Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Onko täälä ketään kenen miehellä on/on ollut peliriippuvuutta? Ja tarkoitan nyt tällä netissä pelattavia pelejä, ei rahapelejä. Meillä on tilanne mennyt aika toivottomaksi ja en tiedä oikein mitä tehdä enään. On kaksi pientä lastakin. Olen koittanut mainita asiasta miehelle mutta ei ole auttanut. Jos jollain on omakohtaista kokemusta asiasta niin…
Olen perheellinen hieman yli nelikymppinen mies. Parisuhteessa on ollut todella pitkään ongelmia. Tuntuu että tunteet ovat kadoksissa ja koko suhde ahdistaa. Olisi mukava löytää samanhenkisiä ystäviä joilla on samanlainen ongelmia suhteessa. Jos tunnet olevasi yksin suhteessa, kirjoittele minulle, jutellaan arjesta ja kaikesta siihen liittyvästä.
Olen moneen kertaan täällä palstalla jo kirjoitellutkin, ja lukenut samanlaisia tarinoita kuin omani. Mutta ajattelin taas kirjoittaa, tämä jotenkin helpottaa oloa… Minä olen jo 56 vuotias, ollut 35 naimisissa ja nyt sitten tässä tilanteessa, josta en löydä ulospääsyä..Mieheni petti minua 15 vuotta sitten, siitä pääsimme jotenkin yli, mutta nyt viime…
Kaikki naiset viettäkää aurinkoinen ja onnellinen äitienpäivä, jokainen tavallaan. 🙂🌻🌻🙂🌻🙂🎂
Väestöliitolla on liveryhmä Tukinetissä ke 16.5.2012 klo 13-15, teemana on vauvan univaikeudet. Keskustelemme chatin aikana alle vuoden ikäisen lapsen uni-valverytmistä, unentarpeesta ja arkisista univaikeuksista. Etsimme chatin aikana ratkaisuja univaikeuksiin ja jaamme omia kokemuksiamme aiheesta. Chatin vetäjinä toimivat Väestöliiton asiantuntijat Saaga ja Taika_S. Saaga on kätilö ja perheneuvoja. Hän on työskennellyt…
Ajattelin kirjoittaa tänne kun en muuta väylää keksi. Ystäväni ovat sellaisia ”tosimiehiä”, joille en voi purkaa tunteitani. Tai ainakaan saamani vastaanotto ei ole rakentavaa. Olen 33-vuotias mies. Suhteemme on ollut todella täynnä rakkautta ja intohimoa. Seurustelu on kestänyt tyttöystäväni kanssa hieman yli kuusi vuotta. Kaksi vuotta sitten hän halusi, että…
Tässä harkinta-aikaa kulutellessa tulee mieleen kaikenlaisia kysymyksiä. Nyt vaivaa ajatus, miten voin olla tekemisissä miehen sukulaisten kanssa jos ero tulee. Toki hänen vanhempansa ovat aina lasten mummu ja pappa jotka kutsutaan syntymäpäiville ym. Mutta onko ihan ok käydä esim. hänen siskonsa kanssa lenkillä ja muuten kylässä. Kehtaanko sitten enää pyytää…
Ensimmäinen terapiaistunto ohitse. Olo vähintäänkin hämmentynyt. Itse terapian aikana mieli oli hyvä, kerrankin joku ymmärtää mistä kiikastaa ja osasi kertoa sen toisellekin! Lähdin sieltä siis hyvillä mielin, kunnes armas ukkoni palasi jälleen siihen että kun hän ei vain tykkää riidellä. Ihan niinkuin se riitely olisi se ongelma! Kyllä se on…
Huh. Olen pohdiskellut avioliittomme tilaa jo jonkin aikaa ja tullut siihen tulokseen, että minä en usko että siitä saa enää toimivaa. Olemme olleet yhdessä 12 vuotta, joista naimisissa 8. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta, mikä onkin suurin syy siihen, että tämä päätöksen tekeminen tuntuu niin vaikealta. Mieheni on harjoittanut…
Olen varsin kummallisessa tilanteessa parhaillaan. Erosin miehestäni 11 vuotta sitten, meillä on kolme yhteistä lasta, joista 2 jo aikuista tällä hetkellä. Ongelmani liittyy uuteen parisuhteeseeni. Miesystäväni muutti asumaan minun ja lasteni kanssa 6 vuotta sitten. Nyt tilanne on se, että kaksi päivää sitten ”heitin” hänet ulos ja totesimme, että nyt…