Vihaan siskoni miestä

Vihaan siskoni miestä

Käyttäjä Neuvoton sisko aloittanut aikaan 07.05.2008 klo 17:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Neuvoton sisko kirjoittanut 07.05.2008 klo 17:07

Lukemieni viestien perusteella ongelmani on varmaan monen mielestä pieni, mutta se vaivaa minua paljon. Siskoni mies on nimittäin yrittänyt iskeä minua, koko juttu ällöttää minua suuresti. Torjuin miehen ja kerroin tapahtuneesta siskolleni. Sisko ei uskonut minua tai ei halua uskoa. Myös vanhempani, serkkuni ja ystäväni ovat huomanneet siskon miehen ”kuolanneen” perääni, kukaan ei ole uskaltanut sanoa siskolleni mitään. Siskon mies kääntyi torjumisen jälkeen minua vastaan ja valehtelee nyt asioita minusta siskolleni. Mies pyrkii kääntämään siskoni minua vastaan ja on siinä jo onnistunutkin. Tilanne on nimittäin päässyt jo niin pahaksi, ettei siskoni suostu tulemaan minulle kylään. Myös yhteydenpito on ollut hiljaista. Siskoni mies on yrittänyt tuhota avoliittoni, kääntänyt siskoni minua vastaan ja valehtelee minusta asioita, vihaan häntä. Mutta siitä huolimatta joudun tapaamaan häntä jokaisissa suku- ja perhejuhlissa, kohta nyrkit lentää! Miten tälläisesta tilanteesta pääsee pois? Kohta joudun katkaisemaan lopullisesti välini siskooni, koska en kestä hänen auheuttamaansa mielipahaa.

Käyttäjä aldente kirjoittanut 08.05.2008 klo 13:59

Kirjoita siskollesi kirje. Kerro totuus. Muuta et voi tehdä.

Käyttäjä Neuvoton sisko kirjoittanut 08.05.2008 klo 14:22

Kirjoitin siskolleni kirjeen, jossa kerroin kaiken tapahtuneen. Siskoni luki kirjeen ja vastasi, että minä yritän vain erottaa hänet ja hänen miehensä. En tiedä mitä hänen miehensä on selittänyt, mutta siskoni ei selkeästi usko minua. Olen yrittänyt puhua tästä siskoni kanssa, mutta ei sisko suostu edes kuuntelemaan mitä minulla on sanottavaa. Ei siinä muuta, mutta äitini sai kiinni siskon miehen tuijottamasta minun kuviani. Äitini ei ole tästä sanonut siskolleni mitään, sillä ei sisko usko kuitenkaan sanaakaan. On kummallista miten yksi mies voi pilata perheen välit ja kukaan ei voi mitään😠.. ahdistavaa☹️