Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Moi mulla vaan jatkuu tämä fyysinen uupumus ja olen masentunut,mutta en halua tehä itsaria kuitenkaan,elämä tuntuu tosi raskaalta kuitenkin en voi iloita mistää,olen kovin uupunut ihan fyysiesti.masentaa kans kovasti..
Huomenta, voi miten odotin, että joku olisi vastannut viestiini. Antanut edes jotain tukea. Mutta jospa annan tilanteen jatkua vaan entisellään, miten saa kaikesta huolimatta itselleni kunnollisen ja edes jotenkin toiveikkaan elämän? Tällähetkellä töitä ei ole, kavereita ja sukulaisia, joille lähteä ei juurikaan ole. Kertokaa, miten katkaista tämä side puolisooni? Etten…
Olen aiemminkin kirjoittanut tänne oman tarinan ja nyt alkaa tuntua, että tämä tarina taitaa olla päätepysäkillä. Kertokaa te, joilla on omia kokemuksia mielipiteenne, olen niin eksynyt. Mieheni petti minua, hänellä oli suhde pari vuotta. Kun hän jäi kiinni, sovittiin, että yritetään, onhan meillä ihanat lapsetkin ja pitkä avioliitto takana. Tästä…
Itse sain myös mieheni kiinni valheesta jokunen vko sitten. Olin pari vuotta epäillyt, kun hän oli yhden yön poissa kotoa eikä silloin vastannut puhelimeen. Elämme uusioperheessä ja meillä on yhteinen tytär. Mies ei tietääksäneni ole muuta tehnyt kuin yrittänyt erästä kaverinsa kaveri naista saada sänkyyn mutta nainen ei ole lähtenyt…
Olen kärsinyt masennuksesta kausittain jo vuosia mutta vasta viime kesänä tajusin hakea apua. Kävin ilmeisesti alempana kuin koskaan aiemmin ja ymmärsin etten pärjää yksin. Ja kyllä mä apua sainkin… lääkkeet tietysti heti ja sitte alkoi käynnit psykan polilla. Lääkitystä lisättii pikkuhiljaa ja lopulta alkoi taas valoa näkymään elämässä. Ja nythän…
Hei! en tiedä mistä saisin asiaani apua joten eksyin sivustolle ja kokeilen nyt täältä… eli mieheni petti minua noin 4kk sitten, jäi kiinni, mutta päätimme jatkaa kuitenkin. Itse olen antanut tämän hänelle anteeksi, koska elämämme tuohon aikaan ei ollut ruusuista jne. Nyt miestä kertoi että häntä ahdistaa todella paljon se…
Hei!kirjotan taas mut eri jutusta,kärsin sosiaalisesta fobiasta kohta jo kahdeksatta vuotta,haluisin tehdä kaikenlaista mutta en uskalla sillä tää on niin paha,mul on kahvikuppineuroosi,en voi mennä kahviloihin enkä hoitaa omia asioitani ite.Kaupan kassalla on hankala olo enkä uskalla maksaa itse ostoksiani sillä mulle iskee jännittäminen ihan kuin kaikki töllöttäisi mua ja…
onko uusperheellisenä pakko rakastaa miehen lapsia?itsellä ei ole lapsia,mutta se ei tarkoita sitä että en tunne lapsia kohtaan mitään.minun nais ystävällä in 2 lasta joiden kanssa tulen hyvin toimeen ja olen lasten kanssa viettänyt kahdestaan aikaa ja kivaa on ollut!mutta mieheni lapset ovat minua vastaan.olemme oleet 4v.yhdessä ja heidän käyttäytymisensä…
Olemme 40 pariskunta, jossa molemmat ovat sekä uhreja että tekijöitä. Olemme paininut tämän kipeän ja vaietun ongelman kanssa jo kohta reilut 3 vuotta. Haluaisimme nyt löytää ihmisiä jotka ovat kokeneet saman asian. Väkivallan, sekä henkisen ja fyysisen. Mutta myös ymmärtäneet ongelman ja löytäneet tavan saada asia halllintaan ja jatkaa elämää.…
Moi taas!onko täällä ketään kuka kärsii ahdistuneisuushäiriöstä?kuuluukohan siihen tunne että maailma keinuu ja sellaset tuntemukset että kuolee ja sokeutuu?