Parisuhde, koti ja perhe

18 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä hämis aloittanut aikaan 29.11.2007 klo 14:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näin se menee, toiset ovat ns. normaalimpia kuin toiset.. Itse koen olevani poikkeama… Haluan harrastaa seksiä usein, mieheni mielestä AIVAN liian usein!! Olen kyllästynyt hakkaamaan päätäni seinään tämän asian tiimoilta suhteessani! Ratkaisu pitäisi silti löytää.. Alistunko ja tyydyn siihen mitä mieheni minulle suostuu antamaan eli n. 1 krt/vko. Vai otanko…

Käyttäjä Murunen aloittanut aikaan 16.11.2007 klo 22:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen tyypillisissa ruuhkavuosissa kipristelevä nuori äiti. Minulla on kaksi alle 4 v lasta, aviomies, omakotitalo, ok työpaikka. Tuntuu että annan kaikkialle kaikkeni. Yritän olla vaimo, äiti, alainen ja kaikkea, mitä missäkin roolissa minulta vaaditaan. Kaikki on kai okei; kotimme on uudehko ja kauniiksi kehuttu, lapset suurinpiirtein hyvin kasvaneet ja…

Käyttäjä -santra- aloittanut aikaan 15.11.2007 klo 00:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei🙂 Tämä on varmaan loppuun palanut aihe.. Mutta jos joku pystyisi ketomaan miten siitä voisi päästä eroon olisin ikuisesti kiitollisuuden velassa… Nuorempana seurustelin 3v ja olin vuoden siitä kihloissa kyseisen ihmisen kanssa. Hän petti minua koko ajan, mutta uskoin aina selitykset, enkä uskonut ysäviäni.. Joita ei enää liiemmin ole. No…

Käyttäjä manta_ aloittanut aikaan 08.06.2007 klo 16:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elän tällä hetkellä parisuhteessa, jossa mies ei halua yhdyntää. Kun suunnittelimme aikoinaan raskautta mieheni ilmoitti, että kun olen raskaana hän ei harrasta yhdyntää kanssani, sillä häntä inhottaa raskaana olevat naiset. Suhteessamme minä olen aina ollut se seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli. Mieheni kommentista johtuen emme yrittäneet lasta. Minulla oli suuri tarve tulla…

Käyttäjä kauris69 aloittanut aikaan 25.11.2007 klo 18:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen eronnut 7 vuotta sitten, ja sen jälkeen elämäni on ollut ihmissuhteesta toiseen pakenemista. Viime vuosina on alkanut tuntumaan siltä, että mikään ja kukaan ei tunnu enää miltään. Kukaan ei pysäytä, vaikka olen tavannut lukuisia ns. hyviä ja kunnollisia miehiä. Ongelmani on, että ihastun nopeasti, ja minuun ihastutaan helposti. Tuntuu,…

Käyttäjä Crying aloittanut aikaan 23.10.2007 klo 20:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siis oon nyt lähes 16 vuotias tyttö ja semmone tunne ollu jo pitkään, että haluais ihan oikeasti oman lapsen. Tuntuu tietysti oudolta, ja monet voisivatkin sanoa tätä semmoiseksi ohimeneväksi ”vauvakuumeeksi”, mutta se ei ole mitään ohimenevää. Olemme poikaystäväni kanssa jo kihloissa ja ihan vakavalla pohjalla on meidän parisuhde. Myös hän…

Käyttäjä Almukka aloittanut aikaan 22.08.2007 klo 13:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

ollaan nyt oltu villen kanssa erossa jo pitkään mutta en kuitenkaan pääse siitä eroon ja sen ryyppy reissuista vaikka asun oulussa ja se savonlinnassa niin jos se ville ite soita niin sitte soittaa villen äiti ja sanoo kuinka vaikeeta villellä on kun erottiin nyttenkin ville joutu viikonloppuna kuopioon sairaalaan ku…

Käyttäjä Vain elämää aloittanut aikaan 18.11.2007 klo 11:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siitä on nyt kaksi viikkoa aikaa kun avomieheni pahoinpiteli minut. Kerta oli ensimmäinen tässä mittasuhteessa koko 8 vuotisen suhteemme aikana. Miehen väkivaltaisuus on alkanut kuin hiljaa hiipimällä. Ennen on ollut muutaman kerran käsiksi käymistä, mutta nyt päälle ja nyrkkiä silmään. Suhteemme on ollut todella vaikea riitoja usein ja erouhkauksia. Aina…

Käyttäjä alysha aloittanut aikaan 12.11.2007 klo 12:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koin viikonloppuna elämäni järkytyksen kun sain selville että mieheni oli pettänyt minua. Sanoi ettei ole ollut kenenkään kanssa sängyssä mutta kaulassa näkyivät pettämisen jäljet. Meillä on hiukka eroa tuosta pettämissanasta. Minusta jo se että viettää illan toisen kainalossa on pettämistä hänestä sänkyyn meneminen. Olen aina ollut sitä mieltä että pettämistä…

Käyttäjä neppuli aloittanut aikaan 13.11.2007 klo 13:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan kaikille.. Näitä palstoja olen paljon lukenut mutta koskaan itse en ole kirjoittanut tänne. Ajattelin nyt kokeilla sillä haluaisin mielipiteitä elämästäni… Olen seurustellut avomieheni kanssa kohta neljä vuotta, suhteemme on ollut aika räiskyvä. Kun näin avomieheni ensi kerran, ajattelin että tuossa olisi juuri sellainen mies kenen kanssa haluaisin olla.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: