Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä marja83 aloittanut aikaan 04.04.2012 klo 21:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen kohta 30 vuotias nainen, kaksi lasta 8v ja 5v. Mies…joka käyttää alkoholia joka vkloppu, toisinaan myös arkena… toisinaan 4pv tai 5pv putkia. Humalassa ilkeä ja riidan haluinen. Ja vaikka meillä ei olisi riita, niin humalssa sen saa vaikka mistä… kärpäsestä. Toinen on tämän miehen ex, joka sitten aina syyllistää…

Käyttäjä Tässä sitä ollaan aloittanut aikaan 09.04.2012 klo 22:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niin paljon olisi kerrottavaa. Juuri nyt vaimoni kertoo alakerrassa lapsillemme kuinka itsekäs ja inhottava ihminen minä olen ja kuinka korostan vain itseäni enkä väitä muiden tarpeista – erityisesti en välitä heidän tarpeistaan. Tämä lähti tällä kertaa siitä, kun sanoin pojalleni ennen hänen iltapesuja, että ”isi vie sitten huomenna koluun”. Se…

Käyttäjä raivopää aloittanut aikaan 22.12.2011 klo 22:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nuori nainen, jolle todettiin trauman aiheuttama ahdistushäiriö. Tämän vuoksi käyn terapiassa ja käytän unilääkkeitä. Elän parisuhteessa maailman ihanamman miehen kanssa (emme kuitenkaan asu vielä yhdessä). Aikaisemmissa miessuhteissani minua on kohdeltu huonosti, mikä näkyy nykyisessä parisuhteessani. Ahdistushäiriö pahentaa asioita, sillä tarkkailen jatkuvasti muiden ihmisten käyttäytymistä minua kohtaan. Myös miehen. Minusta…

Käyttäjä au-pair aloittanut aikaan 12.04.2012 klo 12:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen 19v au pair englannissa ja asun yksinhuoltaja äidin, kolme vuotiaan pojan ja 8 vuotiaan tytön kanssa. Vanhemmat ovat eronneet noin vuosi sitten. Isä jätti äidin ja ero oli todella vaikea. Lapsilla on molemmilla eri isät mutta pojan isä on ainut johon he pitävät yhteyttä. Lapset ovat isällään joka…

Käyttäjä Masa_ aloittanut aikaan 02.04.2012 klo 14:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olemme seurustelleet tyttöystäväni kanssa 4,5 vuotta ja olemme kihloissa. Viime viikonloppuna se sitten tapahtui. Hän oli kaverinsa kanssa baarissa ja oli nauttinut paljon alkoholia. Ilta päättyi siten että hän oli pettänyt minua miehen kanssa. Hän ei ollut koko illan aikana tehnyt mitään väärää, vasta kun he olivat lähteneet pois…

Käyttäjä Seinäruusu aloittanut aikaan 09.04.2012 klo 20:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo aikuisen tyttären äiti ja hänen lapsensa mummi. Tunnen syyllisyyttä siitä etten ole osannut olla omalle tyttärelleni sellainen äiti, kun äidin pitäisi olla. En ole saanut koskaan tyttäreeni henkistä yhteyttä. Olemme hyvin erilaiset luonteeltamme. Omaan äitiinikään en saanut koskaan yhteyttä, en päässyt koskaan edes hänen syliinsä. Hän on jo…

Käyttäjä daalia2 aloittanut aikaan 31.03.2012 klo 16:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😞 olen naimisissa olen siis 43 mieheni 39 ,joudun elättämään miestäni …hänellä ei ole ollut mitään kolutusta meni seitsämän vuotta kun pääsi laitoshuoltaja koulutukseen itse laitoin hänelle hakemuksen netissä ,kun ei osaa käyttää tietokonetta…mulla on lähes aikuisia lapsia paitsi nuorimmainen jokaon 15v yhteisiä meill ei ole .olen työkyvyyttömyyseläkkeellä mulla paljon…

Käyttäjä polunkävijätär aloittanut aikaan 07.04.2012 klo 16:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Näin alkajaisiksi tekisi mieli sanoa, että maailman rasittavin eksä, mutta kun eksä ei asu kuin toisessa EU-maassa, niin olkoon sitten Euroopan rasittavin eksä. Tai sitä se on ainakin minulle. Alan olla kurkkuani myöten täynnä eksääni ja sen käytöstä. Erosin pitkällisen pohdinnan jälkeen lopullisesti eksästäni elokuussa 2010. Henkisesti olin eronnut jo…

Käyttäjä Eveny aloittanut aikaan 18.03.2012 klo 22:02 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen elämäni toista kertaa eronneena. Ensimmäinen suhde oli pitkä, toinen lyhyempi. Ensimmäisesta suhteesta erottuani tunsin suurta helpotusta, mutta masennuin silti. Aika eron jälkeen oli pitkään tuskaisaa. Paljon asioita läpielettävänä, kun oli yhteiset lapsetkin. Toisen suhteen jälkeen on ollut tietyllä tavalla helpompaa, mutta kuitenkin vaikeampaa, koska ero oli järkiratkaisu, eli vain…

Käyttäjä pennylane aloittanut aikaan 02.04.2012 klo 08:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olimme lähdössä kouluikäisen lapseni kanssa ystäväni luota kun hänen laumanvartijakoira hyökkäsi varoittamatta lapseni kimppuun. Tämän jälkeen hyökkäykseen osallistui myös toinen saman rotuinen koira. Ystäväni ei pystynyt auttamaan sillä hän piteli kolmatta koiraa ja hänen kouluikäinen lapsensa ei ollut tarpeeksi vahva pitelemään koiraa. Sain hyökkääjä koiran kiinni mutta se oli liian…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: