Huolestunut

Huolestunut

Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 06.06.2018 klo 08:07 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Auringonkukkanen kirjoittanut 06.06.2018 klo 08:07

Hei! Viime aikoina asiat ei ole menneet niin kuin olisin toivonut…Olin työkokeilun terveydenhoitajan luona käymässä eilen. Jotenkin tuntui, että hän painosti minut sairaslomalle…tai käymään lääkäriin ja sairaslomalle…Hän oli penkonut minun todella vanhoja sairaustietoja ja ilmeisesti niiden takia huolestunut. Olin toki vähän ahdistunut ja masentunut eilenkin, mutta en niin paljon että olisin halunnut sairaslomalle jäädä.

Nyt tilanne on se, että en taida pystyä palaamaan kyseiseen työkokeilupaikkaan enää takaisin…Minulla ei ole sairaslomaa sopimuksen loppuun asti, mutta joudun vielä varmaan hakemaan vähän lisää, koska en voi keskeyttääkään. (tulisi karenssi yms.)

Mutta siis elämäni meni paljon paremmin ennen kuin terveydenhoitaja alkoi painostaa sairaslomalle. Miten minä nyt selvitän asiat parhain päin? Olen sairaslomalla muutaman viikon ja alan sitten etsiä uutta työpaikkaa? Työkokeilusopimusta on enää jäljellä muutama viikko.

Onko jollakulla hyviä vinkkejä? Tukea kaipailisin.