Arrghh!! Menee järki.

Arrghh!! Menee järki.

Käyttäjä Mari_susanna aloittanut aikaan 28.04.2012 klo 21:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mari_susanna kirjoittanut 28.04.2012 klo 21:47

En edes tiedä mistä aloittaa… 😑❓ Ärsyttää, kun en voi tämän ex-miehen (joka on siis mustasukkainen, humalassa agressiivinen, joskus jopa pahoinpidellyt…) kanssa puhua edes puhelimessa silloin kun on humalassa. Saan kuulla taas sitä samaa siitä että miksi olen soittanut poliisit paikalle kun hän riehuu kotona ja nyt hän saa syytteen pahoinpitelystä jota omasta mielestään ei ole tehnyt ja rattijuoppoudesta sun muusta. Sitten taas toisena hetkenä ymmärtää miksi niin tein.
Muuntelee tarinoitani koko ajan. Ja yrittää että jos kuitenkin antaisin vielä joskus hänelle mahdollisuuden. Ja kun sitten sanon että olen antanut niitä jo liian monta että en jaksa enää ja haluan olla yksin, tulee kommentti: ”Miksi sanot noin aina puhelun lopussa? Nyt sait minulle pahan mielen?” No aijaa…😐 ja minulleko ei ole sitä pahaa mieltä aiheutettu. Eikö minulla ole oikeus sanoa mielipiteeni ja tahtoni. Kuitenkin kyse minunkin hyvinvoinnista.

Olo yksin ollessa on jo hyvä ja joka kerta kun mies on tässä iltaisin käynyt on tunne että voisitko kohta jo mennä. En ole sitä sanonut, mutta minua ahdistaa. On ihan ok että hän käy tässä kahvilla ja rupattelee mutta en jaksaisi montaa tuntia sitä sohvalla istumassa näpertämässä tietokonetta. Kuulostaapa pahalta.. Mutta se on silti totta.🤔

Käyttäjä helemi kirjoittanut 30.04.2012 klo 09:59

Pane seuraavalla kerralla se tietokone piiloon ja sano, että on rikki tai jollakin lainassa!
Kyllähän tuo on ihan sitä tavallista. Juuri tuon takia vaimot ei soita sitä poliisia paikalle, kun ukko alkaa riehua, sitä muistellaan vielä vuosikymmennienkin päästä.
Sano miehelle, jos humalassa soitot ei lopu, panet soiton eston hänen numerolleen, selvänä jos soittaa OK, mutta ei humalassa. Luulisi jo aikuisen ihmisen ymmärtävän, että se humala on ollut ja on se kaiken alku, mutta ei nämä ymmärrä, varsinkaan humalassa.