Parisuhdekiemuroita

Parisuhdekiemuroita

KÀyttÀjÀ heisku79 aloittanut aikaan 30.10.2008 klo 10:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
KÀyttÀjÀ heisku79 kirjoittanut 30.10.2008 klo 10:34

😭 Olen kyllĂ€stynyt tĂ€hĂ€n kolmiodraamaan joka vallitsee minun, avomieheni ja hĂ€nen ex-avovaimon vĂ€lillĂ€.

TÀmÀ ex-avovaimo puhuu ex-avomiehestÀÀn pahaa ja yrittÀÀ saada minut muuttamaan hÀnen luokse asumaan mutta en ole niin tyhmÀ ettÀ menisin hÀnen luokse. löydÀn itselleni paikan jossa haluan asua jos pÀÀtÀn lÀhteÀ avomieheni luota pois, meillÀ on ollut tarpeeksi muutenkin vaikeaa niin taloudellisesti kuin muulla tavoin.

Ilman ex-avopuolisoita, jotka vain yrittĂ€vĂ€t manipuloida toista ihmistĂ€. 😭 pÀÀtin kuitenkin vielĂ€ jÀÀdĂ€ avomieheni luokse vuoden loppuun asti ja hĂ€n saa nĂ€yttÀÀ minulle ettĂ€ taloudellinen tilanne muuttuu jos hĂ€n jĂ€ttÀÀ ylimÀÀrĂ€iset ostohimonsa pois jos huomaan ettei se onnistu niin minĂ€ pakkaan tavarani ja lĂ€hden. saan asunnon kyllĂ€ nopeasti kun hyvĂ€ksyn tarjotun asunnon, ja voin aina mennĂ€ isĂ€ni/Ă€itini luo vĂ€liaikaisesti.

Mutta nyt nĂ€yttÀÀ jo paremmalta đŸ™‚đŸŒ» 🙂👍 mutta onko se pysyvÀÀ? tĂ€lle ex-avopuolisolle aion tehdĂ€ selvĂ€ksi ettei hĂ€n saa minua muuttamaan ja aion vielĂ€ vaihtaa numeroa uudemman kerran.

KÀyttÀjÀ Heisku79 kirjoittanut 07.04.2009 klo 23:25

JÀlleen kerran harkitsen eroa avomiehestÀ koska hÀnen ostohimonsa jatkuvat ja jatkuvat, en tiedÀ milloin saan aikaiseksi lÀhteÀ pitÀisi ensin saada asunto jostain mutta espooseen en jÀÀ jos pÀÀtÀn lÀhteÀ.