Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen aiemmin kirjoittanutkin tänne ongelmallisesta ”parisuhteestani”, jossa mies ei halua seurustella, mutta kuitenkin tahtoo jatkaa kanssani, mutten vain osaa irtautua suhteesta mitenkään, vaikka monesti olenkin yrittänyt. ☹️ Heitetään siis nyt lisää vettä myllyyn, kolme viikkoa sitten kummastelin viivästyneitä kuukautisiani ja päätin tehdä raskaustestin ja kaksi viivaahan sieltä tuli, pillerit oli…
Eli kyseessä on siis nimenomaan sensomotorinen kuntoutus, ei sensorisen integraation terapia 🙂 Vaikka viesti on pitkä, niin suosittelisin silti jokaista ADHD tai ADD lapsen vanhempaa lukemaan, koska omasta kokemuksesta voin sanoa, että tämän ”keksinnön” löytäminen muutti meidän perheen elämän 🙂👍 Kirjoitan tässä ensin hoitolasta saamastani vihkosesta vähän juttua niille, ketkä…
herään aikaisin virkeä energinen Ajan selässä joka kiitää mieli liitää menisin niin moneen suuntaan impulssiblue impulssired impulssisateenkaarenkaikkiraidat mieli kiitää suuntaan sinne suuntaan tänne suuntaan minne ajatus minut vie hetken valssia hetken taigaa mieli vie ja minnesotaan kaipaan. . . .
Eli tilanne on tämä. Meillä on pitkä ja onnellinen parisuhde takana, avioliitto. Olemme yli kolmekymppisiä ja pitään toivottu ja yritetty lapsi vihdoin tulossa. Olen viimeisillään raskaana ja mies ilmoitti täysin puun takaa rakastuneensa toiseen ja haluaa avioeron – ei halua edes yrittää (kertoo jo yrittäneensä yksin..) tai antaa minulle mahdollisuutta.…
En tiedä mistä aloittaisin. Pelkkä kirjoittaminen on vaikeaa ja mieleni on sekava. Olen ollut naimisissa 12 vuotta mieheni kanssa. Sairastuin itse vakavaan masennukseen kymmenisen vuotta sitten ja taustalla oli työpaineet päällimmäisenä. Olen jo vuosia kitunut tässä liitossa ilman minkäänlaista fyysistä kosketusta (edes olalle taputtamista! ). Mieheni raataa työssä ja se…
perhe-elämämme on kärkistynyt siihen pisteeseen että mun on tosi paha olla,ahdistaa ihan olla kotona jos mies on läsnä☹️ Lapsetkin oireilevat,vanhin (10v) on käynyt Perheneuvolassa sekä koulukuraattorilla pelkojen,univaikeuksien yms. vuoksi, tokaluokkalaisella on koulussa ongelmia (huono keskittymiskyky,oppimisvaikeuksia,opettajat puhuvat kun on niin sulkeutunut ja allapäin). Kuopus taas (4v) on todella paljon kiinni minussa,…
Ollaan oltu avomiehen kanssa yhdessä 3,5 vuotta. Nyt ollaan tultu tilanteeseen, josta en tiedä onko ulospääsyä. Tuntuu kuin kaikki kaatuis niskaan ja ahdistaa niin paljon. Mä en edes tiedä mistä alkaisin kertomaan koko asiaa, koska jo parin vuoden ajan on välillä ollu tällaistä samanlaista, mutta nyt tuntuu että on tultu…
Olen nyt tullut suhteessamme tien päähän. En jaksa enää tätä samaa rumbaa. Mieheni tekee mitä haluaa ei kuuntele minua tai lapsiakaan missään asiassa. Hänellä oli suhde toiseen naiseen viime kesänä lupasin yrittää hänen kanssa uudestaan. Hän lupasi muuttua ja jättää tämän naisen. Miten kävi. Nainen on varmaan vieläkin kuvioissa mukana…
Hei! Huh mikä vuosi takana. Vuosi sitten alkoi asumusero ja muutin lasten kanssa uuteen kotiin. Olin aivan rikki. Sitten menin ihastumaan työkaveriini elokuussa. Tai ei me enää olla työkavereita, kun potkut saatiin. Ollaan siis seurusteltu jo 9kk. Yhteen ei muuteta. Enkä halua enää naimisiin. Vietään yö tai kaksi viikossa yhdessä.…
Ja tällä hetkellä vain itkettää, ahdistaa ja masentaa. Ja mietin mistä saada apua ja rahaa mahdolliseen terapiaan, koska selvästi kärsin jostain persoonallisuushäiriöstä, takertuvasta sellaisesta luulisin. Siis tutustuin tähän mieheen nettitreffien kautta. Aloimme tapailemaan, ja hän kertoi heti alussa että edetään rauhassa ja kattellaan. Mäkin olin pari viikkoa ihan iisisti ja…