Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä outoa76 aloittanut aikaan 27.03.2008 klo 00:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Koska tätä palstaa lukee myös paljon erilaisia miehiä haluaisinkin kysyä kuuluuko miesten mielestä miehenä olemiseen se että on vaikea olla uskollinen. Monestihan sitä perustellaan biologialla ja sillä että juurikaan minkään muunkaan lajin urospuoliset eivät ole vain yhden naaraan kanssa. Mitä mieltä olette? Ovatko siis toiset vain parempia peittämään jälkensä kuin…

Käyttäjä jenni aloittanut aikaan 30.03.2008 klo 20:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Otan osaa sisareni! miehet ovat vain tuollaisia, sanotaan. Mutta, mutta me naisetkin , ainakin ne jotka lähtevät pettäjämiehen mukaan, vaikka tietävät tämän oleban perheellinen mies. Se kertoo karua totuutta ihmisestä, joka ei välitä kuin omasta sen hetkisestä hyvästä. Arvo maailma on perseellään jos sitä on koskaan ollutkaan. Tosiasia on että…

Käyttäjä miäs80 aloittanut aikaan 30.03.2008 klo 13:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tästä tulee pitkä… mutta ehkä tämä helpottaa minuakin, kirjoittaa siitä jollekin. Taustaa. minä 27v ukkeli. Naimisissa vuodesta 2002 naisen kanssa, johon rakastuin ensi silmäyksellä. 3 lasta. oma talo. Tämä nainen viitisen vuotta vanhempi kuin minä, ehkä jollainlailla ”aikuisempi”. Meidän suhde ollut hyvä minun mielestäni ja me erittäin sopivia toisillemme. Koskaan…

Käyttäjä vadelma aloittanut aikaan 24.03.2008 klo 12:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen uusi täällä. Pidemmän aikaa on tuntunut, että pitäisi mennä keskustelemaan jonkun kanssa. Ongelmana on se, että lapsuus on jättänyt viranomaispelon, yh- äitini oli alkoholisti. Pelkään, että lapseni otetaan minulta pois jos menen keskustelemaan jonkun kanssa. (Eli tunnustan vajavaisuuteni/heikkouteni). Syitä keskusteluun on paljon, lapsuuteni, koulukiusaus, nykyinen tilanne: kosteusvaurioinen asunto,…

Käyttäjä tulijavesi aloittanut aikaan 26.03.2008 klo 09:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

…vaimon matkat/yhteismajoitukset miesvaltaisen työyhteisön mukana joihin kuuluu ajan viettäminen ravintoloissa/yökerhoissa? Olen vain sitä mieltä että avioliittoni ei tarvitsisi puolison ajanviettoa paikoissa joissa ”estoja vähentävän lääkityksen” vaikutuksen alaisena aikaa viettävät vastakkaisen sukupuolen edustajat etsivät huvitusta ”sinkkunaisten” seurasta. Ko. asiat aiheuttavat pahaa mieltä liittoomme koska olemme asiasta täysin eri mieltä. Asia on…

Käyttäjä Mousy aloittanut aikaan 15.03.2008 klo 21:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuudes vuosi on lähtenyt suhteessa käyntiin, mutta uskoni tähän suhteeseen on ollut jo puoli vuotta mennyt. Kaikki mitä mies on tehnyt ja mitä ei ole tehnyt. En edes osaa nimetä yksittäisiä tekoja kuin pari, kaikki muu – en edes tiedä mitä ne ovat. Ensimmäisen kovan kolauksen suhde kärsi 1½ vuoden…

Käyttäjä carrot aloittanut aikaan 20.03.2008 klo 13:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olin viisi vuotta naimisissa väkivaltaisen, luonnehäiriöisen miehen kanssa. Oli hyviäkin hetkiä,liitosta on kaksi ihanaa lasta. Kaikki päättyi siihen pahimpaan eli pahoinpitelyyn.josta syystä jouduin lapseni (4v.) kanssa sairalaan. Tästä eteenpäin seurasi turvakotia 8viikkoa, kriisiapua, tukihenkilöitä, lastensuojelu, poliisit ja paljon muita yhteityötahoja joita me uhreina saimme. Hain eroa ja lähestymiskieltoa. Tein rikosilmoitukset…

Käyttäjä Heidelberg_73 aloittanut aikaan 07.03.2008 klo 10:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mä olen yrittänyt ja taas yrittänyt. Reilu kuukausi siitä kun vaimo ilmoitti eroavansa. Edelleen asutaan yhdessä kun en pysty lähtemään vaikka se on mitä vaimo multa odottaa. Olen pompannut heti ylös kun vaimo on näyttänyt siltä että se tarvii jotain. Olen siivonnut, pessy lattioita, tehny ruokaa ja ollut lasten kanssa…

Käyttäjä Monica_79 aloittanut aikaan 15.02.2008 klo 13:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Onko muita jännittäjiä? Tuntuu, että mulla menee välillä mieli nurin tämän jännittämiseni kanssa. Tuntuu, että on kaksi vaihtoehtoa, joko turruttaa tunteensa kokonaan ja masentua tai sitten kestää ajoittain sietämätöntä jännittämistä ja pelkotiloja. Heti jos joku asia tuntuu minusta tärkeältä niin alan jännittämään. En tiedä onko se epäonnistumisenpelkoa vai johtuuko…

Käyttäjä Aikuinen nainen aloittanut aikaan 14.03.2008 klo 16:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vastaus Violalle: Olipa raskasta lukea viestiäsi.- Olen itse ollut n.30 vuotta parisuhteessa jossa mies on ollut väkivaltainen ja paha. Henkinen väkivalta on tosi raskasta kantaa, mustelmat häviävät aikanaan mut jos sydän särkyy sitä ei noin vaan korjatakkaan. Minä toivon sinulle jaksamista ja vointia että pysyt pystyssä joka päivä. Toivottavasti olet…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: