Parisuhde, koti ja perhe

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä mamma aloittanut aikaan 22.07.2007 klo 16:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen alle 40 vuotias nainen, solmin avioliiton nyt heinäkuussa, minun pitäisi olla siis onnellinen. Mietin teinkö siis väärin? Tunteita on entistä miesystävääni kohtaan, ja ajattelen häntä usein. Ajatuskin hänestä saa huuleni hymyyn. Aviomieheni ei saa minua syttymään seksuaalisesti, en tiedä miksi en koe häntä haluavani. Välitän hänestä paljon, mutta miksi…

Käyttäjä Lyy aloittanut aikaan 21.07.2007 klo 22:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 40v sinkkuäiti, vai mikä nykyään onkin trendi nimi eronneelle äidille? Erosin poikani isästä vuonna 2000, miehen petettyä ulkomaankomennuksella. Eron jälkeen elämä onkin ollut vuoristorataa. Jos jonkinlaista suhdetta ollut ja mennyt. Kokenut fyysistä ja henkistä väkivaltaa, alkoholismia ja mielisairautta. Edellä mainittuja siis ollut tapaamillani miehillä. Itse sorruin myös viinin lipittelyyn,…

Käyttäjä saku41 aloittanut aikaan 18.07.2007 klo 23:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 41-v. mies, jolla on 15 v. tiivis avo- ja avioliittohistoria (1991-2006). Tuon ajan olin täysin uskollinen, yhden naisen mies. Ongelmani on, että eron jälkeisen ”poikamiesvuoden” seurauksena en taida enää pystyä ”oikeaan” parisuhteeseen. Minulla on kuluneen vuoden aikana ollut n. 10 ”suhdetta”. Aina on menty sänkyyn. Ikähaitari on ollut 24-50…

Käyttäjä yrmy aloittanut aikaan 23.04.2007 klo 20:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niin… Reilu puoli vuotta erosta, mitä on tapahtunut, missä olen nyt.. Ensimmäiset kuukaudet menivät arjen uudelleen organisoimiseen, asioiden pohtimiseen ja ajatusten järjestelyyn. Ja nimenomaan tuossa järjestyksessä: arjen ja elämän järjestely antoi sopivasti aikaa rauhoittua, pitää sillä hetkellä liian vaikeat asiat pikkuhiljaa hautumassa. Vähin erin, pikkuhiljaa, sitten selvittelin itselleni että mitä…

Käyttäjä Hillan kukka aloittanut aikaan 04.07.2007 klo 08:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki Oli aivan äärimmäisen ihana löytää tämä nettisivu. Olen muutaman kuukauden verran miettinyt, kuinka ihanaa olisi löytää kanssaihmisiä, joiden kanssa voisi jakaa kokemuksia petetyksi joutumisesta. Olen moisen saanut kokea muutama kuukausi sitten. Olemme poikaystäväni kanssa olleet yhdessä reilu 7 vuotta, joista asuttu 5 vuotta yhdessä. Opiskeluiden ja sen sellaisten…

Käyttäjä kultasiipi-70 aloittanut aikaan 16.07.2007 klo 15:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

”Uskaltauduin” minäkin vihdoin tänne kirjoittamaan. Asiaa kauan päässäni pyöritellyt ja syy-seuraus-suhteita miettinyt…toivoisin muiden kanssaihmisten mielipiteitä asiasta. Olen vihdoin elämässäni onnellinen 🙂 olen seurustellut puoli vuotta aivan ihanan yh-isän kanssa. Itselläni on myös yksi lapsi. Kaikki on hyvin,mutta minä en osaa olla onnellinen ja laskea irti pelosta,että tämä onni minulta viedään.…

Käyttäjä nainen 72 aloittanut aikaan 30.06.2007 klo 21:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

No ei täällä kovin hyvin mene.Kaksi päivää meni maatessa,onneksi lapsilla on nyt hoitajia täällä.Eli olen vanhempieni luona kaukana kotoa.Kävimme terapeutilla kerran ja kun molemmat tahtoo eri asioita,siinä sitä ollaan oravanpyörässä.Olen henkisesti aivan loppu.Tekstailemme miehen kanssa päivittäin ja hän soittaa kerran päiväs sovittuun kellonaikaan.Edelleen hän tapailee tätä naista ja on selvästi…

Käyttäjä jästi aloittanut aikaan 06.07.2007 klo 01:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Yritän kirjoittaa lyhyesti, et edes joku jaksais lukee ja vastata… Tää epätoivoinen tilanne on alkanut jo melkein vuosi sitten. Erosin 2 ja puoli vuotta sitten 8 vuotta kestäneestä suhteesta. Selvisin erosta mielestäni ok, ollaan exän kanssa hyvissä väleissä ja hoidetaan yhteisymmärryksessä 6-vuotiasta poikaamme. Aloitin uuden suhteen 2v sitten. Rakastuin…

Käyttäjä shp82 aloittanut aikaan 03.07.2007 klo 22:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mä jouduin seuramaan sivusta mun vanhempien aviokriisiä. Siitä tosin on jo aikaa jonkin verran, mut yhä joskus palautuu menneet mieleen. Varsinkin kun vanhemmille joskus tulee kränää jostain asiasta, saa se mut levottomaksi,ajattelen että taasko niillä menee huonosti, tuleeko uusi kriisi. Oli kamala seurata sivusta kun vanhemmat vaan huusi toisilleen, äiti…

Käyttäjä Luutanen aloittanut aikaan 06.07.2007 klo 16:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen lukenut viestiketjuasi ja paljon samaa on omassa tilanteessani, itse olen jo keväällä eronnut, mutta vuosi meni eroa pohtiessa. Onneksi kumppanini ymmärsi itse lähteä, minä en olisi sitä ratkaisua pystynyt tekemään. Niin paljon puolisoani rakastin silloin, nyt on tunteet jo hiipumaan päin. Omat voimanikin oli jo vuoden aikana käyneet niin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: