oli menestynyt akateemisella uralla ja päässyt töihin yms. Mitä on mielenterveys? Entä mitä mielensairaus? Onko niin että kun jostain psyykkisestä asiasta tulee este normaalielämälle, on se silloin mielen sairauttta? Tuo nainen, josta luin oli tajunnut jotenkin, ettei kukaan muu kuin hän…

Käyttäjä Pompula aloittanut aikaan 03.05.2017 klo 01:08 kohteessa Aikuisen elämää

Katsoin Arman pohjantähden alla, jakson mielenterveys. Siinä oli yksi sivupersoonia omaava ihminen. Olen törmännyt aiheeseen aiemmin ja miettinyt joskus, että onko tietyllä henkilöllä sivupersoona. Onko täällä tukinetissä joku joka omaa sivupersoonan, sivupersoonia? Ja, haluaisi jakaa sitä auki ihmiselle, joka ei ihan ymmärrä mitä se on? Milloin sivupersoona syntyi? Muistatko? Ymmärsitkö,…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 02.05.2017 klo 10:00 kohteessa Aikuisen elämää

Hei ja tiedoksi kaikille, Crohn ja Colitis ry järjestää Tukinetissä CroCo-Chattejä 18–30-vuotiaille IBD:tä sairastaville. Seuraava Croco-chat on tiistaina 2.5. klo 19-20.30. Chat on säännöllisesti joka kuukauden ensimmäisenä tiistaina aina samaan aikaan eli klo 19–20.30. 🙂👍 Tervetuloa mukaan vaihtamaan ajatuksia vertaisen kesken! 🙂🌻

Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 26.04.2017 klo 00:32 kohteessa Aikuisen elämää

Vanha ystäväni on ollut jo kohtalaisen ajan mulle tosi tärkeä. Löysimme toisemme uudelleen ja ystäväni on niitä ainoita tosi tärkeitä ihmisiä joita mulla on. Olen ollut todella kiitollinen kaikista hetkistä. Johtuen lapsuuden haavoista reagoin voimakkaasti kaikkeen mikä voi ystävyyteemme vaikuttaa ja jo pelkkä pelko tekee pahan olon. Nyt on se…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: