Parisuhde, koti ja perhe

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä daran aloittanut aikaan 28.08.2009 klo 09:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei en oikein keksi itselleni enää kanavaa näiden tunteiden ja ajatusten purkamiseksi joten kokeilen sitten täällä. Reilut kaksi kuukautta sitten avopuolisoni kertoi hairahtuneensa ja pettäneensä. Hän jonka kanssa olemme seurustelleet vakavammin 3 vuotta, jonka kanssa olemme puhuneet perheestä, avioliitosta, vanhuudesta ja ylipäänsä kaikesta mikä tulevaisuudessamme on mietityttänyt. Yhden yön juttu,…

Käyttäjä Juliana aloittanut aikaan 10.08.2009 klo 22:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme poikaystäväni kanssa seurustelleet nyt melkein 4 vuotta. Välillä on ollut aikoja, jolloin olemme olleet erossa pitkiäkin aikoja, jopa kuukauden. Suhteemme on ollut etäsuhde melkein koko seurustelun ajan ja sekin on voinut vaikeuttaa asioitamme. Taukojemme syynä on ollut aina yhdessä sovittujen asioiden edistymättömyys suhteessa ja minusta on sen takia tuntunut…

Käyttäjä Vaivaiskoivu aloittanut aikaan 07.10.2009 klo 09:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ellyt vuoden verran uudessa suhteessa ja yhteistä tulevaisuutta on rakenneltu ja suunniteltu tosimielellä aika paljon. Lapsistakin on puhuttu ja haluan lapsia lähi vuosina mutta se tuo mukanaan myös pelkoja. Tiedän pärjääväni lasten kanssa olen hoitanut veljeni kolmea lasta muutaman kuukauden ikäisestä alkaen liki päivittäin eli ollut perheen arjessa 100%…

Käyttäjä Mimosa7 aloittanut aikaan 09.10.2009 klo 21:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut puolisen vuotta. Mies on kaikin puolin ihana ja olen rakastunut. Suhde eteni nopeasti ja tällä hetkellä olen oikeastaan aina hänen luonaan vaikka oma kotikin on. Syynä osin se että lyhyempi työmatka ja muutenkin parempi sijainti. suhde muuttui muutenkin vakavaksi nopeasti. On kuitenkin huonoja hetkiä niin kuin varmaan joka…

Käyttäjä Marjula aloittanut aikaan 07.10.2009 klo 10:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nyt vuoden asunut perheessä, jossa avovaimollani on edellisestä liitosta kaksi lasta 11v ja 2v tytöt. Suhteen alussa kävi niin, että avovaimoni tuli raskaaksi ja niin meillä on nyt sitten 7kk tyttövauva, joka on minun ensimmäinen lapseni. Rakastan tätä pikkutyttöä aivan järjettömästi. Koska olen aina halunnut lapsia ja sitä ei…

Käyttäjä jakli aloittanut aikaan 05.10.2009 klo 21:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen todella huono kirjoittamaan tunteistani ym. mutta pakko yrittää jotain koska en enää jaksa. Kerron tarinani tiivistettynä. Tapasin avovaimoni noin 8 vuotta sitten ja elin elämäni onnellisinta aikaa, kaikki loksahti kohdalleen kuin itsestään ja tuntui että juuri tätä olen odottanut. Hän asui eri paikkakunnalla mutta parin vuoden seurustelun jälkeen muutti…

Käyttäjä Twilight Prince aloittanut aikaan 12.09.2009 klo 22:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oikeastaan en tiedä miten kertoisin kaiken… ajatukset on ihan umpikujassa ja solmussa😭 Olemme olleet naimisissa 11 vuotta ja meillä on kaksi ihanaa teini-ikäistä lasta. Olemme normaalisti toimeentuleva perhe ja meillä harrastetaan paljon urheilua. Mies käy töissä ja on kiltti, tekee kotitöitä jne. oikein mallikelpoinen yksilö. Hoidin lapsia kotona viisi vuotta;…

Käyttäjä Brutus aloittanut aikaan 28.09.2009 klo 11:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen reilu kolmekymppinen mies, vaimoni on muutaman kuukauden minua vanhempi. Meillä on molemmilla mielenterveysongelmia historiassa. Vaimoni sairastui seurusteluaikanamme psykoottiseen masennukseen, joka johti itsemurhayrityksiin. Toipuminen oli hidasta ja meillä oli monen monta kriisiä matkan varrella. Tämä vaikutti minuun erittäin vahvasti ja sairastuin paniikkihäiriöön ja keskivaikeaan masennukseen – osittain tyypillinen ”auttaja väsyy”…

Käyttäjä yksinäinen kirjuri aloittanut aikaan 28.09.2009 klo 03:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan. Mun tarina alkaa siitä kun alko uusi suhde.Tuntui kuin elämä olis ollu helpoo.Ei toive ajattelu. Mun ongelmana on tyttöystävän entinen poika kaveri joka ei jätä rauhaan. Se ahditelee tyttöystävää päivittäin. Tyttöystävä ei vaan ymmärrä missä paineessa elän.Tää tyttö tekis tästä paljon helponpaa jos se jättäisi entisense vallan pois…

Käyttäjä Auringonpilkku aloittanut aikaan 10.09.2009 klo 22:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sephiblack. Jos olet vielä olemassa, ja ehkä näissä kuvioissa mukana, ilmoita itsestäsi. Huoli painaa, miten teille kävi, tai miten on asiat. Jos luet tämän, ole kiltti ja vastaa. Auringonpilkku

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: