Parisuhde, koti ja perhe

41 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä PolkaDots aloittanut aikaan 29.08.2015 klo 15:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuopukseni on nyt noin 5kk vanha ja minua on alkanut mietityttämään se, kun mieheni ei päässyt mukaan hänen synnytykseensä. Alunperin meillä oli puhe ja tarkoitus ollut, että mies tulee ehdottomasti mukaan. Miehen vanhemmat oli lupautunut hoitamaan esikoista. Sitten kun lähdön hetki lopulta koitti sairaalaan, niin mies vain vei minut sinne…

Käyttäjä Nelaatu aloittanut aikaan 17.09.2015 klo 17:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli meillä tällainen tilanne että miehelläni ja minulla kaksi lasta (4 ja 6vuotiaat)ja kolmas tulossa tammikuun lopussa. Miehen käytös muuttunut ihan kummalliseksi: hän selaa koko ajan kännykkäänsä eikä häneen saa mitään kontaktia tänä aikana. Lapset jos tekevät pienenkin virheen, huutaa mies naama punaisena. Varsinkin vanhemman lapsen kohdalla esim. Ruokapöydässä mies…

Käyttäjä Nöpsykkä aloittanut aikaan 13.08.2008 klo 10:30 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuten jo otsikkokin kertoo… Ongelmana on siis minun haluttomuuteni, jota ei varmaankaan vaikea masennus yhtään auta. Olen ollut parisuhteessa saman miehen kanssa nyt hieman päälle 4 vuotta, eikä seksi ikinä ole ollut minulle mitenkään tärkeää, ei edes alkuaikoina. Mieheni oli ensimmäinen seksikokemukseni, ja ihan ok sellainen. Alkuaikoinakin harrastimme seksiä vain…

Käyttäjä darksoul77 aloittanut aikaan 15.09.2015 klo 11:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Laitan nyt tänne eräälle toiselle foorumille kirjoittamani tekstin, jos täällä saisi asiasta järkevää keskustelua aikaiseksi. Eli tarinani on tässä: Olen huolissani parisuhteemme kestävyydestä ja omasta jaksamisestani. Tilanne on seuraava: Olemme olleet yhdessä noin 8kuukautta, minä 37 (mies) ja puolisoni 26. Puolisoni on raskaana (raskauden ensimmäinen kolmannes menossa), yhteen olemme muuttamassa…

Käyttäjä Conundrum aloittanut aikaan 14.09.2015 klo 20:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä, kun tuntuu, että kaikki seinät kaatuu päälle ja tuntuu, että aika loppuu. Ikää päälle 30v, ei lapsia, +6v parisuhde…maisterinpaperit valmiit, uraa ei (it’s a long story). Viimeiset vuodet olen käynyt töissä, opiskellut ja remontoinut kämppää. Nyt tuntuu, että pitäisi valita joko jälkikasvu tai uranluominen – ja toisaalta, että…

Käyttäjä mycurse aloittanut aikaan 12.09.2015 klo 13:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi, millaisia kokemuksia teillä (isät) on eron jälkeen lasten kasvatuksesta? Vanhin tyttäreni oirelee tai mielestäni ei. On mielestäni fiksu ja ihana kasvava 11-vuotias monenlaisine uusine piirteineen, jotka mielestäni kuuluvat ikään murrosiän lähestyessä. Voisin kyllä vähän lukea lisää aiheesta jossain välissä. Ex-vaimo epäilee, että kasvatan lapsia liian lepsusti ja aina kaikki…

Käyttäjä NobodyKnows aloittanut aikaan 10.09.2015 klo 22:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin tänne vuodattaa hiukan itsestäni, kun ei ole ketään muutakaan jolle voisin avautua. Kaikki alko kun olin muistaakseni 5-6v. Äiti vaihteli miehiä kuin sukkia, mutta yksi niistä pilasi elämäni kokonaa. Mies oli mukava touhusi ja leikki aina meidän lasten kanssa. Hän oli ainoa äidin miehistä josta oikeasti tykkäsin ja halusin,…

Käyttäjä Eleanoora aloittanut aikaan 20.04.2015 klo 08:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen reilu kolmekymppinen nainen ja parisuhteet ja niiden yritykset menee aina mönkään. Mut on aina jätetty. Aina. Ja useimmissa tapauksissa toisen naisen takia. Viimeisin kerta pari viikkoa sitten. Mulla on voimakasta hylätyksi tulemisen pelkoa. Käyn juttelemassa mttssa. Olin sinkkuna yli kaksi vuotta ennen kun elämääni tuli mies joka edes vähän…

Käyttäjä taasyksin aloittanut aikaan 07.09.2015 klo 16:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Syksy tekee tuloaan kovaa vauhtia, kevät meni aivan sumussa ja kesäkin kituutti lomineen kaikkineen ohi. Aikaa on kulunut jo 4 kuukautta mutta ikävän tunne ei katoa, häipyy ehkä hetkeksi mutta palaa aina takaisin. Erosin keväällä joitakin vuosia kestäneestä parisuhteesta, ei siis oltu naimisissa, eikä lapsiakaan tähän liity – hyvä niin.…

Käyttäjä lämminverinen+ aloittanut aikaan 03.09.2015 klo 15:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Missä menette ASM, Beren, Mariella, Ainoa oikea, Helemi, Pöllöhuuhkaja? Sain apua teiltä, kun sain tietää mieheni pettämisestä. Tulin tänne taas uudestaan viikko sitten vain kertoakseni mitä minulle nyt kuuluu ja etsimään teitä. Minä jatkan aika hyvää elämää mieheni kanssa, mikään ei ole unohtunut, en ole antanut anteeksikaan, tuska on joka…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: