Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä sasutäti aloittanut aikaan 23.11.2007 klo 17:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen viime viikkoina mennyt kymmenen kertaa huonompaan suuntaan kuin olen viime aikoina ollut. Itken joka asiasta, joka vähänkään muistuttaa surullista (mm. ohjelmalle, jossa näytettiin ihmisten ARPIA! 😟) ja ilmankin. Itken yksin ollessani lähes koko ajan, V:lle en vain sitä tunnusta, en halua että hän näkee miten paljon tämä ero minuun…

Käyttäjä Pitty aloittanut aikaan 08.12.2007 klo 21:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kirjoittelin reilu vuosi sitten tänne tilanteestani. Juttuni löytyy arkistosta saman nimimerkin takaa. Ajattelin nyt vähän päivittää tilannetta ja kertoilla kuulumisia, vaikka kukaan tuskin muistaa mitään 😀 Eli siis vuosi on taas kulunut ja tilanteeseen ei ole tullut muutosta. Mies ei edelleenkään halua lasta – vielä, ja oma ”vauvakuumeeni” senkun oireilee…

Käyttäjä Minussako Vika? aloittanut aikaan 06.12.2007 klo 03:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tapahtuipa tässä taannoin, että toinen lapsistani piti taloutta, kun uusioperhe (äitipuoleke ja ex-mieheni) olivat lomilla. Kun äitipuoleke saapui takaisin kotiin (ex-mies jatkoi lomaa vielä), hän suuttui talouden siivosta ja komensi lapseni lähetämään muutamaksi päiväksi luokseni koskematta mihinkään kotonaan. Yritin puhua ex-miehelleni tilanteen järjettömyydestä, mutta hän ei sitä tajunnut. Pitää tiukasti…

Käyttäjä c_line aloittanut aikaan 05.12.2007 klo 13:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikille! Minulle tapahtui tuossa taannoin jotain aivan ihmeellistä, jotain mitä en ole koskaan tuntenut… Olen ihmeissäni ja hukassa 😐 Onko muille tapahtunut jotain tällaistä?? Olen 22v nainen, olen elänyt yli viisi vuotta onnellisessa parisuhteessa, mieheni kanssa. Olemme olleet kihloissa 4v, ostimme vuosi sitten omakotitalon ja lapsia on suunniteltu hankittavan…

Käyttäjä sukulaku aloittanut aikaan 02.12.2007 klo 20:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mun elämä on nykyää ihan päin v*ttuu.. ennen se oli hauksaa ja kivaa.. nykyisin melkeen itken joka päivä.. :S miehet on sellasia.. miehin takia itkenkin.. :s olisiko missään luotettavaa, ihanaa, söpöä, kuuntelevaista ja rakastettavaa poikaa olemassa?? jos on niin se saattaa olla jossain todella kaukaa.. mutta olisikohan tässä missään lähellä…

Käyttäjä hämis aloittanut aikaan 29.11.2007 klo 14:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näin se menee, toiset ovat ns. normaalimpia kuin toiset.. Itse koen olevani poikkeama… Haluan harrastaa seksiä usein, mieheni mielestä AIVAN liian usein!! Olen kyllästynyt hakkaamaan päätäni seinään tämän asian tiimoilta suhteessani! Ratkaisu pitäisi silti löytää.. Alistunko ja tyydyn siihen mitä mieheni minulle suostuu antamaan eli n. 1 krt/vko. Vai otanko…

Käyttäjä Murunen aloittanut aikaan 16.11.2007 klo 22:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen tyypillisissa ruuhkavuosissa kipristelevä nuori äiti. Minulla on kaksi alle 4 v lasta, aviomies, omakotitalo, ok työpaikka. Tuntuu että annan kaikkialle kaikkeni. Yritän olla vaimo, äiti, alainen ja kaikkea, mitä missäkin roolissa minulta vaaditaan. Kaikki on kai okei; kotimme on uudehko ja kauniiksi kehuttu, lapset suurinpiirtein hyvin kasvaneet ja…

Käyttäjä -santra- aloittanut aikaan 15.11.2007 klo 00:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei🙂 Tämä on varmaan loppuun palanut aihe.. Mutta jos joku pystyisi ketomaan miten siitä voisi päästä eroon olisin ikuisesti kiitollisuuden velassa… Nuorempana seurustelin 3v ja olin vuoden siitä kihloissa kyseisen ihmisen kanssa. Hän petti minua koko ajan, mutta uskoin aina selitykset, enkä uskonut ysäviäni.. Joita ei enää liiemmin ole. No…

Käyttäjä manta_ aloittanut aikaan 08.06.2007 klo 16:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elän tällä hetkellä parisuhteessa, jossa mies ei halua yhdyntää. Kun suunnittelimme aikoinaan raskautta mieheni ilmoitti, että kun olen raskaana hän ei harrasta yhdyntää kanssani, sillä häntä inhottaa raskaana olevat naiset. Suhteessamme minä olen aina ollut se seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli. Mieheni kommentista johtuen emme yrittäneet lasta. Minulla oli suuri tarve tulla…

Käyttäjä kauris69 aloittanut aikaan 25.11.2007 klo 18:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen eronnut 7 vuotta sitten, ja sen jälkeen elämäni on ollut ihmissuhteesta toiseen pakenemista. Viime vuosina on alkanut tuntumaan siltä, että mikään ja kukaan ei tunnu enää miltään. Kukaan ei pysäytä, vaikka olen tavannut lukuisia ns. hyviä ja kunnollisia miehiä. Ongelmani on, että ihastun nopeasti, ja minuun ihastutaan helposti. Tuntuu,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: