Parisuhdekiemuroita

Parisuhdekiemuroita

Käyttäjä heisku79 aloittanut aikaan 30.10.2008 klo 10:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä heisku79 kirjoittanut 30.10.2008 klo 10:34

😭 Olen kyllästynyt tähän kolmiodraamaan joka vallitsee minun, avomieheni ja hänen ex-avovaimon välillä.

Tämä ex-avovaimo puhuu ex-avomiehestään pahaa ja yrittää saada minut muuttamaan hänen luokse asumaan mutta en ole niin tyhmä että menisin hänen luokse. löydän itselleni paikan jossa haluan asua jos päätän lähteä avomieheni luota pois, meillä on ollut tarpeeksi muutenkin vaikeaa niin taloudellisesti kuin muulla tavoin.

Ilman ex-avopuolisoita, jotka vain yrittävät manipuloida toista ihmistä. 😭 päätin kuitenkin vielä jäädä avomieheni luokse vuoden loppuun asti ja hän saa näyttää minulle että taloudellinen tilanne muuttuu jos hän jättää ylimääräiset ostohimonsa pois jos huomaan ettei se onnistu niin minä pakkaan tavarani ja lähden. saan asunnon kyllä nopeasti kun hyväksyn tarjotun asunnon, ja voin aina mennä isäni/äitini luo väliaikaisesti.

Mutta nyt näyttää jo paremmalta 🙂🌻 🙂👍 mutta onko se pysyvää? tälle ex-avopuolisolle aion tehdä selväksi ettei hän saa minua muuttamaan ja aion vielä vaihtaa numeroa uudemman kerran.

Käyttäjä Heisku79 kirjoittanut 07.04.2009 klo 23:25

Jälleen kerran harkitsen eroa avomiehestä koska hänen ostohimonsa jatkuvat ja jatkuvat, en tiedä milloin saan aikaiseksi lähteä pitäisi ensin saada asunto jostain mutta espooseen en jää jos päätän lähteä.