Joku tuijottaa ja kommentoi

Joku tuijottaa ja kommentoi

Käyttäjä mmila aloittanut aikaan 05.02.2018 klo 16:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mmila kirjoittanut 05.02.2018 klo 16:21

Viime syksy oli tosi raskas ja voin aika huonosti. Itkin jatkuvasti ja olin loputtoman väsynyt. Yölääkityksiä on viilailtu, että saisin nukuttua. Tämän lisäksi on kuitenkin alkanut tapahtua pelottavia asioita…

Syksyllä minusta tuntui aika usein iltaisin, että joku tuijottaa minua. En tiedä, onko ko. henkilö paha vai ei, joskus olen sille sanonutkin että mene jo siitä tuijottamasta. Nyt ihan viime viikkoina olen ajatellut kummia asioita ja eilen tajusin, etten minä oikeastaan niitä ajattele, vaan joku muu kommentoi ajatuksianii. Tosi vaikea selittää, mutta olen siis luullut niitä omiksi ajatuksikseni mutta eilen tajusin, etten minä noin ajatellut vaan se oli joku muu. Se oli ehkä se tuijottava heppu..? Kommentoiva ääni on usein jotenkin pilkallinen ja vähättelee minua ja pitää ajatuksiani typerinä.

Oikeastaan vasta eilen illalla tajusin, etten taida käydä ehkä ihan täysillä valoilla vaan tässä on nyt jotain kummaa. Mutta miten pääsen tuosta tyypistä nyt eroon sitten?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.02.2018 klo 18:59

Sulla on ihan selvästi jonkunlaisia ääniä, jotka kommentoi ja ajattelee sun puolesta. Noista äänistä ei välttämättä pääse eroon, vaikka oiskin lääkitys. Sun pitää vaan tottua noihin ajatuksiin.