Aikuisen elämää

20 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä valonilo aloittanut aikaan 11.04.2018 klo 10:59 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, 6 viikko menossa Lamotriginilla 200mg. Sain sitä pitämään poissa masennusjaksot. Aikaisemmasta kokemuksesta en kokenut hyötyväni kauheasti SSRI-lääkkeistä. Cipralex, Cipramil, Seronil… aikaa sitten. Ehkä se johtuu mielialalääke vastaiisuudesta/kriittisyydestä ? Vaikka ne toisinaan puolusta varmaan paikkaansa. Viimeksi pari vuotta sitten oli Voxraa ja lisukkeeksi Cipralex. Olo olikin tässä välissä parempi. Tuntu…

Käyttäjä ainaeijaksa13 aloittanut aikaan 31.03.2018 klo 00:16 kohteessa Aikuisen elämää

Yliannostus, minkälainen määrä pitäis vetää lääkkeitä et saa itseltään hengen pois ? Tiedän että niitä aikapaljon sais ottaa että ne hengen veis. Toki jos on oikeet lääkkeet saatavilla niin ei se määrällisesti ole yhtä suuri.. en vaan saa näitä ajatuksia pois mielestäni ja siksi pakko kysyä .. enkä nyt tarkoita…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 28.03.2018 klo 11:14 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu välillä siltä että ihmiset yrittävät piiloutua Jumalan selän taakse. Toisaalta jos ihminen on hauraassa tilassa, niin usko Jumalaan voi auttaa. Minusta vaan tuntuu siltä että jos tiede ei pysty selittämään jotain niin ilmiö laitetaan Jumalan vastuulle. Elämme nyt aikaa jolloin Jumalan arvoitus voi ratketa. Kvanttifysiikka on tuloillaan. Ja mielestäni…

Käyttäjä susa87 aloittanut aikaan 08.07.2017 klo 17:03 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia vinkkejä teillä on ahdituksen hallintaaan ja mitä lääkityksiä käytätte? onko kukaan ollut sairaalan osastohoidossa ahdistuksen takia.

Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 04.04.2018 klo 13:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olisiko teillä vinkkejä työssä jaksamiseen? Että työt ei uuvuttaisi liikaa ja jaksaisi olla vapaa-ajallakin pirteä? Itse en ole juuri nyt töisä, mutta mahdollisesti aloitan ensi kuussa.

Käyttäjä lylle aloittanut aikaan 03.04.2018 klo 14:30 kohteessa Aikuisen elämää

Miten teidän muiden masennusta sairastavien tunne-elämä? Itsellä ainoat tunteet, joita tunnen on syyllisyys, väsymys, vitutus, kiukku ja suuri ahdistus. Kaikki negatiivisia. Siinä se. Välillä iskee suunnaton suru, ja haluaisi päästää sen surun ulos itkemällä, mutta kyyneleitä ei tule, ei ole tullut vuosiin. Välillä kun joku kertoo hauskaa juttuja ja muut…

Käyttäjä JennaS aloittanut aikaan 24.03.2018 klo 12:59 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme alkuvuodesta joutuneet luopumaan rakkaasta Leksa-koirastamme, joka oli kaverinamme 12 vuota. Vaikka kuolema olikin levollinen ja odotettavissa niin surun kipu on suunnaton ja koti tyhjyyttä täynnä. Mitä te muut lemmikinomistajat olette tehneet, jotta suru irrottaisi otteensa. Emme enää uutta koiraa ottane, koska olemme jo eläkeiässä. On vaikea päästä elämään taas…

Käyttäjä umpikuja1 aloittanut aikaan 24.04.2017 klo 19:37 kohteessa Aikuisen elämää

Eli siis, tarvitsisin neuvoja nykyiseen elämäntilanteeseeni ja ennen kaikkea siitä selviytymiseen. Olen nyt reipas 20-vuotias nainen, työssäkäyvä. Olen täysi-ikäisyyden kynnyksellä menettänyt isäni, raskasta aikaa koska hoidin häntä kotona sairauden edetessä. Viime vuosina on myös lähtenyt pilven reunalle aivan liian monta, ja liian läheltä. Menettäminen on raskasta, mutta itse olen soppaani…

Käyttäjä Kirzikka aloittanut aikaan 02.04.2018 klo 16:38 kohteessa Aikuisen elämää

Kamala olo, mun hoito loppui helmikuussa 2018 Psyk. Pkl. Koska hoidossa saa olla vain 1 vuoden kuulemma samalla lähetteellä. Pari viikkoa sitten olo alkoi tulla huonommaksi ja huonommaksi ja 2 viikkoa sitten psyk. Sairaanhoitaja soitti mulle terveyskeskuksesta ja lääkäri aika on vasta 18.4. Ja 25.4. On tällä psyk. Sairaanhoitajalle. Sanoi…

Käyttäjä gopop aloittanut aikaan 09.09.2017 klo 20:49 kohteessa Aikuisen elämää

Kymmenen vuotta sitten syksyllä tapasin nykyisen avovaimoni (jatkossa S) (s. 1989) ja kahden lasteni äidin. Elämä oli ihanaa. Tai no, ei se nyt ihan ihanaa ollut, mutta jotain uutta ja jännää, kuten aina parisuhteet alussa on. Meillä on ikäeroa viisi vuotta ja tulemme hyvin erilaisista lähtökohdista. Minulla on ollut hyvä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: