Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Kiitos, avaudumpa kuitenkin. En muista, olenko ennen tänne kirjoittanut, joskus olen rekisteröitynyt aiemmin. Nyt tuntuu, että halkean, jos en saa johonkin työnnettyä tätä paskaa mikä velloo sisällä. Kaikki ahdistaa. Vihaan kaikkea. Kaikkia ja kaikkea. Olen vaimo, äiti, äitipuoli. Vihaan kaikkia roolejani, vihaan itseäni ja vihaan miestäni. Vihaan koko elämääni. Olen…
Ajauduin siihen pisteeseen, että koitin itseltäni hengen riistää. Miten niin kävi? En oikein itsekään vielä ymmärrä. Nyt en edes tiedä, miten pitäisi jatkaa, koska vielä viime perjantaina en edes ajatellut enää olevani tässä.. Läheisilleni tämä on varmasti vielä rankempaa, ovat nyt varpaillaan tapahtuneen johdosta. Pitänee kuitenkin nyt olla kerrankin itsekäs…
Tutustuin liki 1,5 vuotta sitten avioeroprosessin keskellä olevaan mieheen. Vaimo oli lähtenyt yhteisestä kodista, miehen kertoman mukaan päätepisteenä jo puoli vuotta jatkuneille viikonloppumenoilleen, joiden takaa paljastuivat irtosuhteet ja taakse jäivät mies sekä 2 alle kouluikäistä lasta sekä tuliterä omakotitalo. Itse 11 vuotta sitten eronneena ja teini-ikäisen yksinhuoltajana nousi heti varoitusvalo…
Olen parikymppinen nainen, ja olen ollut yhdessä mieheni kanssa 3 vuotta. Ennen kaikki oli hyvin, mutta kuluneen vuoden aikana miehelleni on alkanut ilmaantua mielenterveysongelmia. En osaa varsinaisesti kertoa, millainen mielenterveyden sairaus hänellä on, mutta pahasti arkielämää haittaava kuitenkin. Mieheni on päivittäin hyvin vihamielinen ihan yleisesti ilman syytä, kertoo ettei näe…
Rakastan miestäni ja haluan jatkaa elämää hänen kanssaan, niinkuin hän minun. Itseni kanssa on vain paha olla. En voi unohtaa päiväksikään, mitä mieheni teki minulle. Huudan, kenkkuilen, raivoan yms. hänelle lähes päivittäin. En haluaisi olla sellainen, haluaisin jättää asiat taakse ja jatkaa ihanaa elämäämme eteenpäin. Mieheni puhuu paljon yhteisestä tulevaisuudesta…
Joo kiva ilta. Vanhemmat ja 2 sisarustani oli lähdössä new yorkiin ja mie jäisin yksin kotiin. Joo ei siin mitään, mutta sitten tapahtui asia jota en olisi ikinä halunut kokea/nähdä omin silmin. 11 vuotis rotvailerimme kuukahtaa maahan eikä nouse tietysti mennään auttamaan mutta… Eihän koira edes yritä tai ootas se…
Hei, eilen illalla sain tietää,että miesystäväni jättämisen syy on toinen nainen. Hän oli niin kiltti viime kuukauden minua kohtaa -toi ruusun ja kävimme syömässä ja elokuvissa. Kaikki oli valhetta. Oon ihan romuna. Hänen oma avioliittonsa loppui aikoinaan siihen kun vaimonsa petti häntä. Nyt hän teki saman minulle -miksi? Koskee ja…
Kaipaisin ajatuksia, näkökulmia tai kokemuksia, joiden kautta tarkastella omaa tilannettani ehkäpä uudesta näkökulmasta, kun elämän melskeen keskellä ei aina kykene näkemään asioita selvästi. Minun kriisini tuntuu vain jatkuvan ja jatkuvan, on hyviä hetkiä, mutta paluuta entiseen ei tunnu millään löytyvän. Olen 28-vuotias, avioliitossa ja yhteistä taivalta on kestänyt vajaa kymmenen…
Mikä poikaystävääni vaivaa? Alettiin seurusteleen vuosi sitten marraskuussa. Suhteemme loppui puolen vuoden jälkeen. Poikaystäväni oli silloinkin seurustelun loppuvaiheessa hyvin etäinen ja mieliala vaihtui koko ajan. Eka halusi aina aikaa miettiä meitä ja omaa elämäänsä sitten taas julisti kuinka paljon rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa..sitten taas toiste päin. Hän…
Olen kahden pienen lapsen äiti,toinen pojista on minun ja avopuolisoni yhteinen. Muutimme yhteen poikamme synnyttyä,puolivuotta sujui hyvin kunnes mies jätti työn ja opiskelun jäi kotiin.Olemme molemmat nuoria vanhempia mieheni ei viellä ilmeisesti kypsä.Tämä kaikki alkoi kesällä,aloin huomata että kavereiden kanssa oli pakko mennä ja rellestää.Pari viikkoa kotona sitten taas pari…