Parisuhde, koti ja perhe

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä someone38 aloittanut aikaan 14.10.2009 klo 20:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Edelleen yksin. Olen huomannut, joiden sosiaalinen taito on parempi, ovat saaneet uuden kaverin itselleen, vaikka heillä olisi ollut ’rasitteena’ lapsia entisestä suhteesta. Olen hieman alla päin tästä johtuen. Itse en ole löytänyt ja on ollut vaikeaa löytää jonkun, jonka kanssa voisi olla. On ollut viimeksi pari vuotta sitten todella hyvä…

Käyttäjä animami aloittanut aikaan 28.11.2009 klo 14:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kohta viisitoista vuotta takana kehnosti menestyvää avioliittoa. Kolme lasta pienin 2-v ja vanhin 9-v. Muutaman vuoden kotona olon jälkeen astuin taas ihmisten ilmoille, aloitin kurssin. Ja samalla alkoi tuo järjetön mustasukkaisuus, johon ei ole minkäänlaista aihetta. (Mieheni vie ja hakee minut jopa viettää lounaan kanssani, jatkuva kysely jos puhuin jonkun…

Käyttäjä Kesäkuu aloittanut aikaan 28.11.2009 klo 00:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Jesse ja muut, helppohan se on sanoa, et mä oon laput silmillä, ja tuo ensirakkaus pettää mua joskus kuitenkin. Meillä vain on jumalattoman pitkä historia yhdes ja kolme lasta. Keski-ikäisenä sitä arvostaa muutakin kun metrin korkeaa, vaikka täytyy myöntää, et naiseus , itsensä hyväksyminen, hyvä olo, löytyi vuoden erillään…

Käyttäjä taikku79 aloittanut aikaan 23.07.2009 klo 09:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aika paljonkirjoitellut tänne kevään aikana parisuhde yms ongelmistamme, ja nyt taisi viimein oma pinnani katketa. Kirjoituksiani löytyy mm.ostaisinko talon? ja olen pettäjä-ketjuista. En jaksa uudelleen tähän aivan kaikkea selostaa. Tein viimein päätöksen, että tätä vuokraamaamme omakotitaloa en osta, koska omat voimavarani eivät riitä sen maksamiseen eikä ylläpitoon. Miehestäni ei…

Käyttäjä Kesäkuu aloittanut aikaan 20.11.2009 klo 20:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki, joiden elämä ja toiveet on joskus murskattu. En uskonut koskaan uskaltavani osallistua näille palstoille, muuten kun lukijana. Rakastuin nuorena palavasti oman kylän poikaan, perustimme perheen, ja elin onnellisena, niin arjen ylä, kuin alamäetkin . Olimme olleet parikymmentävuotta naimisissa, mies hieman alkoholia rakastava, seksi sujui, ainakin uskoin niin, koska…

Käyttäjä krupsitsa aloittanut aikaan 22.11.2009 klo 23:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi mulla vaan jatkuu tämä fyysinen uupumus ja olen masentunut,mutta en halua tehä itsaria kuitenkaan,elämä tuntuu tosi raskaalta kuitenkin en voi iloita mistää,olen kovin uupunut ihan fyysiesti.masentaa kans kovasti..

Käyttäjä surusilmä1 aloittanut aikaan 13.11.2009 klo 09:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Huomenta, voi miten odotin, että joku olisi vastannut viestiini. Antanut edes jotain tukea. Mutta jospa annan tilanteen jatkua vaan entisellään, miten saa kaikesta huolimatta itselleni kunnollisen ja edes jotenkin toiveikkaan elämän? Tällähetkellä töitä ei ole, kavereita ja sukulaisia, joille lähteä ei juurikaan ole. Kertokaa, miten katkaista tämä side puolisooni? Etten…

Käyttäjä petetty08 aloittanut aikaan 20.11.2009 klo 08:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen aiemminkin kirjoittanut tänne oman tarinan ja nyt alkaa tuntua, että tämä tarina taitaa olla päätepysäkillä. Kertokaa te, joilla on omia kokemuksia mielipiteenne, olen niin eksynyt. Mieheni petti minua, hänellä oli suhde pari vuotta. Kun hän jäi kiinni, sovittiin, että yritetään, onhan meillä ihanat lapsetkin ja pitkä avioliitto takana. Tästä…

Käyttäjä Ninni83 aloittanut aikaan 19.11.2009 klo 12:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Itse sain myös mieheni kiinni valheesta jokunen vko sitten. Olin pari vuotta epäillyt, kun hän oli yhden yön poissa kotoa eikä silloin vastannut puhelimeen. Elämme uusioperheessä ja meillä on yhteinen tytär. Mies ei tietääksäneni ole muuta tehnyt kuin yrittänyt erästä kaverinsa kaveri naista saada sänkyyn mutta nainen ei ole lähtenyt…

Käyttäjä Josie aloittanut aikaan 12.11.2009 klo 13:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kärsinyt masennuksesta kausittain jo vuosia mutta vasta viime kesänä tajusin hakea apua. Kävin ilmeisesti alempana kuin koskaan aiemmin ja ymmärsin etten pärjää yksin. Ja kyllä mä apua sainkin… lääkkeet tietysti heti ja sitte alkoi käynnit psykan polilla. Lääkitystä lisättii pikkuhiljaa ja lopulta alkoi taas valoa näkymään elämässä. Ja nythän…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: