Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Olisikohan täällä kukaan miettinyt samoja asioita kanssani? Olen nainen siinä iässä, että lapset olisi jo mahdollisimman pian saatava alulle, ja uskon hetki hetkeltä enemmän haluavani vielä kerran saada lapsia. Rakastan veljeni lapsia, enkä haluaisi ajatella että 10, 20 tai 30 vuoden päästä oma elämäni olisi edelleen tätä samaa: työtä…
Tuntuu, että meidän parisuhde kuihtuu kasaan. Pelkään omia tuntemuksiani, koska ne liittyvät muihin ihmisiin. Rakastan tietenkin naistani, mutta onko se enää muuta kuin ystävyysrakkautta? Olen huomannut, että parisuhteemme matkaa ongelmasta ongelmaan. Koskaan ei ole hetkeä jolloin ei olisi jotain ongelmaa, rahallista, mielenterveydellistä, fyysisen terveyden ongelmaa… Eilen keskustelimme aika syvällisesti naiseni…
Olen eronnut 9 vuoden suhteesta viime vuoden lokakuussa. Ero oli oma päätökseni, jonka valitettavasti tein kun masennukseni oli melko pahassa jamassa. Mulla oli koko ajan paha olla ja ahdisti ja itketti. Aloin hakemaan syitä elämästäni, miehestäni ja parisuhteestani. Samaan aikaan mulla oli ilmeisesti jonkinlainen 30v kriisi, kävin usein baareissa ja…
hei, lähipiirini eräässä perheessä tapahtui parisuhdeväkivaltaa viime viikonloppuna, joka oli osin seksuaalista . Olen helvetin vihainen ja järkyttynyt siitä, ja en halua kyseistä henkilöä tavata. Kaikki , koko luottamus on palasina, ei todellakaan asiat ole niinkuin ennen. Ihminen esittää kunnollista kansalaista, mutta on lähisuhteessa ihan jotain muuta. Ja ei pysty…
No mistäs tätä nyt alottaisi kertomaan? Olen 16-vuotias lukion tokalla opiskeleva tyttö. Kotiväkivaltaa on meillä ollut jo siitä lähtien kun muistaa osaan. Olen viime vuosina ymmärtänyt että sopiva ratkaisu tähän ei olisi itsemurha/itseään satuttaminen (esim. viiltely), koska eihän se minun ongelmani ole miten vanhempani (/välillä sisarukset) käyttäytyvät minua kohtaan. Niinpä…
Nyt on tällänen tilanne, että olen ollut erossa entisestäni jo vuoden. Ollaan kuitenkin koko vuoden ajan nähty ja soiteltu usein. Sängyssä ollaan oltu joka kerta kun ollaan nähty. Katsomme nyt hitaasti eteenpäin. Minua painaa muutama asia tässä suhteen uudestaan aloittamisessa. Entiseni kertoi, että on ollut tämän erovuoden ajan kahden naisen…
Elän parisuhteessa (7 vuotta) ja parisuhteeni on mielestäni hyvä, tietysti on alamäkiäkin joskus mutta yleisesti olen onnellinen. Keväällä noin 4 kuukauden ajan asuimme eri maissa ja mä törmäsin mun entiseen poikaystävään. Juttelimme ja päädyimme lähtemään ulos (isommassa porukassa kyllä). Siellä baarissa sitten tämä exäni suuteli mua ja mä vastasin siihen.…
Miten voi ruma ja lihava sinkku saada lapsen, kun ei kukaan mies panisi edes sitä yhtäkertaa että voisin saada idun alkuun????? 😑❓ Voisko joku kertoo että voiko jostain saada pakastettua ja puhdasta spermaa jotta voisi kotona itsenäisesti pruutalla onneaan koittaa…. 😯🗯️
Minä haluan kulkea ja eksyä. Mies haluaa aina tietää missä on ja käyttää aina paikannitta vai mikä lie kepsi se onkaan. Sillä on sellainen autossa ja puhelimessa ja aina käytössä. Mulla on korkeintaa kompassi ja kartta joista välillä tarkistan missä mennään. Mielummin kuitenkin olen eksyksissä. Mieheni työkseen etsii tuntureihin eksyneitä…
Hei!ietääkö kukaan mistä löytäisin palstan vanhemmille, joiden lapsilla on esim. käytösongelmia tai neuropsykiatrisia ongelmia? Kaipaisin vertaistukea T