Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Kaipaisin muita joilla kokemusta puolisosta jolla alkoholisti-perhetausta. Ongelmia meillä riittää kaksinkäsin kannateltavaksi, omiani käyn purkamassa terapeutin kanssa ja se on auttanut paljon, mutta samalla myös nostanut pinnalle miehen oireillut. Mies ei vain halua tiedostaa niitä (sehän tarkoittaisi että myöntäisi että hänestäkin on ”vikaa” ) vaikka on itsekin ääneen puhunut vanhempiensa…
Oh raith, so heres the deal. Olen ollut aika avoin ihminen aina näin seksuaalisesti, ja niin oli aikaisempi seurustelukumppanini myös, mutta ero oli sen verran kipeä kokemus, että se edelleen tuntuu ja on jättänyt selkeät jäljet minuun. Tällä hetkellä pelkästään ajatteleminen seurustelusta saa jo pelot nousemaan pintaan, ärsyttävintä tässä on…
Olen vaimo ja kolmen lapsen äiti. Parisuhdetta takana 17 vuotta, joista 14 naimisissa. Todellisuus iski päin kasvoja viime äitienpäivänä. Kysyin mieheltäni mikä häntä vaivaa. Sanoi olevansa onneton, eikä tiennyt enää mitä haluaa elämältään. Olin itsekin ollut tyytymätön parisuhteeseemme jo jonkin aikaa. Olin aina kuitenkin ajatellut, että pitkään parisuhteeseen mahtuu niin…
Täytin juuri 45 vuotta ja olen jo pidempään etsinyt miestä, jonka kanssa jakaisin elämäni. Vajaa kaksi vuotta sitten rakastuin yhteen leskimieheen, mutta lähinnä kai miehen haasteellisen elämäntilanteen takia – vaimon kuolemaan johtanut onnettomuus jätti häneenkin syvät fyysiset ja psyykkiset jäljet – meille ei koskaan syntynyt suhdetta. (Se taitaa olla elämäni…
Ulkoapäin elän hyvää elämää, melko aina hyvällä tuulella, iloinen, kannustan muita ihmisiä voimaan paremmin, mutta tosiasia on se että elämäni on aivan.. Haluaisin vaan unohtaa kaiken mitä oli minulla ennen lasten syntymää tai sitten teeskentelen itselleni että kaikki on hyvin tai se oli pelkkää unta. Oma lapsuus oli onneton, kun…
Elämäni kamalin uusi vuosi takana! Viikko sitten sunnuntaina sain nimettömän puhelun, että miehelläni on suhde ja hän suunnittelee tulevaisuutta tämän kanssa. Mieheni kiisti kaiken, ikinä ei ole ketään toista ollut eikä tule, hän rakastaa minua ja niin pois päin… Pyysin nähdä hänen puhelimensa, jossei kerran ole mitään salattavaa. Hän suuttui…
Eli olen 23-vuotias naisenalku ja olen seurustellut nyt 3 vuotta mieheni kanssa (26v) Eli muutin mieheni luokse kolmisen vuotta sitten josta meidän yhteinen elämä alkoi. Olen niin kovasti rakastunut että en halua erota miehestäni, vaikka tämä viimeinen vuosi on ollut raskas. 😯🗯️ Hänellä on siis paljon naispuolisia kavereita, koska ei…
Aluksi, ei kannata vähätellä tätä näinkin ”lapsellista” ongelmaa – pahempia aikoja olen elänyt ja niistä selvinnyt. Nyt vaan harmittaa niin vietävästi tämä nykyinen parisuhde… Olemme olleet pitkään yhdessä. Alussa oli tietenkin ihanaa ja välillä aivan kamalaa, miehessä on monta huonoa juttua ja toisaalta monta hyvää. Jonkun ikäkriisinkin hän taisi käydä…
Hei 🌻🙂🌻 Ajattelin aloitellaan jo uutta ketjua nyt, kun vuosikin on jo vaihtunut mutta itse ainakin vielä seilaan epävarmuuden tilassa miehen n.vuosi sitten tapahtuneen uskottomuuden jälkeen. Tiedän, että jokainen viesti näissä aiemmissa ketjuissa on ollut ainutlaatuinen, kuten mekin ihmisinä olemme. Mitä olen tämän kuluneen vuoden aikana huomannut: aina et voi…
Ongelmani on, että nyt noin 4kk jälkeen olen moneen otteeseen saanut huomata, että poikaystäväni on erittäin lapsellinen ja saattaa kehitellä jotain draamaa sellaisestakin mitä ei ole tapahtunut. Esim. viikonloppuna piti lähteä kauhealla kiireellä ystäväni luota kun hän jollain oudolla tavalla käsitti et joku yrittää iskeä mua. Mies on 30, luulisi…