Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä apua* aloittanut aikaan 21.03.2011 klo 16:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain muutamia päiviä sitten selville, että mieheni on pettänyt minua. Olen tiennyt mieheni järkyttävän menneisyyden kuinka pedistä petiin juoksija hän on ollut. Itse olen aina ollut tarkka siitä, että minua ei huijata tai kuseteta. Minulla on ollut omat vaistoni ja epäilykset, mutta ei näköjään itse luottamusta niitä kohtaan. Sovimme jo…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 20.06.2010 klo 23:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tää on surullinen tarina. Mun rakkaus/rakkaudeton tarina on pala taivasta ja pala helvettiä.Ensin rakastuttiin ja mentiin kihloihin. Sitten törmäsin hirviöön, joka raiskasi minut ja vei neitsyyteni ja kehui etten ole ainut neitsyt, jonka hän on ottanut ja käytti minua seksuaalisesti hyväkseen ja sai minut uskomaan, että olen hänen ja hänen…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 22.03.2011 klo 07:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2011/03/1298060 Juttua, toiselta foorumilta lukekaas ja ottakaa kantaa.

Käyttäjä PikkuÄ aloittanut aikaan 18.03.2011 klo 14:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täsät tulee nyt varmaan aika sekava tilitys mutta yritetään. Olen ollut mieheni kanssa 17 vuotta naimissa. Tapasimme opiskeluaikoina, ihastuimme, rakastuimme. Naimisiin menimme kymmenen vuotta siteen ja meillä on kaksi lasta, 4- ja 6-vuotiaat. Kolme viimeistä vuotta on meillä ollut aika kiireistä pienten lasten kanssa, yhteistä aikaa ei tahdo löytyä. Ihmisinä…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 06.03.2011 klo 14:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ei meidän liitto ole tähtiin kirjoitettu. En kelpaa miehelleni edes lenkkikaveriksi. Muutenkin kelpaan perheelleni vain rahan antajaksi. Tässä kohdassa muistuu mieleen uskonnon opettajan tarina miehestä, joka pullo kainalossa asui kadulla ainoana ystävinä muut juopot, kun ei hän kelvannut vaimolleen eikä lapsilleen kuin raha-automaatiksi. Mulla on hyvin samankaltainen olo. Olisin valmis…

Käyttäjä 2kotiäiti aloittanut aikaan 17.03.2011 klo 22:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Viime aikoina on elämässäni tapahtunut aika paljon, niin hyviä kuin huonojakin asioita. Viime vuonna melkein menetin pikkusiskoni.. Hän putosi/hyppäsi/pudotettiin parvekkeelta. Nuorena ihmisenä kuitenkin selvisi todella vähällä.. Oli reilun viikon sairaalassa ja pääsi kipulääkkeitten voimalla kotiutumaan. Itse hän ei muista tai tahdo kertoa mitä tuona iltana siellä parvekkeella tapahtui, mutta on…

Käyttäjä Mara70 aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 20:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Naiset pettävät miehiä todennäköisemmin, kertoo Briteissä tehty kysely. Joka viides nainen on varma, että aloittaisi suhteen toiseen mieheen ihastuessaan. Miehistä taas vain yhdeksän prosenttia on valmis pettämään kumppaniaan. Miehiä on kautta aikojen pidetty petollisempina, joten deittipalvelu Coffee and Companyn kyselyn tulosta voidaan pitää yllättävänä. Kyselyyn vastasi 3 000 ihmistä. Tutkimustuloksista…

Käyttäjä Kajuska aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 23:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain viimeviikolla selville että mieheni on jälleen kerran pettänyt tekemänsä lupauksen olla rehellinen. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Paljastui että hänen toiminimi on jo viime syksynä haettu konkurssiin ja nyt selvitetään meidän omaisuutta…meillä kolme lasta ja yhteistä omaisuutta. Ei kuitenkaan ilmeisesti tarpeeksi velkojille mutta ehkä pesänselvittäjälle joka asiaa hoitaa…

Käyttäjä Broken Girl aloittanut aikaan 14.03.2011 klo 16:33 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaksi viikkoa sitten muistin sen, näin sen. Minua hyväksikäytettiin. Olin vielä pieni lapsi, vauvainen. Minulla oli lyhyet ja pulleahkot jalat. Näin mitä mies teki minulle. Sen muistaminen oli hyytävää, veretseisauttavan ahdistavaa. Muistikuvan näkeminen ja todeksi hyväksyminen on ollut minulle äärimmäisen raskasta ja raastavaa. Kun näin kuvan, sydämeni hakkasi, korvissani vinkui,…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 15.03.2011 klo 16:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Viimeinen kulunut vuorokausi on osoittanut, miten olen täysin kykenemätön ja frigidi. Olen tänne kirjoitellut mun seksuaalisista traumoista. (muhun kyllästytään viimeistään nyt) Mieheni ilmaisi eilen tunteettomuutensa mua kohtaan. Ja mä parkusin, otin viinapaukun ja satutin itseäni. Miehelläni ei ollut mielestäni mitään oikeutta eilisen jälkeen kajota, kosketella lähes panna mua. Mä…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: