Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen ollut naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa puolitoista vuotta ja meillä on pieni tyttö. Koen että mieheni on pettänyt luottamukseni useaan otteeseen ja nyt tunnen oloni turhautuneeksi ja vihaiseksi. Muutama väärä sana mieheltäni johtaa helposti riitaan ja ahdistuneeseen oloon. Mieheni vähättelee ongelmia, eikä suostu terapiaan, enkä edes tiedä missä terapiassa tulisimme…
Hei! Olen todella kokematon rakkausasioissa ja pelkään että sen vuoksi teen asioita väärin ts luovutan liian aikaisin. Olisi kiva kuulla muiden ihmisten rakastumiskokemuksia, mitä tunteita siihen liittyy ja mikä on ns. normaalia. Miltä rakastaminen/rakastuminen tuntuu, missä vaiheessa se on tapahtunut? Mä tunsin tässä nykyisessä ”tapailusuhteessa” ekoilla treffeillä mahtavaa huumantunnetta, joka…
Miten voi päästä eroon hylätyksi tulemisen tunteesta? ja siitä ettei tarvitsisi roikkua toisessa ihmisessä kiinni?
Liikun ja nukun tarpeeksi, mutta oloni ei parane, missä vika? Huudan miehelleni joka asiasta, hän ei tee mitään ”oikein” tai tekee liian vähän. Olen alkanut myös olemaan mustasukkainen pienestäkin asiasta, esim. kun hän pelaa netissä ja juttelee samalla pelikaverin kanssa. Meillä on lapsi ja olen hänen kanssaan kotona, mieheni käy…
en jaksa enää. eilen tuli lopullinen ero avopuolison kanssa. olemme olleet yhdessä melkein 7 vuotta. aloimme seurustelemaan 13 vuotiaina. yhteen muutettiin kun olimme 16 vuotiaita. minulla meni välit vanhempiini. en ole käynyt kouluja kun peruskoulun koska menin töihin. sairastuin paniikkihäiriöön joka on todella paha meidän suvussa. jäin töistä pois ja…
Koska tätä palstaa lukee myös paljon erilaisia miehiä haluaisinkin kysyä kuuluuko miesten mielestä miehenä olemiseen se että on vaikea olla uskollinen. Monestihan sitä perustellaan biologialla ja sillä että juurikaan minkään muunkaan lajin urospuoliset eivät ole vain yhden naaraan kanssa. Mitä mieltä olette? Ovatko siis toiset vain parempia peittämään jälkensä kuin…
Otan osaa sisareni! miehet ovat vain tuollaisia, sanotaan. Mutta, mutta me naisetkin , ainakin ne jotka lähtevät pettäjämiehen mukaan, vaikka tietävät tämän oleban perheellinen mies. Se kertoo karua totuutta ihmisestä, joka ei välitä kuin omasta sen hetkisestä hyvästä. Arvo maailma on perseellään jos sitä on koskaan ollutkaan. Tosiasia on että…
Tästä tulee pitkä… mutta ehkä tämä helpottaa minuakin, kirjoittaa siitä jollekin. Taustaa. minä 27v ukkeli. Naimisissa vuodesta 2002 naisen kanssa, johon rakastuin ensi silmäyksellä. 3 lasta. oma talo. Tämä nainen viitisen vuotta vanhempi kuin minä, ehkä jollainlailla aikuisempi. Meidän suhde ollut hyvä minun mielestäni ja me erittäin sopivia toisillemme. Koskaan…
Hei! Olen uusi täällä. Pidemmän aikaa on tuntunut, että pitäisi mennä keskustelemaan jonkun kanssa. Ongelmana on se, että lapsuus on jättänyt viranomaispelon, yh- äitini oli alkoholisti. Pelkään, että lapseni otetaan minulta pois jos menen keskustelemaan jonkun kanssa. (Eli tunnustan vajavaisuuteni/heikkouteni). Syitä keskusteluun on paljon, lapsuuteni, koulukiusaus, nykyinen tilanne: kosteusvaurioinen asunto,…
…vaimon matkat/yhteismajoitukset miesvaltaisen työyhteisön mukana joihin kuuluu ajan viettäminen ravintoloissa/yökerhoissa? Olen vain sitä mieltä että avioliittoni ei tarvitsisi puolison ajanviettoa paikoissa joissa ”estoja vähentävän lääkityksen” vaikutuksen alaisena aikaa viettävät vastakkaisen sukupuolen edustajat etsivät huvitusta ”sinkkunaisten” seurasta. Ko. asiat aiheuttavat pahaa mieltä liittoomme koska olemme asiasta täysin eri mieltä. Asia on…