Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Eli siis etsin muita, joilla on useita perättäisiä keskenmenoja myöhäisilläkin viikoilla. Minulla on kolme perättäistä km:a vuoden sisällä, joista viimeisin oli nyt heinäkuun loppupäivinä. Hautajaiset pidettiin viime viikolla ja toipuminen on kesken. Meillä aikaisemmin kaksi täysin tervettä lasta, jotka ovat saaneet alkunsa helposti eikä ongelmia ennen heitä tai heidän välissään…
Tunteet myllertää päässä, mistään ei ota enää selvää, pelko avioliiton loppumisesta saa elämäni täysin sekaisin. Kirjoittelin tänne noin puolitoista vuotta sitten mieheni etääntymisestä joka sittemmin selvisikin että hänellä olikin toinen nainen. Otin hänet takaisin ja lupasimme yrittää jatkaa. Asiasta emme ikinä keskustelleet, aina kun yritin ottaa pettämisen/ suhteemme puheeksi vastaus…
KOhta on kulunut vuosi siitä kun mieheni viimeksi petti mua. Viime vuonna se jäi kolme kertaa kiinni ihastuksestaan työkaveriinsa. Mies pelästy ihan hirveesti kun sain asian selville, katu hirveesti ja pyysi anteeksi. Sovittiin, että ollaan yhdessä ja katsotaan mitä tulee. Lasten takia kans mä haluun olla tässä, ei tarvi lasten…
Heipa hei, tulen tänne taas avautumaan kun ahdistaa. Tuntuu että mikään ei onnistu. Kaikki on aina vaan yhtä sekavaa. Minulla ja miehelläni on reilu vuoden vanha lapsi. Olemme opiskelija ja työharjoittelija -pariskunta. Rahan kanssa on ollut aina tiukkaa, ja nyt kun ruuan hinta nousee kohisten, tuntuu ettei mikään enää riitä…
Olen vähän aikaa sitten tullut isoäidiksi ja lapsenlapseni on nyt 4 kuukauden ikäinen. Neuvolassa ovat sanoneet, että on luonteeltaan temperamentikas ja kyllä se minusta pitää paikkansa. Olen ollut muutamia kertoja vauvaa hoitamassa, mutta minulla on se ongelma, että pelkään tätä pienokaista, että milloin hän rupeaa huutamaan. Nimittäin, sellaista on pari…
Hei. Tämä maailma on julma sellaisia kohtaan jotka todella yrittävät asioiten eteen.. Olen masentunut ainaisesta takapakista ja siitä että ihmis suhteet menee mehtään, valinnat väärät ja elämä hukassa.(Väki valtaa henkisesti ja fyysiseti) On vaikeeta uskoa itseensä kun aina moititaan ja mollataan. Edellinen mies ystävä osasi sen. Nyt on usko jo…
Löysimme toisemme netistä, rakkaus oli vahvaa ja seksiä riitti joka päivälle,jopa useamman kerrankin päivässä ja elämä oli ihanaa. Muutimme yhteen melko pian tapaamisesta. Kaikki meni 5 vuotta kohtalaisesti. 6-7.vuosi oli helvettiä, minun (diagnosoitu) masennus ja paniikkihäiriöön sairastuminen kaatoi kaiken. Seksi loppui, raivokohtaukseni yleistyivät, mikään ei kiinnostanut, tukea häneltä ei herunut,ehkä…
Hei kaikille! Halusin purkaa sydäntäni täällä kun tuntuu ettei se missään muualla onnistuisikaan.. Olen 27v. puoli vuotta sitten eronnut nuori nainen, elin/asuin n. 2 vuotta narsistisen, väkivaltaisen miehen kanssa. Tuo kaikki piti sisällään niin kauheita tapahtumia, etten välttämättä pysty niitä kaikkia tässä kertaamaan. Suhteessa oli kuitenkin niin erittäin alistavaa, hallitsevaa,…
Voiko siitä ”korjaantua” , onko täällä kellään omakohtaisia kokemuksia, siis tarkoitan niin omakohtaisia, että olisi itse ”korjaantunut”. Ei tätä edes voi käsittää muut ku saman kokeneet, minkä HELVETIN mä olen tehny läheisilleni mutta samalla mun oma elämä on niin sietämätöntä ettei sitä pysty rehellisesti kohtaamaan eikä ole ”taitoa” elää. Vastatkaa…
Oisko teillä vinkkejä, miten voisin kertoa poikaystävälleni, että olen vähän huolissaan hänestä? Sikäli tilanne on kinkkinen, että me vasta seurustellaan, eikä asuta yhdessä, joten tietyssä mielessä minulla ei ole oikeutta turhista hänelle nalkuttaa, hän elää omaa elämäänsä. Mutta tilanne on tämä: Hän on työtön tällä hetkellä, vaikka puuhasteleekin kaikenlaista järkevää,…