Ero tuli, itken vain

Ero tuli, itken vain

Käyttäjä luottamaton aloittanut aikaan 13.06.2012 klo 14:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä luottamaton kirjoittanut 13.06.2012 klo 14:05

Eli 4-vuotinen suhde päättyi miehen löytäessä uuden naisen. Ilmoitti minulle asiasta tekstiviestillä ja sanoi,että voisin hakea tavarani pois yhteisestä asunnostamme. Murruin täysin, en saanut happea ja aloin vain itkemään. Itkin koko yön ja seuraavan päivän. Tänään pitäisi tavaroita hakea asunnosta ja miehen kanssa yhdessä miettiä mitä teemme yhteisille tavaroille mutta hän ei halua keskustella kanssani vaan selittelee ,että tiedän omat tavarani eikä halua tavata. En pysty hakemaan tavaroitani, itkettää vaan :´( haluan mieheni takaisin ja olla onnellinen niin kuin olimme ennen ☹️

Käyttäjä helemi kirjoittanut 14.06.2012 klo 07:49

Kuuleppa!
Mieti, oliko se sittenkään niin onnellista ja ihanaa.
Hae ne omat tavarasi pois, joka lusikkaa myöten ja sitten pää pystyssä ja elkeet kuin maailman omistajalla.
Tuollaisten miestes takia ei kannata kyyneltäkään vuodattaa, eikä nenäliinoja tuhlata.
Joten niistä nenäsi, laita itsesi hyvännäköiseksi ja mene ylväänä hakemaan ne tavarat, jos tapaat miehen, älä sano mitään, älä pyydä yhtäkään selitysta ja katso kuin kiertopalkintoa.

Käyttäjä bon kirjoittanut 14.06.2012 klo 12:18

Iso halaus sinulle!!! Tiedän niin miltä sinusta tuntuu. Oma seurustelusuhteeni päättyi tasan kuukausi sitten ja tuska on yhä päällä voimakkaana. Myös minulle mies ilmoitti erohalustaan tekstiviestillä eikä suostunut puhumaan tai näkemään viikkoon. Viime viikonloppuna hän myönsi että uusi nainen on jo kuvioissa. :'(

Ainoa mitä osaan neuvoa on että älä jää yksin. Tukeudu ystäviin ja muihin läheisiin. Ilman heitä olisin ainakin minä vielä enemmän hukassa... Hakeuduin myös työterveyden kautta psykologille. Kaikki sanovat että kyllä tämä olo vielä helpottaa, toisina hetkinä siihen jo melkein uskon itsekkin.

Onko yhteinen kotinne miehen? Jos ei niin hänellä ei ole mitään ouleutta sinua sieltä pyytää tavaroitasi hakemaan!! Mitä teetkin niin pyydä ystävä mukaasi jos menet yhteisessä kodissa käymään. Voimia!!!