Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä pian kuusi vuotta ja sinä aikana elämään on mahtunut monenlaista myrskyä ja onnenhetkiä toki myös. Suhteen alussa mies haukkui minun ulkonäköäni paljonkin ja kehui entisiään ja kertoi yksityiskohtia heidän seksielämästä. Vaikka asioista puhuttiin ei kaikki silti unohtunut mielestäni vaan jotenkin pohjimmiltaam jäi sellainen olo ettei…
Ero
1Kirjoittelin jo tuonne toiseen ketjuun jotain, mutta jospa nyt aloitan oman ketjun, kun ahdistaa ja haluan jollain tavalla purkaa näitä tunteita ja ajatuksia. Eli minulle ja miehelle tuli tässä ero juuri joulun alla. En nyt ihan selkeästi tiedä, mikä se perimmäinen syy on, mutta mies on tässä puhunut lähinnä siitä,…
Moro. Ollaan vaimon kanssa oltu nyt 15 vuotta kimpassa, alettiin seurustella kun olin 18v. Nyt meillä on melkein neljävuotias lapsi. Minun lapsuus oli hankala. Faija tappoi itsensä kun olin 13, koko kouluaika kiusattiin… varmaan tästä syystä minulla on helvetin huono itsetunto ja varmuus. Ainakin pari vuotta meidän liitto on ollut…
Hei! Olen pienen vauvan ”onnellinen” äiti. Vauvaonnea varjostaa välit tämän isän kanssa. Olemme olleet miehen kanssa n. 3,5 vuotta yhdessä, jonka aikana on mies saanut jatkuvasti aivan yliampuvia raivokohtauksia pienistäkin asioista. Esineet lentelee, huutoa koko keuhkojen kapasiteetiltä ja joskus on myös nyrkki heilunut. Jatkuvasti on saanut olla niin sanotusti varpaillaan,…
Apua
3En tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen 6v. tytön yksinhuoltaja. Hänen isänsä on ollut hänen elämässään n. 2 kertaa vuodessa joskus ei sitäkään. Elämä ennen tyttöä, hänen isänsä kanssa oli pelkkää helvettiä, henkistä. fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa. Jonka seurauksena olen nykyisin todella pelokas, ekä ole itseluottamusta ollenkaan. Osasi hän olla mahdottoman…
Heippa Olen tullut kysymyksen äärelle: Onko parisuhteesta kaikonnut kaikki intohimo. Olemme mieheni kanssa seurustelleet päälle kaksi vuotta. Seksiä on ehkä kerran kuussa. Olen ollut aina se haluava osapuoli mutta nyt huomaan ettei minunkaa enää tee mieli. Elän varmaan jossakin elokuvahaavemaailmassa kun tahtoisin että minuakin suudeltaisiin intohimoisesti niinkuin joskus ennen. Tai…
Lauantaina iski vasten sydäntä, kouraisi ja jäi puutunut pahaolo. Mieheni on harrastanut seksiä työkaverinsa kanssa. Takana on pitkä avioliitto25v. , 4 ihanaa lasta ja paljon hyviä hetkiä. 4 vuotta sitten perustin yrityksen jossa mieheni kaiken tukena ja katsonkin että juuri siksi lähdin yrittäjäksi.Tuona aikana myös mieheni perusti yrityksen kaverinsa kanssa…
Mä nyt haluaisin kertoa oman kokemukseni uskottomuudesta. Ollaan oltu miehen kanssa kohta 10 vuotta yhdessä, siis aivan teineistä asti. Viimeiset 2 vuotta suhde on mennyt alamäkeen ja lujaa. Hain hetken onnea toisesta miehestä ja mies teki samaa toisen naisen kanssa. Kumpikaan ei tiennyt toistensa salasuhteista mitään, ennen kuin jäänni. Samalla…
HuoH!
1Elämä on… Kuukausi sitten minulle selvisi, että avomieheni on ihastunut toiseen naiseen. Siinä tyhjeni henkisesti takki. Hankin meille perheneuvolasta ajan. Olemme käyneet siellä kaksi kertaa viimeisen kahden viikon aikana. Tuntui, että olemme löytämässä keskusteluyhteyden ja läheisyyden mitä meillä ei ole ollut suhteemme aikana. Viikon ajan meillä oli mieletöntä seksiä. Olen…
Olen työssäkäyvä äiti, jolla on murrosikäinen tyttö. Erosin tytön isästä kolme vuotta sitten hänen pettämisen ja minun mollaamisen takia. Passasin, puunasin ja unohdin itseni vuosien ajan – kunnes tajusin, että minua ei ollut enää olemassa. Olin vain väline muiden hyvinvoinnin tyydyttämiseen. Ostin oman asunnon ja kaikki meni hyvin tyttäreni kanssa…