Mie olen pettynyt tähän voimakkaaseen takapakkiin.... Luin Vinskin ketjua "rikki mennyt" ja siellä on paljon samoja ajatuksia joita itsellä päässä pyörii... Kirjoitin joitain viikkoja sitten että "päätin" lopettaa vihan, ja katsoa asioiden hyviä puolia, vaan se luottamuksen puute syö ne hyvät asiat ja nostaa ilmiliekkeihin ne huonot.
Mie alan pelkäämään tätä oloa, reilu 3kk siitä on ja nyt viimeisen kaksi viikkoa on ollut vaan niin paha olla... Mietin juurikin sitä että en ole sen ihmisen kanssa jonka kanssa halusin olla, mieheni ei ole se mies joksi häntä luulin. En tiedä voinko rakastaa tätä miestä. Seksi elämän löin jäihin, sillä tajusin itse että halusin vaan antaa miehelle sen minkä luulin häneltä puuttuneen, korjata sillä sen ettei tulisi uutta pettämistä, vaan ei sitä seksi korjaa eikä ehkäise... Mutta en pysty antamaan läheisyyttä, enkä hellyyttä, suhde on asiallinen, riitoja ei ole, puhutaan, tai minä puhun siitä miltä sisällä tuntuu ja mitäs siihen voisi sanoa, jos tuntuu ettei tiedä pystyykö tätä uutta ihmistä rakastamaan...
Ikävöin sitä miestä jonka menetin, koen menettäneeni sen rakastamani, luotettavan miehen, jonka eteen olisin tehnyt mitä vaan. Tämä uusi mies, vakuuttaa että hän kaipaa vain hyvää normaalia elämää MINUN kanssa, mutta minulle ei taida riittää normaali arki, sillä normaali arki ei ylitä sitä pahaa minkä tämä mies teki. Normaali arki ei syvennä rakkauteni rippeitä joita tätä ihmistä kohtaan ehkä tunnen, vai tunnenko? vai rakastanko vain sitä mennyttä, jota en saa enää takaisin?
EI pelkkä "rakastan sinua ja olet kaikki mitä elämältä haluan" lause saa minua luottamaan, tarvitsisin jotain enemmän, niitä leffaan viemisiä, kukkia, ravintoloita, pieniä huomion osoituksia, ehkä, en tiedä riittäisikö nekään... Silloin kun minulla oli se "nyt teen elämästä parempaa", mies teki enemmän, hetken, vaan niin se hiipui NOPEASTI... Normaali arki riittää hänelle, miksi siis tehdä enempää?
EN tiedä ymmärtääkö kukaan ajatustani: Sen miehen kanssa joka ei pettänyt minua, olisin elänyt vaikka roskakatoksessa, vailla mitään maallista, me olisimme riittäneet. Tämä mies joka petti.... En todellakaan olisi ihmisen kanssa jolle sanat on tyhjää helinää, lupaukset rikotaan oman himon huumassa, ja unohdetaan että AINA omat teot koskettaa muitakin ihmisiä...
mie olen hukassa... Totaalisen jumissa... En tunne rakkautta, en tunne ikävää, paitsi sitä menetettyä kohtaan... Mietin jatkuvasti mitä oli, mitä rikottiin ja mitä sain tilalle... En saanut tilalle mielestäni mitään riittävän hyvää että unohtaisin sen mitä menetin... Puhun miehelle rehellisesti näistä ajatuksista, tuntuuhan ne siitä pahalta, mutta minkäs teet, valehtelulla ja petollisuudella tänne päädyttiin, ainoa tie pois on rehellisyys... En sano että rakastan, koska en tunne niin. En tiedä tunnenko enää koskaan...