Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 01.11.2017 klo 13:31 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä löytyisi malleja kuinka testamentti laaditaan? Tietääkö joku missä voisi edullisesti teettää sellaisen?

Käyttäjä Elämässä aloittanut aikaan 06.11.2017 klo 20:00 kohteessa Aikuisen elämää

Moi Olin todella uupunut alkuvuodesta ja en niinkään työmäärän takia, vaan kulttuurin. En päässyt kesälomallakaan palautumaan ja tässä vaiheessa mietin jo työpaikan vaihtoa. Lähettelin vain työhakemuksia ja kävinkin monessa haastattelussa. Sain yhden tarjouksen mistä kieltäydyin, koska paikka tuntui ahdistavalta. Hiljattain minulla oli muutama haastattelu, joista kahdesta paikasta pidin todella paljon…

Käyttäjä Sarpsa aloittanut aikaan 06.11.2017 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jämähtänyt paikoilleni. Masennuin opiskeluaikana enkä sosiaalisten tilanteiden pelon takia ole kyennyt hakemaan kunnolla töitä valmistumisen jälkeen. Jumitan osa-aikaisessa hanttihommassa jo kolmatta vuotta. Työllistymismahdollisuus omalla alalla on todennäköisesti jo menetetty, sillä aktiivisempienkin on todella haastavaa työllistyä. Toisaalta olen useamman kerran havahtunut myös siihen, etten koskaan edes kuvittele itseäni tekemässä oman…

Käyttäjä aloittanut aikaan 06.11.2017 klo 08:46 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt olen töissäni ja vapaa-ajalla niin paljon ulkona, että keuhkoni ja sydämeni eivät sitä oikein kestä. Ja lääkäri suosittele ulkoilmanlämmintä joka on tyyliin tätä http://www.jonas.fi/ Tuon saa vähän piiloon, kun laittaa kommardoor- pipon mutta silti tuntuu, että olen kuin robotti tuon kanssa. Ja aivan varmasti ihmiset töllöttää ainakin aluksi.

Käyttäjä Whitenightblues aloittanut aikaan 02.11.2017 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Siinä mun tunteet tämän päivän osalta. Mä olen väsynyt, uupunut. Eilen kohtasin taas sen surun ja tuskan että mulla ei ole vanhempia, ei isää eikä äitiä.herää kysymys olinko jo lapsena niin ruma ja paha ja lahjaton ,että siksi sitten hylättinin ja jätettiin ? myöhemmin syyllistettiin ja syytettiin ”mitä elit elämäs…

Käyttäjä Whitenightblues aloittanut aikaan 30.10.2017 klo 16:38 kohteessa Aikuisen elämää

Heissan jälleen. Tänään haluaisin purkaa sydäntäni aiheesta, jonka kanssa olen kamppaillut oikeastaan koko aikuisikäni , nimittäin paino-ongelmista ja ylipainosta. Tiedän paljon ihmisiä ,joille ylipaino ei ole /he eivät vaikuta itse kokevan sen olevan sen kummempi ”haitta” mutta omalla kohdallani todellakin koen, kuten monet muutkin ,että ylipaino on omaa itseluottamusta, itsetuntoa,sosiaalisia…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 02.11.2017 klo 19:33 kohteessa Aikuisen elämää

Yksinäisenä, kiusattuna, erilaisena tunnen että minun olisi pitänyt nuorempana unohtaa normaali yhteiskunta johon en kerran sopinut. Onko hullua mutta nyt toivoisin että olisin liittynyt johonkin suurempaan nuorempana. Onko niin sanotut laittomat, moottoripyöräkerhot loppujen lopuksi parempi vaihtohto kuin olla yksin lopppuelämän.

Käyttäjä Yh-40äiti-3-teinille aloittanut aikaan 19.10.2017 klo 14:17 kohteessa Aikuisen elämää

Olen iloinen, ulospäinsuuntautunut, rempseä ja mukava ihminen. Minulla on teini-lapset. Olen kasvattanut lapseni yksin. Erosta tulee 10 vuotta. Olen työelämässä. Minulla on kavereita ja ystäviä. Mikä siis on huonosti? Ystävillä ja kavereilla on perheet joiden kanssa viettävät aikaa ja harrastavat. Teinit menevät omia polkuja. Mä vietän kotona vapaa ajat yksin.…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 16.05.2017 klo 15:15 kohteessa Aikuisen elämää

Oletko huolestunut omasta tai läheisesi syömiskäyttäytymisestä? Haluatko keskustella anonyymisti toisten syömishäiriön kokeneen ihmisen kanssa? Syömishäiriöliiton SYLI-chat on juuri sinua varten! Syömishäiriöaiheinen chat-päivystys käynnistyy Tukinetissä torstaina 18.5. klo 18-19.30. Keskustelu on ryhmämuotoinen ja siihen mahtuu osallistumaan 12 keskustelijaa kerrallaan. Keskustelun ohjaajina toimivat Syömishäiriöliiton koulutetut vertaistukihenkilöt sekä liiton työntekijät. SYLI-chat päivystää jatkossa…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 25.10.2017 klo 18:21 kohteessa Aikuisen elämää

Sellanen vaan että mua vaivaa se ja on mielessä koko ajan että otin 2015 syksyllä yli annostuksen rauhottavia. Olin silloin kännissä. Ei se muuten vaivaa, mutta siitä on vissiin jääny jonkinlainen trauma, kun koko ajan ajattelen sitä ja se häiritsee. Häpeän sitä ja haluaisin unohtaa sen. Miten voisin päästä siitä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: