Parisuhde, koti ja perhe

15 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä tjuu aloittanut aikaan 03.10.2014 klo 13:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen pettänyt mutta haluan parantua ja muuttua. Nyt mietin, miten voisin sen parhaiten tehdä. Olen vajaa 30-vuotias mies, takana useita vuosia hyvin myrskyisessä parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla on paljon omia vaikeita ongelmiaan, ajoittain melko vakavaa ahdistusta ja masennusta muun ”kivan” ohessa. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta suhteessa on ollut toistuvasti…

Käyttäjä elli_83 aloittanut aikaan 10.11.2014 klo 19:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

jaaha, mistähän sitä aloittaisi. Olen tällä hetkellä asumuserossa. Minulla ja miehelläni on yksi lapsi, alle kouluikäinen. Asumuseroon johti se, että mieheni ei ollut juurikaan koskaan kotona eikä osallistunut lapsen hoitoon. Ja toisinaan teki myös sitä, että vaikka oltiin sovittu, että on päivänä x lapsen kanssa kun minulla on menoa, saattoi…

:(

5
Käyttäjä surku0 aloittanut aikaan 26.08.2014 klo 09:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun ongelmana on mieheni exä. Se ei osaa päästää irti menneisyydestään, vaan kokoajan sen pitää pitää yhteyttä mieheeni. Mieheni sanoin he ovat eronneet ”kavereina” ja ovat niin hyvissä väleissä plaaplaaplaa. Minä en ole koskaan tätä maailman parasta exää nähnyt. En tiedä ovatko he tavanneet salaa, minulle ei kerrota. Saan kuulla…

Käyttäjä Bruce2 aloittanut aikaan 30.09.2014 klo 21:55 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moro kaikille. En tiedä mistä aloittaisin, koska pitäis kertoo oikeestaan koko tarina parisuhteen alusta saakka ja se on vaikeeta jäsennellä tähän. Noh..Olen alle 30v mies ja parisuhteessa mua pari vuotta nuoremman naisen kanssa. Meillä on kaksi lasta (6v ja 3v). Omistusasuntokin on hankittu. Tilanne on ollut nyt noin pari kuukautta…

Käyttäjä perhonen72 aloittanut aikaan 10.10.2014 klo 19:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen miettinyt miksi juuri minä olen joutunut henkisen väkivallan uhriksi. Olen ottanut asian esille miehelleni, mutta hänen mielestä hän ei altista minua väkivallalle. Kysyin mitä hänestä on minun nimittely, alentaminen ja kontrollointi, jos ei väkivaltaa? vastaus oli että minun oma käytös oikeuttaa hänen käytöksensä. Käytös johon hän viittaa on minun…

Käyttäjä Hanna01 aloittanut aikaan 10.11.2014 klo 00:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miesystäväni käytös hämmentää minua. Mies on huomaavainen minulle melko usein, meillä on todella ihanaa yhdessä ja uskon että merkitsen hänelle paljon. Ollessaan iltaa viettämässä mies omien sanojensa mukaan kehuu aina minua ystävilleen ja kertoo kuinka valtavasti merkitsen hänelle. Olen kuullut muiltakin että tämä pitää paikkaansa. Kuitenkin yhteisissä illanvietoissa kulloinkin paikalla…

Käyttäjä Rosaliina123 aloittanut aikaan 09.11.2014 klo 14:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen naimisissa oleva nainen ja olen epäillyt miestäni jo pitkään uskottomuudesta. Kaksi vuotta sitten listasin oikein itselleni ylös asiat, miksi epäilen uskottomuutta. Listaani päätyivät seuraavat asiat: 1. Puhelimen jatkuva kanniskelu joka paikkaan. Lukituskoodin asentaminen siihen. 2. Poistaa kaikki lokitiedot ja viestit puhelimesta. 3. Kiukuttelee usein ilman mitään näkyvää syytä. On…

Käyttäjä Kissamamma aloittanut aikaan 09.11.2014 klo 19:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oon 4kk seurustellu ikäiseni naisen kanssa. Oltiin tunnettu reilu vuos ennen kuin alettiin seurustelemaan. Rakastan häntä, ihan aidosti ja uskon hänen rakastavan myös minua. Ongelmana on vain että ollaan molemmat mielenterveyskuntoutujia ja molemmilla on vielä epävakaa persoonallisuushäiriö. Muiden mielestä meidän suhde oli tuhoon tuomittu jo alunalkaen mutta me päätettiin ettei…

Käyttäjä Uunotar aloittanut aikaan 06.11.2014 klo 18:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, luin viestinne ja vertauksen Mika Waltariin 🙂 Näin ajattelin lapsuudestani asti. Sitten sain mieheksi ”kiiltokuvapojan ”…liian hyvää ollakseen totta… 2 lasta ja jo ennen avioliittoa ja sen jälkeen paljon kyyneliä pettäjä-mieheni takia. Minunhan ei edes pitänyt miestä ottaa koskaan , koska isäni oli ollut pettäjä, samoiten hänen isänsä mutta…

Käyttäjä Katnip aloittanut aikaan 02.11.2014 klo 18:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei. Olen kahden pienen lapsen äiti, toinen pian kolmevuotias ja toinen yksivuotias. Olen avioliitossa ja yhdessä ollaan oltu miehen kanssa kahdeksan vuotta. Olen väsynyt ja syvästi surullinen miehen käyttäytymisen vuoksi. Harkitsen avioeroa… osaisiko joku kokenut antaa mielipiteensä, onko vielä mahiksia vaiko parasta luovuttaa? Mies käy vuorotöissä ja minä teen sijaisuuksia…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: