Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 04.01.2009 klo 15:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kovasti pohtinut mieheni perheen ihmeellistä tapaa.Miestäni kontrolloidaan monin tavoin ja minut yritetään laittaa samaan kaavaan.En suostunut ja sain sitten turpiini oikein kunnolla.Asia menossa käräjille.Anoppi sanoi minulle suoraan, että hän haluaa määräillä.Minä sanoin suoraan ettei onnistu.Jaksoin kolme vuotta ja sitten lopetin jaksamisen eli käytännössä en enää mennyt puhelimeen enkä kylään.Mieheni…

Käyttäjä Odottajatyttö aloittanut aikaan 06.02.2009 klo 23:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollaan melko nuori pari. Tunnettu ja seurusteltu noin kaksi vuotta. Mieheni osaa välillä olla todella sika ja usein jättää minut täysin huomiotta. Sanoisin että hänen yksi vahvimmista luonteenpiirteistä on itsekeskeisyys. Hän nauttii huomiosta ja saadessaan sitä sivuttaa kaiken muun. Viime kesän lopulla juuri ennen syksyn alkua hän petti minua kännissä…

Käyttäjä onneton* aloittanut aikaan 24.10.2008 klo 18:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Selailin alotettuja keskusteluja, mutta en löytänyt yhtään vauvakuumeesta.. olenko tosiaan ainoa, joka lähes epätoivoisesti haluaisi lapsen, mutta mies ei siihen suostu?! Taustana voin kertoa, että olen ”jo” 26-vuotias, yhdessä nykyisen mieheni kanssa olemme olleet noin kaksi vuotta, tunteneet toisemme kuitenkin jo yli 15 vuotta. Yhdessä asumme, olemme onnellisia ja kaikki…

Käyttäjä Itsensä menettänyt aloittanut aikaan 03.02.2009 klo 22:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Taas on hiukan aikaa kierähtänyt viime kertaisista nakutteluista, ja tilanteet ovast vaihdelleet suuntaan ja toiseen. Viime aikoina on ollut jonkin verran parempi olo. Jonkin verran edistystä onkin tapahtunut joissakin asioissa: psykoterapia järjestyi henkilölle, jonka kanssa olin aiemminkin ollut tekemisissä YTHS:llä ja josta koen, että hän ymmärtää minua. Kustannuksia on, mutta…

Käyttäjä JosGo aloittanut aikaan 06.02.2009 klo 12:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kauan täällä lueskelin, nyt vasta rohkenin itse kirjoittamaan. Totesin täällä vallitsevan sen verran rehdin ja hyvän hengen, etten itseäni satuta enää enempää kirjoittamalla ja kysymällä.. En oikein tiedä, mitä tähän alkuun pitäisi naputella, mutta tässä jotain taustaa ja se, mitä tahdoin udella.. 🙂 Lyhyt historia: Takana yhteisiä vuosia (vasta?) 6…

Käyttäjä nennykkä aloittanut aikaan 04.02.2009 klo 15:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ehdotuksia? Millä tavalla pettäjä voi todistaa petetylle olevansa vast’edes luotettava? Mitä konkreettista ehdottaisitte? Jos olet pettänyt, minkä tekosi/sanasi näet sellaisina että juuri ne ovat ne joiden pitäisi toiselle kertoa että olet hänen, varsinkin jos et oikein kykene ymmärtämään miksi asia edelleen vaivaa tms? Jos olet petetty, mikä on huojentanut mieltäsi…

Käyttäjä kesätuuli aloittanut aikaan 03.02.2009 klo 12:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten sitä jaksaa jakaa näitä murheita mitkä ei aina johdu itsestä. Pitkä avioliitto ja seksielämä alkaa olla vähäistä mieheni puolesta, halua hänellä kyllä näyttäisi olla mutta ei kykyä. (siis ei aina ) Minä en ole painostanut, pärjään kyllä lähisyydellä ja pienillä kosketuksilla. Toiseksi en tiedä jos olisin aloitteentekijä niin nolostuisiko…

Käyttäjä tähänkö on tultu aloittanut aikaan 12.01.2009 klo 15:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aiemmin kirjoittanut`Joulu tulee, pidetäänkö salassa`otsikon alle. Päivittäin mietin, onko oikea ratkaisu, jos mies muuttaa eri asuntoon miettimään. Pari kuukautta sitten selvisi, että hänellä toinen suhde. Ei halua erota vielä minusta, eikä halua luopua toisesta naisesta, vaan haluaa miettiä missä mennään. Meillä on kaksi lasta, joille on kerrottu aika rehellisesti…

Käyttäjä kirsi67 aloittanut aikaan 09.10.2008 klo 15:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olin aamulla sairaalassa mieheni palaverissa. Lääkäri totesi, että ei sairaalassa voi olla paossa ongelmia. Hän kotiutti mieheni. Olen älläkällä lyöty.Miestäni ei tutkittu kunnolla, vaikka hän oli siellä melkein neljä viikkoa.Koko juttu alkoin heinäkuun lopulla, kun mieheni eno löi mua.Anoppi oli päättänyt, että me eroamme.Soitin tilanteeseen poliisit, koska mua uhattiin. Noh…

Käyttäjä aneliini aloittanut aikaan 23.01.2009 klo 10:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Avomieheni on kova tanssimaan ja on käynyt yksin tansseissa.Koskaan ei ole jälkisanomista tai riitaa ollut,olenhan käynyt itsekin.Kironnut ja karjunut lapsille ja mulle aina ja ajattelin että rentoutuu kun saa käydä tanssimassa kunnolla. Marraskuussa tuli eräänä iltana viesti jonka vielä tyttö luki kun sattu just kohalle. ”Märkiä unia,suukkoja joka paikkaan!Hyvää yötä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: