minua ahdistaa,kun en tiedä mitä tehdä

minua ahdistaa,kun en tiedä mitä tehdä

Käyttäjä toiveikas89 aloittanut aikaan 27.01.2010 klo 23:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä toiveikas89 kirjoittanut 27.01.2010 klo 23:37

olen 20-vuotias onnellisessa avosuhteessa elävä nainen. olemme olleet yhdessä kohta kolme vuotta. seksiä ja hellyyttä on. en haluaisi loukata miestäni, hän on minulle tuki ja turva, paras ystäväni ja ihminen jonka kanssa haluaisin olla loppu ikäni.

silti minulla on outoja ajatuksia. tapasin edellisessä työpaikassani minua vanhemman miehen, jonka kanssa olemme pitäneet yhteyttä. olen hieman ihastunut mieheen, ainakin seksuaalisessa mielessä. en tiedä mitä tekisin ajatuksilleni. ajattelen tätä miestä ja seksiä hänen kanssaan lähes päivittäin. hän tuntee samoin, olemme kirjoitelleet pitkiä sähköposteja, aluksi tavallisista asioista, mutta nyt ne ovat menneet seksistisiksi. en tiedä mitä tehdä, sydäntäni raastaa himo, mutta en haluaisi ottaa riskiä kiinni jäämisestä.

minulla ei ole ketään kelle puhua, sillä olen hyvin yksinäinen, mieheni on ainoa todella hyvä ystäväni. olen sairastanut (ja sairastan varmaan vieläkin) masennusta ja pelkään mitä tapahtuu jos jäisin kiinni ja mieheni jättäisi minut. toisaalta pelkään myös sitä mitä tapahtuu jos annan asian olla ja sanon tälle vanhemmalle miehelle ettei käy.

mieltäni raastaa myös ajatus, mitä jos tämä ei ole ainoa mies?
elämäni on tällä hetkellä sellaista, kuin olen aina halunnut. miksi minusta silti tuntuu tältä? haluaisin kertoa miehelleni ajatuksistani, mutta pelkään mitä hän sanoisi. olemme kaiken lisäksi juuri muuttaneet 700 kilometrin päähän kaikista minulle edes hiukan läheisistä ihmisistä, paitsi mieheni isästä. olemme mieheni kanssa aina pystyneet puhumaan kaikista asioista, olen jopa kertonut hänelle olleeni ihastunut yhteen toisee aiemmin suhteemme aikana. tuolloin hän sanoi että eivät ajatukset haittaa, koska mitään ei tapahtunut. hän on kuitenkin sanonut, että jos tekisin jotain jonkun toisen miehen kanssa, hän jättäisi minut. mieheni on niin kiltti, etten millään haluaisi satuttaa häntä, en vain tiedä miten kestän itseni kanssa ja mitä teen näille ajatuksille ja himoille.

tulipas tästä nyt pitkä vuodatus. toivottavasti joku vastaisi edes jotain jos jaksoi lukea tänne asti.

Käyttäjä kathe kirjoittanut 28.01.2010 klo 10:28

Pistä välit poikki vieraan miehen kanssa. Se on mun neuvoni. Juu. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta pienistä puroista kasvaa helposti iso virta ja jos tässä vaiheessa patoat pieniä puroja, ei se iso virtakaan pääse niin vain viemään mennessään.

Tottakai on kiva, jos saa huomiota joltain. Alakuloista mieltä sellainen piristää varmasti! Oma parisuhde on kuitenkin "tavallista arkea" eikä ihastuksien ja himojen varassa mennä kovin pitkälle. Been there. Voit lukea taustojani otsikon "Miten mies selviää petetyksi tulemisesta?" -alta.

Kirjoitat itse, ettet halua satuttaa miestäsi. Miltä hänestä tuntuisi, jos hän saisi selville sinun kirjeenvaihtosi? Jos et muuten saa himojasi hillittyä, surffaa anonyymiä aikuisviihdettä. Ei fantasioissa ole mitään väärää, mutta jos niitä lähtee vapaasti toteuttamaan ilman puolison lupaa, no, seuraukset voivat olla kurjat. Panosta mieheesi. Kerroit että seksi ja hellyys on suhteessanne ok. Ammenna sieltä voimaa.

Mikä olisi pahin tilanne, joka tapahtuu, jos sanot ei vieraalle miehelle? Mikä olisi pahin tilanne, jos sanot hänelle kyllä? Kirjoita vaikka tänne keskusteluun lista plussista ja miinuksista.

Yritä saada liveystäviä esim. jostakin harrastusryhmästä. Vieraalla paikkakunnalla pitää joskus tunkea itseään piireihin, mutta älä anna periksi. Hitaasti mutta varmasti löydät oman paikkasi. Oletko töissä tällä hetkellä?

Voin tietysti olla väärä ihminen neuvomaan yhtään mitään, mutta halusin kuitenkin kirjoittaa ajatuksiani.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 28.01.2010 klo 18:24

Heippa!

Minä ainakin sinun sijassasi tyytyisin poikaystävään ja pitäisin hänestä kiinni vaikka mikä olisi.

Näitä "vanhempia"ja kehuvia miehiä tulee vastaan lisääkin. Ei tämä ole yksi ja ainoa.
En todellakaan menisi kunnollista, luotettavaa poikaystävää ko. tapaukseen vaihtamaan.

Teet tietysti itse päätöksesi ja vastaat itse seurauksista, mutta tämä oli minun mielipiteeni.

Olet onnekas, kun sinulla on joku, joka aidosti pitää sinusta. Olisihan minullakin noita "kuolaajia" (seksiä kanssani haluavia) vaikka joka sormelle, mutta etsinkin pysyvää, rehellistä ja kunnollista poikaystävä-ainesta olevaa miestä (Millainen sinulla on!!!!) Huomaatko? Sinulla on jotain todella a-r-v-o-k-a-s-t-a! 🙂👍