Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Sain kokea mieheni väkivaltaisen puolen viime viikolla ensimmäistä kertaa 12v yhdessä-olon jälkeen. Mieheni on kuin unelma kun on selvinpäin, loistava isä meidän pienille ja todella huomioon ottava, mutta! Hän otti pääsiäisen aikaan liikaa alkoholia, minä olin nukkumassa kun hän tuli makuuhuoneeseemme ja löi minua kasvoille raivolla, en ole koskaan…
Olen kirjoittanut aiheesta jollakin keskustelupalstalla ja saanut vain tyrmääviä ja rumia vastauksia. Eli jos olet sitä mieltä, ei tarvitse enää vastata, tiedän jo ne mielipiteet. Mutta eikö ole ketään, joka ymmärtäisi minua? Tai jolla olisi samoja kokemuksia? Jos kuulut tähän ryhmään, kuulisin mielelläni ajatuksesi. Siis: Olin lyhyen hetken nuoruudessani yhdessä…
poikani sairastui koulupelkoo.ja siitä alkoi selvitä äidin sairaus lopullisesti .sairautta ei uskota millään taholla tässä kaupun.lapseni oli sykiatrian osastolla kaksiviikkoa.kun äitin ja lapsen välillä välit olivat täysin tulehtuneet pitkään.äiti hakkasi lasta ja uhkaili tappavansa.ja että lapsi olisi kuollut ja on pirun pentu ja tämä kaikki siksi kun poikani kertoi nähneensä…
Mitenköhän pitkältä aloittaisin… Olen nelissäkymmenissä oleva nainen ja elämäni kriisissä. Mieheni kanssa olemme olleet kaksikymmentä vuotta naimisissa. Vuodet ovat olleet tavallaan onnellisia, olemme olleet läheisiä ja puhuneet kohtuullisen avoimesti asioista. Kolme upeaa poikaa on aikuistumassa. Mieheni on ollut kaikkina näinä vuosina taipuvainen masennukseen ja alakuloon. Se on näkynyt kotona pessimistisyytenä,…
Olen miettinyt onko uudella miesystävälläni oikeus tietää menneisyydestäni vai onko parempi molemmille ettei hän tiedä… Olemme tuore pari ja yhdessäolo on vielä tutustumista. Hän on hyvästä perheestä ja saanut elämässään aikaan paljon. Omat taustani ovat alkoholistiperheessä jossa on ollut väkivaltaa, olen koulukiusattu entinen huumeiden käyttäjä.Tosin ilman niitä ollut jo kohta…
en olekaan ennen tuntenut niin valtavaa tyhjyyttä kuin näinä aikoina nyt. se on kyllä kamala, ahdistava tunne, jota ei pääse pakoon. se kuristaa kurkkua. Avoliitto päättyi eroon (toivottavasti ei lopulliseen) kk sitten. Sopimuksesta pidämme nyt tauon jolloin emme ole yhteydessä toisiimme, viimeiset viikot tekivät kovasti kipeää molemmille, päätös oli vaikea.…
eli olen tutustunut kyseiseen henkilöön jo 9v sitten silloin vietettiin yö yhdes yms,mutta sen jälkeen tiemme erosivat meistä johtumattomista syistä ja olen kyseistä henkilöä haeskel ja yrittän otta yhteyttä kyseisenä aikana koska häntä olen vaan palavasti rakastanut ja kaivannut.itselläkin on välillä ollut muita ,kyseinen henkilö vaan oli naimisissa ja 2…
Terve! Olen parisuhteessa elävä mies ja meidän suhde on hyvä,lukuunottamatta yhtä asiaa. Naisellani on huumeongelma (Amfetamiini) Olen taistellut asiaa vastaan jo pidemmän aikaa ja voimani ovat loppumassa. Hän ei käytä päivittäin mutta,tai no mistä mä tiedän? Asioista on puhuttuja puhuttu olen antanut tukeani ja ymmärtänyt,mutta aina vain tulee valheita,selittelyjä yms.…
olen parisuhteessa.uusperhe jossa minä en ole kuvion rikkoja.olemme olleet 6v yhdessä ja ainavaan tulee eteen uusia juttuja.tilanne on se että miehellä ei ole rahaa(omaisuutta on mutta ei halua myydä sitä kun hänen jo edesmennyt isä on sen kaiken omistanut)minun eläke ei taho riittää.emme voi mennä minnekkään kun ei ole rahaa.joudun…
Uutena jäsenenä haluan minäkin avata keskustelun oman elämäni kertomuksella. Olen joutunut puolisoni pahoinpitelemäksi useita kertoja yhteisen 10 vuoden taipaleen aikana. Olen joka kerta keksinyt hyvän selityksen hänen käytökselleen ja antanut anteeksi. Olemme myös sopineet, että seuraavaa kertaa ei tule. Sitten tilanne kärjistyi ja hankin salaa asunnon (omistussellaisen). Se meni vesivahingon…