Mies lähti viestiä jättämättä

Mies lähti viestiä jättämättä

Käyttäjä Vain elämää aloittanut aikaan 28.01.2008 klo 22:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Vain elämää kirjoittanut 28.01.2008 klo 22:43

Olen täällä kirjoitellu pari viestiä miehen alkoholinkäytöstä ja pahoinpitelystä minua kohtaan.

Meillä on mennyt nyt n. vuoden verran todella huonosti lähinnä alkoholin johdosta ja nyt tämän viimeksi tapahtuneen pahoinpitelyn vuoksi.. ja onhan niitä syitä varmati monia muitakin.

Marraskuusta lähtien mies on kuluttanut kaiken vapaa aikansa netissä surffaillen ja tv:tä katsellen. Kotityöt eikä pahemmin muutkaan velvollisuudet kiinnosta ja siinä samalla sitten pientä napanteria.

Viime viikolla vain paloi minulta pinna kuin jotakin palvelutaloa pyörittäisin… passaus loppui en pessyt pyykkejä en tarjoillut ruokaa enkä enää jaksanut puhuakkaan.

Tänään kun tulin töistä mies oli pahannut osan vaatteistaan ja häipynyt.
Ei viestiä pöydällä sen paremmin kuin kännykkässä.

No enpä tiedä soittaisinko missä aikaansa kuluttaa vai annanko vain olla… itse asiassa olen niin väsynyt tähän kaikkeen ja nyt ei ole ainakaan makailullaan minua ärsyttämässä.
Olisiko ollut liian suuri vaiva ilmoittaa että nyt tämä p.. loppu ja häivyn.

Käyttäjä Terri kirjoittanut 30.01.2008 klo 13:01

Mikäpä minä neuvomaan, mutta sanoisin että älä ota yhteyttä.
Anna itsellesikin miettimisaika mitä haluat teidän suhteelta ja samalla saat harjoitteluaikaa, miltä se yksinolo tuntuisi...

Ja miten se sanonta menee kyllä routa porsaan.... Mutta onko kotona enää silloin ketään kotona, on taas toinen tarina.
Käytä hyväksesi saamat vapaapäivät!

Käyttäjä Vain elämää kirjoittanut 30.01.2008 klo 21:59

Niinhän se routa ajoi porsaan kotiin.. pari päivää liesussa ja taas täällä.
En nyt niin kovin iloisena vielä odotellut olisi tosiaan voinut olla pidempäänkin ja tosiaan silloin olisi jo voinut olla ettei ketään enää odottele.
Mutta kyllä osittain nautinkin parista vapaapäivästä oli tilaa ympärillä hengittää.
Kukaan ei tiedä mitä tästä tulee.. tuskin ainakaan onnellista parisuhdetta.