Parisuhde, koti ja perhe

52 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3783
Käyttäjä Pilpero aloittanut aikaan 04.12.2012 klo 16:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ihan ekaa kertaa tällä forumilla, ensin vähän katselin että minkä tyyppistä juttua täällä on ja sen perusteella päätin, että tämä voisi olla ihan oikea paikka oman ahdistuksen purkamiseen. Olen seurustellut puoli vuotta poikaystäväni kanssa (olen itse 35 ja hän minua joitakin vuosia nuorempi) ja kaikki on ollut todella ihanaa.…

Käyttäjä Menolly aloittanut aikaan 19.03.2013 klo 20:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Huomasin ihan ensimmäisenä, että tänne on todella vaikea keksiä otsikkoa. Varsinkaan sellaista, jossa voisin tiivistää ongelmani kätevästi. Nämä asiat ovat pyörineet päässäni viimeiset kuukaudet yhä enemmän ja enemmän ja nyt tuntuu, että täytyy johonkin saada jakaa tai halkean. Ensimmäiseksi, sain tietää viime marraskuussa että avopuolisoni on käynyt vieraissa. Olemme olleet…

Käyttäjä Äiti23 aloittanut aikaan 14.03.2013 klo 11:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Esittelenpä itseni näin aluksi, olen kesällä 24v täyttävä vielä 2 lapsen äiti (huomenna rv 34+0), naimisissa 1v8kk ollut jo. Mieheni on 26v, lapset on meidän yhteisiä. Parisuhteessamme ei ole enään sitä kipinää mitä on ollut ennen lapsia, tuntuu ettei mies arvosta minua muuten kuin että olen lapsiemme äiti. Kahdenkeskinen aika…

Käyttäjä Kinkkis aloittanut aikaan 20.03.2013 klo 20:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Meillä on kasiluokkalainen poika, jolla adhd-diagnoosi (sai ekaluokalla) ja nyt lääkäri puhui myös aspergeristä. Lääkitys on ollut käytössä heti alusta lähtien ja esim. koulu on tähän asti sujunut ihan kivasti, toisinaan jopa erinomaisesti. 🙂 Koulussa ei muita tukitoimia ole ollut eikä niitä ole oikein tarvittukaan. Mitään valmennuskursseja ei ole…

Käyttäjä äippä4 aloittanut aikaan 20.03.2013 klo 10:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pienten lasten äitinä on olen henkisesti väsynyt. Mieheni on masentunut ja käy terapiassa, seuraavan kerran menee lekurille, jospa sieltä jotain lääkettä löytyis. Hän osaa olla kiltti ja mukava mutta sitte, kun ei asiat sujukaan hänen toivomalla tavalla, niin sillon hän kilahtaa. Ihan pienikin asia saattaa laukasta raivon. Lapsiin ja minuun…

Käyttäjä jupe2 aloittanut aikaan 22.02.2012 klo 18:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi. Aika vaikea aihe, tiedän. Kysyisin onko jollakin omaperäistä kokemusta tuollaisesta varsinkin ajatellen, että itse olisi syyllistynyt/luullut syyllistyneensä tuollaiseen? Se on aika rankka termi, että ei ehkä mitenkään yksittäistapausten takia voi tuollaisesta syyttää toista tai itseään. Pystyykö henkisen väkivallan tekijä yleensäkään pohtimaan asiaa itsekriittiseltä kannalta? Onko kukaan ajatellut/törmännyt tilanteeseen jossa…

Käyttäjä Lumimarja aloittanut aikaan 17.02.2013 klo 11:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tutustunut mieheen, jota kohtaan koen syvää sielujen sympatiaa. Koskaan en ole nähnyt kenessäkään miehessä niin suurta potentiaalia muodostaa kanssani aikuinen, harmoninen ja kestävä suhde. (Olen nelikymppinen, joten en ole aivan eilisen teeren tyttö parisuhdeasioissa.) Miehellä on takanaan vaimonsa traumaattinen kuolema. Samassa onnettomuudessa hän loukkaantui itsekin vakavasti ja onnettomuudesta on…

Käyttäjä Jonder aloittanut aikaan 08.01.2013 klo 18:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Jokainen laitoksen ihminen mainitsi tämän sivuston aina jossain vaiheessa niin ajattelin hieman tutustua ja kokeilla saisiko myötätuntoa ja ymmärrystä täältä. Edes uusia tapoja ajatella asiaa.. Luvassa aika perinteinen, mutta itseäni erittäin paljon satuttava tarina minun ja tyttöystäväni erosta. Olin 16 vanha, lukion ensimmäisellä luokalla. Minulla oli muutama erittäin hyvä…

Käyttäjä käyttäjätunnus86 aloittanut aikaan 04.03.2013 klo 15:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

tyttöystäväni on edellisessä suhteessa ollut kokoajan niin erillään, alistettu ja yksin jätetty, ettei ymmärrä sitä miten tärkeää on läheisyys/kosketus/halaus/seksi. Kämpillä päivät menee siinä että molemmat on AINA työpäivän päätyttyä iltaan asti tietokoneilla, eri huoneissa, touhuamassa omia asioitaan. Ja kun tulen hakemaan huomiota ja halaamaan takaapäin niin tyttöystävä suuttuu ja työntää poispäin……

Käyttäjä propeli aloittanut aikaan 02.03.2013 klo 08:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei.Olen melkein aina suunnitellut asioita ja tekemisiä eteenpäin.Nyt päätin pysyä tässä hetkessä.Pysähtyä ja olla vaan päivä kerrallaan.😉.Ihanaa,kun saa olla vaan kotona ja nauttia.Tehdä asioita,jos haluaa tai olla tekemättä mitään🙂.Pää on välillä,kuin ampiaispesä,kun tulee mietittyä liian paljon asioita😐.Olisi ihanaa,kun pystyisi olemaan välillä ajattelematta yhtään mitään.Aamulla sytytin kynttilän,paistoin sämpylät ja keitin kahvin.Istuin…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: