Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä rk62 aloittanut aikaan 27.03.2014 klo 23:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä kun rakkauden tunteet aviopuolisoa kohtaan ovat sammuneet? Tämä hiipuminen on tapahtunut pikkuhiljaa vuosien saatossa mutta vasta viimeaikoina olen asiaan kunnolla ”herännyt”… Avioliitossa olemme olleet 14 vuotta ja meillä on 3 lasta (8v, 6v, 2v), itse olen 44v ja puoliso 38v. Puolisollani on kyllä tunteita minua kohtaan mutta itselläni…

Käyttäjä Marikki2 aloittanut aikaan 13.04.2014 klo 12:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulle selvisi reilu viikko sitten, että mieheni on pettänyt minua vuoden verran. Asia selvisi kun vieras nainen soitti minulle ja kertoi suhteesta. Tässä vaiheessa mieheni oli lopettanut suhteen. Omien sanojensa mukaan nainen halusi vapauttaa itsensä ja erityisesti mieheni salailusta. Vai ottiko kenties koville kun suhde loppui? En tiedä. Tiesin että…

Käyttäjä loppispoppis aloittanut aikaan 12.04.2014 klo 18:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! Tilanne on se, että rakastan miestäni yli kaiken. Ollaan tunnettu kolmisen vuotta ja aviotaivalta on takana pian vuosi. Itse olen 27-vuotias ja mieheni 34-vuotias. Lapsia meillä ei kummallakaan ole. Mitä yhdessä ollaan puhuttu, ei kummallakaan ole edes tarvetta sellaisia saada. Ja hankalaahan lapsia on saadakin, jos ei seksiä ole.…

Käyttäjä Äiti23 aloittanut aikaan 10.04.2014 klo 13:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli ollaan miehen kanssa otettu sormukset pois tasan 3 viikkoa sitten, viimevikon torstaina lähetin avioerohakemuksen ja nyt tuntuu että haluanko erota ollenkaan enään, ollaan 7v oltu yhdessä ja kohta olis tullut 3v naimisissa oloa. Mies on idiootti, tuntu että hän mielummin viettää aikaa xboxin kimpussa kuin olisi minun ja 3…

Käyttäjä Tinix aloittanut aikaan 10.04.2014 klo 21:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tässä viime aikoina itselläni ollut todella rankkaa. Ajattelin jakaa ajatuksiania ja tuntemuksiani tänne ja kysellä kokemuksia. Minulla on kolme ihanaa lasta 3v tyttö, 5v poijalla ja 7v tyttöllä sama isä. Itse olen työttömänä tällä hetkellä. Mutta kummallisesti toi kalenteri täyttyy pakollisilla asioilla mitä ei välissä kylläkää jaksaisi. Minulla on erittäin…

Käyttäjä Isabea aloittanut aikaan 09.04.2014 klo 10:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mitä tehdä. Olen ollut naimisissa mieheni kanssa 8 vuotta. Lapset 7 ja 5 vuotiaat. Mieheni jäi minulle uskottomuudesta kiinni reilu 3v sitten, kun hänellä oli suhde työkaveriinsa. Olemme sen jälkeen käyneet pariterapioissa ja yrittäneet tehdä paljon töitä pelastaakseen suhteemme. Mieheni on osoittanut aitoa katumusta ja yrittänyt kaikkensa että…

Käyttäjä Wonda aloittanut aikaan 31.03.2014 klo 15:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on sellainen ongelma, ettei mieheni halua seksiä ja hienona yhtälönä yritetään saada vauva. Tilanne ahdistaa aivan tajuttomasti. Itse haluaisin seksiä usein. Enkä tosiaankaan vain silloin kun on ns. ”tärppipäivät”. Nyt ystäväni sai vauvan ja hehkuttaa sitä. Meillä ei tärppää millään. Tuntuu, että kaikki kaatuu päälle ☹️

Käyttäjä Tilli3 aloittanut aikaan 17.02.2014 klo 21:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Osaako joku selittää, mistä johtuu jättäjän suunnaton viha jätettyä kohtaan? Oma mies lähti suhteesta ja hänellä oli jo toinen nainen katsottuna. Nyt tilanne on jotenkin kääntynyt siihen, että mies syyttää minua kaikesta tapahtuneesta ja minä olen se paha tällä hetkellä. Lasten asioista ei pystytä sopimaan eikä keskusteluyhteyttä ole ollenkaan. Itsellä…

Käyttäjä mariella aloittanut aikaan 30.03.2014 klo 23:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei 🌻🙂🌻 Kirjoittelin jo tuonne toiseen ketjuun, että elämämme olisi kaikin puolin jo uusilla urilla mutta eipä se niin yksinkertaista olekaan. Eilen lähentyminen miehen taholta tuntui mukavalta pitkästä aikaa ja jopa intiimiin kanssakäymiseen päästiin. Tänään olen sitten joutunut olemaan ymmällä hänen ilkeistä kommenteistaan. Lähes kaikki, mitä/ miten asiat teen on…

Käyttäjä Alexander aloittanut aikaan 24.03.2014 klo 15:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Asiani ei ole suhteessa monien muiden ongelmiin kovin merkittävä, mutta kirjoitanpa kuitenkin. Vaimoni tunnusti vastikään kirjautuneensa pettämissivustolle ja kirjoittaneensa siellä toisen miehen kanssa. Vaimoni ei ole tavannut miestä ja hän lopetti flirtin muutaman päivän viestittelyn jälkeen. Hän on pahoitellut tapahtunutta moneen kertaan. Meillä on vuoden ikäinen lapsi ja vaimoni on…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: