narsisti uusperhe kuvioissa

narsisti uusperhe kuvioissa

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 18.01.2010 klo 13:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä raiko kirjoittanut 18.01.2010 klo 13:37

olen uusperheessä jossa kaikki tuntuu menevän tavalla tai toisella piparikasi.itsellä ei ole lapsia.miehellä on 2.nuorisoa.20v ja 17v.joulu oli painajainen.20v joka on enemmän äitinsä tykönä on riitaa haatava koko ajan ja 17v menee kelkkaan mukaan.joulu…en enää halua kokea joulua!ruokailu meni hyvin,mutta sen jälkeen 20v olisi halunnut viedä miehen kalliin kameran äitinsä luo.kun se ei käynyt hän alkoi huutamaan.hän huusi 3tuntia eteisen ovella!hän haukkui meitä sairaaksi ja siitä mitä väliä on asialla onko se äitinsä luona vai missä ja sieltä tuli myö menneisyys p……kaa.kun sanoin ulos täältä.hän alkoi huutamaan minulle että en ymmärrä mistä puhutaan ja asia ei kuulu minulle.olin niin väsynyt että itkin loppuillan keittiön pöydän ääressä valmiina soittamaan poliisit.ihmettelin miksi mies ei heittänyt kumpaakin ulos.olisivat saaneet mennä ex n luo huutaan.kun vaadin anteeksi pyyntöä niin 17v halveksuen pyysi anteeksi ja se tilanne oli vaan miehen vika.20v sanoi että minun pitää pyytää anteeksi häneltä!!!miksi-en tiedä.nyt hän uhkaa tehdä rikosilmoituksen kun kohtelemme henkisellä väki vallalla 17v tä.asiaa että emme anna pyssyä 17v lle kun kotiin tulo ajat ei päde.netti on poissa että tulisi tehtyä muutakin liikunnalista puolta.ja mielestäni nämä ei ole henkistäväkivaltaa vaan asioita kun puhe ei mene perille.20v myös haluaa rahaa joitain menneisyyden juttuja.minua hän aliarvioi koko ajan,vähättelee,uhkailee,on ylimielinen.nyt tilanne on se että laitamme ulos muovipussin minne laitamme hänen postin.tilanne on arka ja koko ajan pelkään mitä seuraavaksi.mitä tapahtuu.uskomme että nämä on ex n lonkeroita millä minut saatais pois täältä.se myös vaikuttaa parisuhteeseen vaikka olemme sanoneet että haluamme elämisen rauhan.mutta meille ei sitä anneta.