Parisuhde, koti ja perhe

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä tomppa69 aloittanut aikaan 19.12.2009 klo 10:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kerronpa tässä oman tarinan,saa kommentoida tai olla kommentoimatta. Eli oltiin ex vaimon kanssa 10v yhdessä joista 7v aviossa,6v tyttökin on tuohon meille siunaantunut. Hän on elämäni tämän hetkinen valo,muu on hyvin pimeää. Sain selville erästä keskustelupalstaa lukiessani että vaimoni on löytänyt ”jotain parempaa”. Palstalla oli niin tarkkaan kerrottu meidän tarina…

Käyttäjä krupsitsa aloittanut aikaan 24.11.2009 klo 23:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei onko ketään kenellä on synnytyksen jälkeinen masennus/uupumus? Mulla on ja mulla alko ekaski ahistus,sitten fyysinen todella kova uupumus mikä on vieläkin ja kovana,sitten on tämä henkinen masennus pahentunut pikku hiljalleen tässä tämän uupumuksen vuoksi,on toivottomuuden tunteita,olemas olo on rankkaa,jokainen käden nosto jalan nostaminen on rankkaa.☹️ Kysymys kuuluu onko kettään…

Käyttäjä Nippeli aloittanut aikaan 17.12.2009 klo 13:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heips. Aloitin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa vuosi sitten. Hänellä on 3-vuotias tytär joka on saanut alkunsa yhden illan jutusta. Lapsi on isällään pari kertaa viikossa, hän hakee lapsen hoidosta ja vie illalla äidilleen. Joskus harvoin lapsi on yötä… Alussa meillä ei ollut mitään ongelmia. Lapsikin sanoi pitävänsä minusta. Itse rakastan…

Käyttäjä OCD75 aloittanut aikaan 05.12.2009 klo 20:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei En tiedä miten aloittaisin. En ole ennen nettitukea/ tukinettiä käyttänyt. Nyt tuntuu ettei muuta mahdollisuutta ole, että saisin juttukumppania. Mieheni sairastaa pakko-oireinen häiriö nimistä psykiatrista sairautta, tunnetaa myös nimeltä pakkoneuroosi. Olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja olen alusta asti tiennyt että hänellä mielenterveysongelmia. Itsekin sairastin vakavan masennuksen 90 luvun…

Käyttäjä sari21 aloittanut aikaan 15.12.2009 klo 22:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

miks mun isän piti aloittaa juominen? sit alkoi hakkaaminen ja pahoin pitely. mä kärsin koko lapsuuteni.😭 nyt se kostauntuu minulle. oon niin paha olla. joudun käytää lääkeitä ja käydä juttelemassa. mitä pahaa mä oon tehnyt? olin pieni ja viaton tyttö. ☹️ en koskaan tehny pahaa kenellekään. sit mua kiusattiin koulussa…

Käyttäjä heidiii aloittanut aikaan 29.05.2009 klo 19:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen 25w nuori nainen ja olen kokenut fyysistä väkivaltaa parisuhteessa. Kaikki alkoi siitä ku ex kihlattuni tuli sairaanloisen mustasukkaiseksi minusta ja hänestä tuli peliriippuvainen. Muistan sen kuin eilisen päivän kun hän löi minua ekan kerran. Olin tullut silloin töistä kotiin. Hän sanoi minulle että jaahas sitä on oltu kaupassa…

Käyttäjä yonski aloittanut aikaan 11.05.2008 klo 01:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

oon 26 ja 4 vuotta elänyt helvetissä. Mieheni on mustasukkainen ja vainoharhainen ja minä saan joka päivä siitä kärsiä. Asumme yhdessä. Jo parisuhteen alussa näkyi merkkejä mustasukkaisuudesta, mutta laitoin sen alkuvaiheen piikkiin. se on kuitenkin jatkunut ja jatkunut. Ensiksi tuli henkinen väkivalta ja sitten myös fyysinen. Aina kun käyn ulkona…

Käyttäjä enkeli88 aloittanut aikaan 06.12.2009 klo 18:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole aikaisemmin kirjoittanut avoimiin keskusteluryhmiin, muuten olen kyllä käyttänyt tukinet:ä. Nyt tuli vain sellainen asia eteen, että päätin turvautua tähän. Olen seurustellut n. 3kolme vuotta ja kihloissa ollut muutaman kuukauden. Mieheni on todella ihana ihminen ja rakastan häntä paljon mutta nyt on käynyt niin, että olen ihastunut toiseen mieheen…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 14.10.2009 klo 00:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Äitini kuoli maanantaiaamuna. Saatoin häntä sairaalassa neljä päivää ja kolme yötä. Nukuin hänen vierellään, rukoilin ja lauloin ja kosketin häntä olkapäästä kun hän lähti. Vaikka äitini oli jo iäkäs, loppu tuli yllättäen, ja tuska viilsi kuin veitsi. Ensimmäiset päivät ja yöt olivat pahimmat, mutta onneksi ystävät tukivat minua eikä minua…

Käyttäjä Rasmus aloittanut aikaan 30.10.2009 klo 10:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhteemme kävi aivan pohjamudissa, ero tuntui ainoalta järkevältä ratkaisulta. Lapsen takia oli kuitenkin vielä yritettävä. Otimme etäisyyttä ja puhuimme asioista rakentavasti. Ystäviltä saimme hyviä neuvoja, itse ei osannut ajatella järkevästi. Suhde on saatu takaisin oikeille raiteille, enää emme riitele, meillä on suorastaan mukavaa viettää aikaa yhdessä, olen todella tyytyväinen tästä🙂👍!…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: