Hei
Ensiksi nyt löytyi foorumi minne tahdon jakaa noin pääpiirteittäin meidän kriisin. Toiseksi toivon tsemppiä teille kaikille tähän viestiketjuun osallistujille, löysin itsestäni ja miehestäni ja meidän kriisistä monta yhtäläisyyttä lukiessani teidän kokemuksia 🙂
Eli lyhykäisyydessään olemme olleet kohta 25vuotta naimisissa meillä on perhe, lapset, työ, eli arki, ah niin ihanaa, oikeasti arki on parasta 🙂
Noin viisi vuotta sitten päätimme yhdessä että voisimme piristää parisuhdettamme ja seksielämäämme sillä että minä kävisin sovitusti vieraissa. Innostuin asiasta ja löydettiin sopiva tyyppi. Paikanpäälle päästyäni en sitten kyennytkään varsinaiseen aktiin vaan tyydytin hänet muuten. Mutta sitte tein jotain mitä emme olleet sopineet, eli jatkoin hänen kanssaan yhteydenpitoa. Pidin häneen yhteyttä lähinnä viestien muodossa, pari kertaa myös soitin. Lähetin hänelle myös muutaman härskin viestin ja soitin kaks härskiä puhelua. Kaikki se puhelimen piilottelu (josta ensin jäin kiinni) ja muu paisui ja kerroin koko tarinan miehelleni. Joka perusrehellisenä jannuna ei hyväksy epärehellisyyttä missään muodossa, ei minulta eikä lapsilta. luonnollisesti raivostui silmittömästi, sekä pettyi tietenki niin minuun kun avioliittoommekin.
Jouduin pois tolaltani enkä kyennyt selittelemään tekoani mitenkään, meni lukkoon enkä edes halunnut puhua koko asiasta, kun tuli "selittelyn maku" Mieheni olisi halunnut että olisin kertonut, mutta minä en kyennyt kun en tiennyt miten olisin asian järjellä selittänyt. Joten vaikenin. Rakastan vain miestäni ja sain häneltä anteeksi ja hän luottaa ja uskoo minuun 🙂
Kävin psykiatrilla kevään ja sain lääkityksen paniikkiin ja ahdistuneisuuteen sain myös "koottua itseni" ko. tapauksesta että meni jopa viikkokin välillä että en tuntenut syyllisyyttä.
Elämä hymyili, mieheni alkoi harrastaa urheilua uudelleen ja pudotti painoaan merkittävästi. Olin onnellinen hänen puolestaan työssä ja harrastuksessa meni hyvin ja meillä meni hyvin 🙂
Olisko noin kaksi vuotta sitten kun mieheni jätti puhelimensa kotiin kun lähti käymään jossain ja päätin laittaa viestin esikoisellemme että missä hän menee ja monelta tulee kotiin kun löysin hänen puhelimestaan viestin jonka oli lhettänyt joku joka kaipasi jne oli sydämiä ja pusuja. Viesti oli lähetetty numerosta joka oli sittemmin naamioitu eri nimiseksi. Pidättelin paripäivää tietoa ja seurasin miestäni ja sitten kerroin mitä näin puhelimessa ja hän kertoi sen olevan vain tuttavuus joka on vähän hankala, uskoin tietenkin ja hän kertoi laittaneensa viestin tälle tuttavuudelle että ei halua enään viestejä häneltä. Ja näin tää tuttavuus oli laittamatta viestejä. Kunnes tässä alkuvuodesta maailmani romahti. Minulla oli jokin kumma aavistus, vaikka mieheni oli läsnä ihan siis fyysisestikkin ja en tiedä mikä sai minut hänen puhelimelleen ja näin siellä viestit tältä tuttavuudelta ja myös soitot hänelle. Niissä viesteissä ei nyt sen kummemmin ollut mitään, kunhan oli taas naamioitu eri nimellä ja viestit oli sinällään viattomia. Mutta se varsinainen maton veto jalkojen alta olikin eräältä tutulta jonka olen nähnyt ja huomannut kiertelevän muutenkin miestäni ja niistä ei jäänytkään kyllä mitään epäselväksi. Seksiä oli harrastettu.
Kerroin miehelleni mitä näin hän oli kauhuissaan tietenkin ja pahoillaan eikä myöskään osannut selittää tekoaan muutakun että hän rakastaa minua ja tämä ei ole tietenkään kosto.
Näitä tässä miettiessäni kysynkin teiltä kanssasisaret/-veljet kokemuksia ja vähän tukea. Suhde tai mikä lieneekään on ohi ja mieheni katuu kaikkea mitä hän on tehnyt. Hän rakastaa vain minua, tiedän sen ja meidän rakkautemme on vahvaa mutta koetuksella.
Toivon teille kaikille aurinkoista ja lämmintä kesää 😎