Hyvää äitienpäivää

Hyvää äitienpäivää

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 09.05.2008 klo 11:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2008 klo 11:21

” On silti hyvä, ettet näe minua nyt,
en tahdo, että vuokseni sä järkytyt.
Kun mennyt kaikki on, niin jäljelle jää vain tuo,
ihmisen ikävä toisen luo. ” kuolleelle äidilleni

”Äiti ei koskaan sano että älä itke vaan sanoo että itke vaan ja ottaa syliin isotkin lapset.”
Anteeksi äiti etten koskaan sano, että olet maailman paras äiti”
ajatus elävälle äidilleni

Hyvää äitienpäivää kaikki äidit
🙂🌻🙂🌻 (orvokkeja)

Käyttäjä malina kirjoittanut 11.05.2008 klo 18:51

Kiitos, Maanvaiva, äitienpäiväonnitteluista. Sain niitä toki myös nuoriltani, mikä oli ihanaa (kukat🙂🌻, kortti, kakku, brunssi, laulu...) Haudoilla en ole jaksanut käydä (olen toipilaana🤕), joten on tyydyttävä tähän mitä jaksaa.

Toivon, että äitienpäiväsi on ollut ihan hyvä surusta ja ikävästä huolimatta. Kyllä elävä äitisi varmasti sinut tuntee ja ymmärtää ja rakastaa...☺️

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2008 klo 13:57

Kiitos mun äitienpäivä meni miten meni.
Haudalle istutin, myös mummin haudalle, ruusuja ja sitten alkoi karsea lumisade ja ne kukat sitten siihen kuolivat.
Elävälle äidille keitin kahvit ja tein kakun ja onneksi se on myös mummo joten ei mun niin kauan tarvinnut sitä juhlia. Koska kun sitä juhlittiin mummona, niin minä häivyin omiin oloni.

Minä tänään olen lehdistä lukenut siitä tanssikilpailusta tv ja siitä kun erään kilpailijan äiti myös oli kuollut ja se oli sanonut terveisiä äidilleen yläkertaan ja siitä kuulemma näki kuinka sillä oli hyvät välit äitinsä kanssa.
Sitten olen miettinyt, että näkeekö ihmiset minusta, että mulla on huonot välit tähän elävään äitiini. Koska en paljon halaile julkisesti enkä sitä kehukaan julkisesti. Ja luuleko ihmiset, että mulla oli hyvät välit kuolleeseen äitiini, kun usein itken haudalla?

En minä oikeastaan niinkään välitä mitä ihmiset ajattelevat mun äitisuhteistani. Mutta sitä ajattelen että kuinka tärkeää on äideille, että saavat julkista kiitosta tai että heidän lapsensa julkisesti tuo esiin hyvän äiti-lapsi-suhteen?