Vieraissa luvalla

Vieraissa luvalla

Käyttäjä up aloittanut aikaan 26.01.2010 klo 14:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä up kirjoittanut 26.01.2010 klo 14:48

Me 34 ja 31v avioliitossa 4v ja 1 lapsi. Liitto sujuu/sujui hyvin ja seksikin jokseenkin hyvää 2-4 kertaa kuussa vaikkakin hieman kaavoihin kangistuttu. Hienot talot, autot on hankittu ja lainojenkin kanssa pärjätään enemmän kuin hyvin mutta mutta! Minulla ollut jokin sairas fantasia kiihoittua ajatuksesta kun isokaluinen vieras mies nai vaimoani ja tästä on keskusteltu. Kerran baari illan jälkeen vaimo sanoi kotiin tultuamme että nyt tekisi mieli käydä vieraissa ja minähän päissäni suostuin ja kiihotuin älyttömästi. Vaimo on todella seksikäs pakkaus niin sehän ei ollut kuin 1 puhelinsoitto meidän seurueessa olleelle ”kaverille” että hän tulee käymään jatkoilla. Tämän miehen kanssa meillä yhteiset kaverit eli olemme tekemisissä jatkossakin hänen kanssaan ajoittain. Vaimo sanoi kotiin tullesaan että kivaa oli ja voisi joskus jatkossakin käydä itseään naitattamassa. Kun arki on koittanut minulla HIRVEÄ morkkis ja pahoinvointi MITÄ HELVETTIÄ MENIMME TEKEMÄN! Ajatus pyörii mielessäni kokoajan enkä pääse siitä eroon vaikka yritän ajatella että kun leikkiiin ryhtyy niin kestäköön. Vaimon uskon rakastavan minua vaikka ensirakkas onkin jo laantunut ja uskonkin että asia on näin. Onko jollain muulla samanlaisia kokemuksia ja millä tästä pääsee yli liittoa vahingoittamatta!

Nyt kun minulla hirveä paha olo ja läheisyyden kaipuu niin sekin tuntuu puuttuvan ja kaikki on epävarmalla pohjalla miten eteenpäin.

Käyttäjä miiu kirjoittanut 26.01.2010 klo 21:30

Itse sain luvan joskus mieheltäni käydä vieraissa. Ajateltiin se tuovan lisä säpinää suhteeseen, joka oli jo monen vuoden jälkeen jo hieman laantunut.
Miehestä tuli kuitenkin vainoharhainen jokaisesta liikkeestäni ja itsekkin voin huonosti tapahtumien jälkeen. Eikä se jäänyt sitten siihen.

Keskustele puolisosi kanssa tunteistasi ja kerro miltä sinusta tuntuu, jos et ole jo niin tehnyt.
Asioista selviää usein keskustelemalla ja molempia osapuolia kuuntelemalla. ☺️❤️☺️

Käyttäjä up kirjoittanut 27.01.2010 klo 11:58

Kiitoksia vastauksesta! Miten kauan aikaa meni ennenkuin elämä alkasi nosmalisoitumaan ja jäikö tapaus viimeiseksi teidänkohdalla?