Mitä ihmettä tää on?

Mitä ihmettä tää on?

Käyttäjä cheeta aloittanut aikaan 09.12.2017 klo 13:44 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä cheeta kirjoittanut 09.12.2017 klo 13:44

Yksin ollessa/ valveilla pyöriessä yöllä mieli alkaa vaeltamaan ihan oudoissa asioissa kuten et minkälainen olo mulla on ollu esim. 2 vuotta sitten kun asuin muualla. Tai joku tarkka päivä tulee mieleen jonkun ihmisen sanomisesta/ilmeestä mitä oon jääny miettimään et onko jotenkin ivallinen mua kohtaan.oon tosi ahdistunu ja masentunu ollu pidemmän aikaan. Olo on pökkeröinen ja epätodellinen. Kuulen äänet oudosti ja pää käy tosi hitailla. Tuntuu etten osaa puhua kunnolla tai tajua yksinkertaisimpiakaa juttuja. Mulla venla lopetettu viikko sit ja voxra otettu tilalle. Tää sama tönkkö olo on yötä päivää päässä. Oonko mä menossa psykoosiin pian,en kestä tätä!!? Pahimpina hetkinä kuten eilen tuntu et olisin halunnu huumetta et lähtis pois hetkeks ees…huumevastainen ihminen aina ollu..

Käyttäjä ^^ kirjoittanut 10.12.2017 klo 18:29

cheeta! Miten nyt jakselet?

Käyttäjä cheeta kirjoittanut 11.12.2017 klo 09:29

^^ kirjoitti 10.12.2017 18:29

cheeta! Miten nyt jakselet?

Pökkyrässä sängyssä mietin mitä tekisin.Aloitekyky 0. Olo on niin epätodellinen ja väsynyt. Tuntuu et olis umpikujassa mistä ei pääse ulos. Lääkärille meinasin soittaa taas kerran mut tuntuu ettei kehtais, kun jo keväästä asti koitettu ratkoa tilannetta...😳