Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä selviänkö ikinä aloittanut aikaan 25.08.2008 klo 19:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kolme viikkoa sitten alkoi mun alamäki. Mun mies lähti yhteisestä kodistamme. Seurustelua takana 10 vuotta josta muutama kuukausi ei niinkään onnellista aikaa ja ero ei tullut mitenkään yllätyksenä, mutta miten tuntuu näin pahalta? Yhteisiä lapsia 2 ja miehen edel. liitosta 2. En pysty syömään, nukkumaan, keskittymään opiskeluun enkä mihinkään.…

Ero?

2
Käyttäjä Summa aloittanut aikaan 28.08.2008 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä pitäisikö erota. Yhdessäoloa kuusi vuotta takana. Viimeinen vuosi on mennyt todella huonosti. En tunne minkäänlaista vetoa puolisooni. Hänen kosketus ahdistaa. Hänen tekemisensä/sanomisensa ärsyttää. Hän on ehkä liian heikko minulle. Meillä on yhteinen ihana koti. Meillä on joskus mennyt hyvin. Minulla on täysin omat kaverit ja harrastukset joissa vietän…

Käyttäjä Mousy aloittanut aikaan 25.08.2008 klo 22:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuusi vuotta ehdin olla miehen kanssa. Sitten se loppui. Eilen aamulla siihen tuli päätös. Oma mielialani on ristiriitainen. Kaksi kuukautta asuimme erillään, kumpikin tahoillaan, miettien. Sinä aikana ilmeisesti ehdin käsitellä asiaa niin paljon, että kun ero oikeasti tuli, se ei enää ollutkaan järkytys. Toisaalta olen helpottunut, toisaalta on hirveä ikävä,…

Käyttäjä yönkulkijatar aloittanut aikaan 19.08.2008 klo 18:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei!olen hiljattain eronnut usean lapsenäiti,ja kaikki asiat tuntuu tällä hetkellä kovin vaikealta.miehen kanssa puhumisesta ei tule mitään,aina menee asiat riitelyksi tai syyttelyksi vaikka miten yrittäisi puhua kauniista.ystävistä suurin osa käänsi selkänsä minulle ja oma äitikin on sitä mieltä että en yrittänyt tarpeeksi.tuntuu pahalta että ihmiset luulee tietävänsä paremmin meidän perheen…

Käyttäjä epäonnistuja54 aloittanut aikaan 10.08.2008 klo 00:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elän tässä toisen avioeroni alkuvaiheita ja olen aivan kauhuissani. Herään aamuyöstä pohtimaan asioita, en saa syödyksi kuin hieman, lueskelen vanhoja päiväkirjamerkintöjä ja pohdiskelen asioita. Tämä nykyinen mieheni purjehti pelastavana prinssinä elämääni heti aikaisemman avioliiton kariuduttua. Olen ollut vakaasti siinä uskossa, että en olisi selvinnyt siitä 15 vuoden takaisesta avioerosta ilman…

Käyttäjä mymmyryy aloittanut aikaan 15.08.2008 klo 20:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli siis etsin muita, joilla on useita perättäisiä keskenmenoja myöhäisilläkin viikoilla. Minulla on kolme perättäistä km:a vuoden sisällä, joista viimeisin oli nyt heinäkuun loppupäivinä. Hautajaiset pidettiin viime viikolla ja toipuminen on kesken. Meillä aikaisemmin kaksi täysin tervettä lasta, jotka ovat saaneet alkunsa helposti eikä ongelmia ennen heitä tai heidän välissään…

Käyttäjä kiski aloittanut aikaan 05.08.2008 klo 14:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tunteet myllertää päässä, mistään ei ota enää selvää, pelko avioliiton loppumisesta saa elämäni täysin sekaisin. Kirjoittelin tänne noin puolitoista vuotta sitten mieheni etääntymisestä joka sittemmin selvisikin että hänellä olikin toinen nainen. Otin hänet takaisin ja lupasimme yrittää jatkaa. Asiasta emme ikinä keskustelleet, aina kun yritin ottaa pettämisen/ suhteemme puheeksi vastaus…

Käyttäjä irja aloittanut aikaan 14.08.2008 klo 13:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

KOhta on kulunut vuosi siitä kun mieheni viimeksi petti mua. Viime vuonna se jäi kolme kertaa kiinni ihastuksestaan työkaveriinsa. Mies pelästy ihan hirveesti kun sain asian selville, katu hirveesti ja pyysi anteeksi. Sovittiin, että ollaan yhdessä ja katsotaan mitä tulee. Lasten takia kans mä haluun olla tässä, ei tarvi lasten…

Käyttäjä Adrienne aloittanut aikaan 13.08.2008 klo 21:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heipa hei, tulen tänne taas avautumaan kun ahdistaa. Tuntuu että mikään ei onnistu. Kaikki on aina vaan yhtä sekavaa. Minulla ja miehelläni on reilu vuoden vanha lapsi. Olemme opiskelija ja työharjoittelija -pariskunta. Rahan kanssa on ollut aina tiukkaa, ja nyt kun ruuan hinta nousee kohisten, tuntuu ettei mikään enää riitä…

Käyttäjä Onni aloittanut aikaan 03.08.2008 klo 22:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen vähän aikaa sitten tullut isoäidiksi ja lapsenlapseni on nyt 4 kuukauden ikäinen. Neuvolassa ovat sanoneet, että on luonteeltaan temperamentikas ja kyllä se minusta pitää paikkansa. Olen ollut muutamia kertoja vauvaa hoitamassa, mutta minulla on se ongelma, että pelkään tätä pienokaista, että milloin hän rupeaa huutamaan. Nimittäin, sellaista on pari…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: