Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Lyhyt ja ytimekäs kysymys: voiko vanhat tunteet vielä herättää??mieheni sanoo, että on ehkä menettänyt omansa. Mutta eihän ole olemassa rakkautta ensi silmäyksellä, itse en ainakaan usko siihen, vaan eikö se ole niin, että toista opitaan rakastamaan? Ja aina voi opetella uudestaan. Kokemuksia?
Haluan kertoa minun tarinani joka on samantapainen kuin aikaisemmat, mutta kuitenkin hiukan erilainen. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä melkein 20 vuotta ja naimisissa melkein yhtä kauan. Meillä on monta lasta ja suhteemme on mielestäni ollut aika toimiva. Mutta loppukesästä mieheni kertoi että hän rakastaa toista naista ja hänellä on ollut…
Hei! Olen lukenut näitä asiallisia ja fiksuja viestejä, joten uskalsin itsekin kirjoittaa. Tarinani on tuttu – pettänyt mies. Lyhyesti sanottuna miehelläni oli toinen viisi vuotta. Kotona käyttäytyi juuri niin inhottavasti kuin vain voi, silloin kun oli kotona. Hän oli paljon ”työmatkoilla” ja ”harrastuksensa” parissa, ja annoin hänen mennä. Olemme olleet…
hei,kirjoitan nyt pitkästä aikaa…ne ketkä eivät tiedä tapaustani,lukekaa arkistosta ”mitä teen? ja muut tarinani… viime viikon loppuna mieheni lähti kaverinsa luokse,niinkuin monena perjantai-iltana,pelaamaan,sanoin hänelle että olisi kiva jos hän tulisi aikaisin kotiin,voitaisimme viettää ns.laatuaikaa…hän lupasi,aikaa kului ja sain kaverini minun seuraksi,lapsemme oli hoidossa,saunoimme ja sain toisenkin ystäväni iltaa viettämään,olin sanonut…
Hei. Olen elänyt kohta 6v. suhteessa, joista reilu 5v. oli kaukosuhdetta, nyt olemme muuttaneet puolisoni kanssa yhteen. Viime syksynä alkoi täydellinen kaaos, kun olin uskoton miehelleni. Sama toistui uudestaan tämän vuoden alkupuolella. Olen käynyt terapiassa jo viime syksystä lähtien. Tiedostan olevani melkoinen ongelmapakkaus: keskivaikea masennustila ja epävakaa persoonallisuushäiriö. En toki…
Olen alle 40 vuotias nainen, solmin avioliiton nyt heinäkuussa, minun pitäisi olla siis onnellinen. Mietin teinkö siis väärin? Tunteita on entistä miesystävääni kohtaan, ja ajattelen häntä usein. Ajatuskin hänestä saa huuleni hymyyn. Aviomieheni ei saa minua syttymään seksuaalisesti, en tiedä miksi en koe häntä haluavani. Välitän hänestä paljon, mutta miksi…
Olen 40v sinkkuäiti, vai mikä nykyään onkin trendi nimi eronneelle äidille? Erosin poikani isästä vuonna 2000, miehen petettyä ulkomaankomennuksella. Eron jälkeen elämä onkin ollut vuoristorataa. Jos jonkinlaista suhdetta ollut ja mennyt. Kokenut fyysistä ja henkistä väkivaltaa, alkoholismia ja mielisairautta. Edellä mainittuja siis ollut tapaamillani miehillä. Itse sorruin myös viinin lipittelyyn,…
Olen 41-v. mies, jolla on 15 v. tiivis avo- ja avioliittohistoria (1991-2006). Tuon ajan olin täysin uskollinen, yhden naisen mies. Ongelmani on, että eron jälkeisen ”poikamiesvuoden” seurauksena en taida enää pystyä ”oikeaan” parisuhteeseen. Minulla on kuluneen vuoden aikana ollut n. 10 ”suhdetta”. Aina on menty sänkyyn. Ikähaitari on ollut 24-50…
Niin… Reilu puoli vuotta erosta, mitä on tapahtunut, missä olen nyt.. Ensimmäiset kuukaudet menivät arjen uudelleen organisoimiseen, asioiden pohtimiseen ja ajatusten järjestelyyn. Ja nimenomaan tuossa järjestyksessä: arjen ja elämän järjestely antoi sopivasti aikaa rauhoittua, pitää sillä hetkellä liian vaikeat asiat pikkuhiljaa hautumassa. Vähin erin, pikkuhiljaa, sitten selvittelin itselleni että mitä…
Hei kaikki Oli aivan äärimmäisen ihana löytää tämä nettisivu. Olen muutaman kuukauden verran miettinyt, kuinka ihanaa olisi löytää kanssaihmisiä, joiden kanssa voisi jakaa kokemuksia petetyksi joutumisesta. Olen moisen saanut kokea muutama kuukausi sitten. Olemme poikaystäväni kanssa olleet yhdessä reilu 7 vuotta, joista asuttu 5 vuotta yhdessä. Opiskeluiden ja sen sellaisten…