Parisuhde, koti ja perhe

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä city aloittanut aikaan 18.03.2009 klo 13:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! en tiedä mistä saisin asiaani apua joten eksyin sivustolle ja kokeilen nyt täältä… eli mieheni petti minua noin 4kk sitten, jäi kiinni, mutta päätimme jatkaa kuitenkin. Itse olen antanut tämän hänelle anteeksi, koska elämämme tuohon aikaan ei ollut ruusuista jne. Nyt miestä kertoi että häntä ahdistaa todella paljon se…

Käyttäjä krupsitsa aloittanut aikaan 14.11.2009 klo 00:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei!kirjotan taas mut eri jutusta,kärsin sosiaalisesta fobiasta kohta jo kahdeksatta vuotta,haluisin tehdä kaikenlaista mutta en uskalla sillä tää on niin paha,mul on kahvikuppineuroosi,en voi mennä kahviloihin enkä hoitaa omia asioitani ite.Kaupan kassalla on hankala olo enkä uskalla maksaa itse ostoksiani sillä mulle iskee jännittäminen ihan kuin kaikki töllöttäisi mua ja…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 30.06.2009 klo 21:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

onko uusperheellisenä pakko rakastaa miehen lapsia?itsellä ei ole lapsia,mutta se ei tarkoita sitä että en tunne lapsia kohtaan mitään.minun nais ystävällä in 2 lasta joiden kanssa tulen hyvin toimeen ja olen lasten kanssa viettänyt kahdestaan aikaa ja kivaa on ollut!mutta mieheni lapset ovat minua vastaan.olemme oleet 4v.yhdessä ja heidän käyttäytymisensä…

Käyttäjä Sartsi aloittanut aikaan 14.11.2009 klo 20:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme 40 pariskunta, jossa molemmat ovat sekä uhreja että tekijöitä. Olemme paininut tämän kipeän ja vaietun ongelman kanssa jo kohta reilut 3 vuotta. Haluaisimme nyt löytää ihmisiä jotka ovat kokeneet saman asian. Väkivallan, sekä henkisen ja fyysisen. Mutta myös ymmärtäneet ongelman ja löytäneet tavan saada asia halllintaan ja jatkaa elämää.…

Käyttäjä krupsitsa aloittanut aikaan 14.11.2009 klo 14:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi taas!onko täällä ketään kuka kärsii ahdistuneisuushäiriöstä?kuuluukohan siihen tunne että maailma keinuu ja sellaset tuntemukset että kuolee ja sokeutuu?

Käyttäjä 2203 aloittanut aikaan 14.10.2009 klo 18:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä mahtaisin tehdä? Olen seurustellut vuodesta 2003 nykyisen vaimoni kanssa. Naimisissa ollaan oltu 2 vuotta, ja meillä on yksi lapsi. Vaimoni on aina ollut sitä mieltä pettämisestä, että jos joskus niin tekee, niin hän ei varmaan sitä voisi antaa ikinä anteeksi. Yhdessä olomme aikana olemme aina puhuneet kaikesta, jos oli…

Käyttäjä Nelumbo aloittanut aikaan 07.11.2009 klo 16:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kirjoitan nyt ekaa kertaa tänne tukinettiin, koska toivoisin löytäväni täältä kohtalotovereita. Ongelmana on mieheni pitkäaikainen (jo noin 7 v) masennus. Olemme molemmat kolmekymppisiä ja aloimme seurustella kymmenisen vuotta sitten. Sairastuin itse masennukseen opiskelujen alkuvaiheessa, kävin viisi vuotta psykoterapiassa, ja nyt olen viime vuosina saanut olla paljon paremmassa kunnossa. Myös…

Käyttäjä surusilmä1 aloittanut aikaan 12.11.2009 klo 17:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, minä noin keski-ikäinen nainen. Perheellinen. Luonteeltani asioita sisälle keräävä. Naimisissa n. 15-vuotta. Puolisoni helposti räjähtävä, suuttuva. Puolisoni nimittelee minua miltei päivittäin. Eilen räjähti. En edes osaa kertoa, miten paha olo minulla on. Olisi niin helpottavaa päästä vähäksi aikaa kokonaan kotoa pois, mutta ei ole sukulaisia tai paikkaa minne mennä.…

Isä

1
Käyttäjä janicamoi aloittanut aikaan 10.11.2009 klo 21:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On outoa miten paljon olen saanut kärsiä isäni takia. Monelle tämä ei ehkä merkitse mut tunteet on inhimillisiä,jokainen tuntee eritavalla. Isäni on hakannut, perheenjäseniä kaikkia paitsi minua, hän on agressiviinen jurrissa ja lääkkeissä. Faija on ollu pitkään koukus unilääkkeisiin, ja nykyään vetää pilveä, tai muuta kamaa. Onko kellään kokemusta, kun…

Käyttäjä vuffi aloittanut aikaan 10.11.2009 klo 10:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eksyin tänne vahingossa etsiessäni jotain apua tilanteeseeni. Elämäni särkyi viikko sitten kun mieheni jäi kiinni suhteestaan toiseen naiseen. Suhde on jatkunut yli kaksi vuotta. Tuntuu että kaikelta mitä minulla vielä hetki sitten oli on vietä mahdollisuus. AJatukset sikoilet sinne tänne eikä mitään järkevää ole. Meillä on uusi omakotitalo ja kolme…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: