Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Tolloko aloittanut aikaan 15.09.2011 klo 09:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen vajaa kolmekymppinen mies pk-seudulta ja asun yhdessä avopuolisoni kanssa. Tyttöystäväni on ollut enemmän tai vähemmän koko 2,5 vuotisen suhteemme ajan masentunut, eikä hänen olo tunnu paranevan millään. Masennuksen taustalla ovat hänen avioeronsa (rakastuimme toisiimme pian hänen mentyä ns. ”väärin perustein” naimisiin) sekä hänen isänsä toissavuotinen kuolema. Avioero on…

Käyttäjä jonsku84 aloittanut aikaan 22.02.2012 klo 14:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut kuun alusta miehen kanssa joka pitää minua kuin kukkaa kämmenellä ja on todella ymmärtäväinen. Kuitenkin minua ahdistaa!😟 Olemme olleet hyviä ystäviä jo vuosia ja on aina ollut minulle tuki ja turva. Olen pystynyt kertomaan hänelle kaiken. Pääsin eroon henkisen väkivallan suhteesta kun pääsin muuttamaan kuun alussa nykyiseen asuntooni…

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 29.02.2012 klo 03:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aloittaisinkohan täällä Parisuhde, koti ja perhe -osastolla monisataviestiseksi muodostuvan kuvailun puutteessaolosta, siitä, kun EI ole parisuhdetta?

Käyttäjä Annika86 aloittanut aikaan 29.03.2012 klo 19:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut naimisissa 1,5-vuotta ja viimeinen puoli vuotta ei ole ollut mitenkään ihanteellinen.Tai en sitten tiedä,että onko se koskaan ollutkaan.Mieheni tekee pitkiä työpäiviä ja kotiin tultuaan lösähtää sohvalle katsellakseensa tv:tä tai ollakseen tietokoneella.Hän ei silloin kuule mitään,eikä tietenkään ole kiinostunut jospa vaikka minulla olisi hänelle kerrottavaa.Vapaapäivinään hän nukkuu aamulla pitkään,herättyään…

Käyttäjä Annika76 aloittanut aikaan 05.03.2012 klo 11:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä miten voisin auttaa äitiäni, joka elämässä tuntuu mielikuvitus saaneen liian ison otteen. Hän elää ahdistavien kuvitelmien vallassa, tosin en epäile hetkeäkään etteikö hänen mielessään asiat tuntuisi täydeltä todelta sillä hän kokee että luuloille on vahvat todisteet. Kun mietin lapsuuttani muistan päällimmäisenä vanhempieni riidat. Äiti huusi isälle viikkotolkulla, päivin…

Käyttäjä happiness aloittanut aikaan 27.03.2012 klo 15:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Yritän kirjoittaa mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi.. Ongelmanani on siis ahdistus ja mustasukkaisuuteni parisuhteessa. Olen ollut aiemmissa suhteissani mustasukkainen, jopa sairaalloisen, mutta luulin pääseeni siitä eroon koska kahdessa viimeisimmässä suhteessani olen tuntenut olleeni rakastettu ja luottanut mieheeni. Kaksi ensimmäistä miesystävääni petti minua. Kuitenkin nyt luottamukseni on murenemassa. Miehelläni on paljon naispuoleisia…

Käyttäjä annukka1 aloittanut aikaan 27.03.2012 klo 11:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on 8-vuotias poika joka sairastui koulussa vatsatautiin 3 kuukautta sitten,tervehdyttyään kouluun paluu ei sujunutkaan ongelmitta.Alkoi paniikkihäiriön tyyppiset oireet aamuisin eritysesti vapinaa.Hän selvästi pelkää vatsataudin uusiutuvan koulussa. Alussa tilanne oli niin huono että poissaoloja tuli aamuisin(rauhoitteluun meni aikaa) ja muutama viikko kokonaan pois koulusta. Psykoterapiaa ja energiahoitoja on annettu.Nyt hänet…

Käyttäjä aloittanut aikaan 26.03.2012 klo 15:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten olette asiat järjestäneet, jos puolisonne kuuluu eri seurakuntaan ja kummallekin tavat ovat tärkeitä juhlapäivinä. Ja tavat poikkeavat aika suuresti toisistaan.

Käyttäjä CryingNLaughing aloittanut aikaan 04.03.2012 klo 00:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Olen ihan uusi täällä, tuntui että pakko on jonnekkin kirjoittaa. Tunnen yhä olevani jotenkin vähän hukassa itseltänikin kaiken tapahtuneen jälkeen. Perusfaktat: Olin teini-ikäinen kun tapasin nykyisen mieheni ja hän oli lähemmäs 30v. Juttelusta/kaveruudesta siirrytiin seurusteluun ja 1,5 vuoden päästä muutettiin yhteen. 9kk sen jälkeen saimme ensimmäisen lapsemme. Nyt 10…

Käyttäjä pippin 128 aloittanut aikaan 17.03.2012 klo 02:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli vuosia jo on vaivannut väsymys, jonka vuoksi esim. työnteko mahdotonta.. Isä aikanaan kuollut oman käden kautta ja nyt sellainen tunne että itsekkin samaan suuntaan menossa. Psykiatriseen päivystykseen olen tänään meinannut mennä pahan ahdistuksen vuoksi mutta en saa mielestä sitä että nyt jos menen ja vaikka osastolle joutuu menetän lapsen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: