Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä aloittanut aikaan 28.12.2017 klo 11:56 kohteessa Aikuisen elämää

Kun käyn verikokeissa tai, kun tällä hetkellä kotisairaanhoitaja otti ne, pitää mun mennä omakantaan katsomaan tulokset ja, jos ne eivät ole viitearvoissa, ilmoitan asian sairaanhoitajalle joka katsoo mitä pitää tehdä seuraavaksi. Varmaan soteuudistusta mutta eivät ottaneet huomioon mun lukihäiriötä joten tulokset eivät ole niin helposti luettavissa minulle. V—ttaa sen verran,…

Käyttäjä Hja755 aloittanut aikaan 18.12.2017 klo 19:09 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, On varmasti joku, joka on läpikäynyt Psykoosin. Kysyisin että tunnistitko sen alkavan vai tuliko se ihan puskista? Nyt en tarkoita mitään huumepsykooseja vaan vaikka masennusperäisen tms.

Käyttäjä PelkäänköTurhaan aloittanut aikaan 26.12.2017 klo 17:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hah tyhmä vanha nimimerkki kun tänne marisin jotain poikaystävästä… Mä oon aivan sekaisin. En tiedä mitä tunnen enkä pysty itkemään. Oon jo parikymppinen mut tää on mun ensimmäinen suhde. Ensimmäinen ero. Oon tehnyt kaikkeni etten mä satuttais itseäni. Tehnyt mieli tarttua entisiin keinoihin ja viillellä koko keho. Mitä väliä enää…

Käyttäjä Kniitti aloittanut aikaan 27.12.2017 klo 10:37 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vajaa kolmekymppinen mies ja olen ollut parisuhteessa kymmenen vuotta ja meillä on myös kaksi lasta. Olen ollut koko ajan työelämässä ja nyt opiskelen uutta ammattia. Vaikka ympärilläni on lukuisia ihmisiä, ei kuitenkaan ketään sellaista, jota voisin ystäväksi sanoa. En oikeastaan pidä yhteyttä kehenkään eikä kukaan pidä yhteyttä minuun. Haluaisin…

Käyttäjä cheeta aloittanut aikaan 23.12.2017 klo 16:42 kohteessa Aikuisen elämää

Oletteko saanut apua unettomuuteen tästä lääkkeestä?

Käyttäjä Marse aloittanut aikaan 12.12.2015 klo 17:21 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen jo monta vuotta sairastanut erilaisia sairauksia ja tulen niitten kanssa toimeen. Aina löytyy joku ratkaisu millä selviää elämässä eteenpäin. Se vain täytyy löytää. Minun itsemurha tarina on alkanut yli 20 vuotta sitten ja olen edelleen täällä. Tänä päivänä minä en edes halua tappaa itseäni. Miksi? Koska minulla ei…

Käyttäjä Savi aloittanut aikaan 22.12.2017 klo 01:47 kohteessa Aikuisen elämää

Koin noin 4 vuotta sitten yllättävän traumaattisen tapahtuman, enkä osannut silloin hakea apua. Olin monta kuukautta todella ahdistunut ja vakavasti masentunut enkä saanut juuri ollenkaan unta. Sen jälkeen olen ollut pois työelämästä ja hiljakseen toipunut. Nyt minua ei enää masenna tai ahdista nuo asiat, mutta näistä tapahtumista on jäänyt sellainen…

Käyttäjä Anssi1973 aloittanut aikaan 17.12.2017 klo 05:29 kohteessa Aikuisen elämää

Niin en tiedä miten aloittaisin. Syntyä ja kuolla ja elämä siinä välissä. Se pitäisi jotenkin hoitaa kunnialla läpi. Yksi sana joka kaiken pysäyttää. Se vie tunteisiin joita ei tiennyt olevan olemassakaan. Kun olet hetken päässyt jaloillesi niin palaat aina takaisin siihen ensimmäiseen shokki tunteeseen. Nouset jälleen ja kasaat itsesi kunnes…

Käyttäjä vanity aloittanut aikaan 18.12.2017 klo 13:02 kohteessa Aikuisen elämää

Tullu painittua ahdistuksen kanssa jo jonkin aikaa..Viime aikoina vaan tuntuu entistä voimistuneemmalle..En kykene rentoutumaan ja pähkäilen jatkuvasti pieniäkin juttuja..Kaiken lisäks tää tajuton yksinäisyys alkanu painamaan myös mieltä..Ei oikeen elämässä oo mitään muuta kun käydä töissä ja sit vaan hengata kotona muuten..Nettiterapiaa muutama istunto takana, mutta sitäkin tahtosin olevan tiiviimmin että…

Käyttäjä Sanna.Miete (Työntekijä) (Miete ry) aloittanut aikaan 07.12.2017 klo 12:34 kohteessa Aikuisen elämää

Päijät-Hämeen Mielenterveystyön tuki MIETE ry:n Vertaisverkko-projekti toimii nyt TukiNetin avoimissa keskusteluryhmissä. Aluksi toimimme avoimissa ryhmissä nostamalla esiin erilaisia päijäthämäläisiä mielenterveys- ja päihdekuntoutujia koskettavia aiheita. Miete ry:n Vertaisverkko-projektin Tukinetissä toimivat keskusteluryhmät ovat yksi työmuoto päijäthämäläisten mielenterveyskuntoutujien yksinäisyyden ja syrjäytymisen vähentämiseksi. Tarkoituksena on luoda mahdollisuus jakaa kokemuksia ja saada vertaistukea asuinpaikasta riippumatta.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: