Suhde katkolla ja mieletön pelko

Suhde katkolla ja mieletön pelko

Käyttäjä Jonte aloittanut aikaan 23.09.2008 klo 12:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Jonte kirjoittanut 23.09.2008 klo 12:37

Mitä voisin tehdä, että avopuoliso suostuisi keskustelemaan kanssani ongelmistamme? Olemme seurustellut jo 7 ja puoli vuotta. kunnes hän sanoi ettei jaksa enää ja tahtoo ottaa etäisyyttä. Nyt olen huomannut suhteemme arkistuvan ja jos vielä saisin mahdollisuuden, nin korjaisin asiat todella hyvin. työt vieneet paljon huomiota ja toinen jäänyt paitsioon. Me tulemme kahdestaa toimeen hyvin, vaikkakin olemme tauolla, mutta kun hän poistuu johonkin jonkun kanssa, niin asiat kääntyvät päälaelleen. Provosoiko joku häntä?? Olen todella peloissani ja yksin tunteitteni kanssa. Rakastan ja välitän hänestä yli kaiken. Mitä teen?

Käyttäjä Floooora kirjoittanut 24.09.2008 klo 18:47

Puhuuko hän sitten jollekin, esim äidilleen?? valitettavasti kokemusta noita anopeista jotka haluavat työntää näppinsä poikiensa asioihin.
vai olisiko sitten kyse siitä, että sun luonasi tuntee turvallisuutta ja sitten yksin saa puristettua itsestään jonkinlaista kapinaa ulos.
en tiedä. olen pahoillani puolestasi. kaipa se katseluaika ja miettimisaika voi olla hyväksikin. mutta sulla on oikeus vaatia jossain vaiheessa vastauksiakin. ei välitilassa voi loputtomasti elää. eron jälkeen on taatusti elämää!!