Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Kuopukseni on nyt noin 5kk vanha ja minua on alkanut mietityttämään se, kun mieheni ei päässyt mukaan hänen synnytykseensä. Alunperin meillä oli puhe ja tarkoitus ollut, että mies tulee ehdottomasti mukaan. Miehen vanhemmat oli lupautunut hoitamaan esikoista. Sitten kun lähdön hetki lopulta koitti sairaalaan, niin mies vain vei minut sinne…
Eli meillä tällainen tilanne että miehelläni ja minulla kaksi lasta (4 ja 6vuotiaat)ja kolmas tulossa tammikuun lopussa. Miehen käytös muuttunut ihan kummalliseksi: hän selaa koko ajan kännykkäänsä eikä häneen saa mitään kontaktia tänä aikana. Lapset jos tekevät pienenkin virheen, huutaa mies naama punaisena. Varsinkin vanhemman lapsen kohdalla esim. Ruokapöydässä mies…
Kuten jo otsikkokin kertoo… Ongelmana on siis minun haluttomuuteni, jota ei varmaankaan vaikea masennus yhtään auta. Olen ollut parisuhteessa saman miehen kanssa nyt hieman päälle 4 vuotta, eikä seksi ikinä ole ollut minulle mitenkään tärkeää, ei edes alkuaikoina. Mieheni oli ensimmäinen seksikokemukseni, ja ihan ok sellainen. Alkuaikoinakin harrastimme seksiä vain…
Laitan nyt tänne eräälle toiselle foorumille kirjoittamani tekstin, jos täällä saisi asiasta järkevää keskustelua aikaiseksi. Eli tarinani on tässä: Olen huolissani parisuhteemme kestävyydestä ja omasta jaksamisestani. Tilanne on seuraava: Olemme olleet yhdessä noin 8kuukautta, minä 37 (mies) ja puolisoni 26. Puolisoni on raskaana (raskauden ensimmäinen kolmannes menossa), yhteen olemme muuttamassa…
Mitä tehdä, kun tuntuu, että kaikki seinät kaatuu päälle ja tuntuu, että aika loppuu. Ikää päälle 30v, ei lapsia, +6v parisuhde…maisterinpaperit valmiit, uraa ei (it’s a long story). Viimeiset vuodet olen käynyt töissä, opiskellut ja remontoinut kämppää. Nyt tuntuu, että pitäisi valita joko jälkikasvu tai uranluominen – ja toisaalta, että…
Moi, millaisia kokemuksia teillä (isät) on eron jälkeen lasten kasvatuksesta? Vanhin tyttäreni oirelee tai mielestäni ei. On mielestäni fiksu ja ihana kasvava 11-vuotias monenlaisine uusine piirteineen, jotka mielestäni kuuluvat ikään murrosiän lähestyessä. Voisin kyllä vähän lukea lisää aiheesta jossain välissä. Ex-vaimo epäilee, että kasvatan lapsia liian lepsusti ja aina kaikki…
Haluaisin tänne vuodattaa hiukan itsestäni, kun ei ole ketään muutakaan jolle voisin avautua. Kaikki alko kun olin muistaakseni 5-6v. Äiti vaihteli miehiä kuin sukkia, mutta yksi niistä pilasi elämäni kokonaa. Mies oli mukava touhusi ja leikki aina meidän lasten kanssa. Hän oli ainoa äidin miehistä josta oikeasti tykkäsin ja halusin,…
Olen reilu kolmekymppinen nainen ja parisuhteet ja niiden yritykset menee aina mönkään. Mut on aina jätetty. Aina. Ja useimmissa tapauksissa toisen naisen takia. Viimeisin kerta pari viikkoa sitten. Mulla on voimakasta hylätyksi tulemisen pelkoa. Käyn juttelemassa mttssa. Olin sinkkuna yli kaksi vuotta ennen kun elämääni tuli mies joka edes vähän…
Syksy tekee tuloaan kovaa vauhtia, kevät meni aivan sumussa ja kesäkin kituutti lomineen kaikkineen ohi. Aikaa on kulunut jo 4 kuukautta mutta ikävän tunne ei katoa, häipyy ehkä hetkeksi mutta palaa aina takaisin. Erosin keväällä joitakin vuosia kestäneestä parisuhteesta, ei siis oltu naimisissa, eikä lapsiakaan tähän liity – hyvä niin.…
Missä menette ASM, Beren, Mariella, Ainoa oikea, Helemi, Pöllöhuuhkaja? Sain apua teiltä, kun sain tietää mieheni pettämisestä. Tulin tänne taas uudestaan viikko sitten vain kertoakseni mitä minulle nyt kuuluu ja etsimään teitä. Minä jatkan aika hyvää elämää mieheni kanssa, mikään ei ole unohtunut, en ole antanut anteeksikaan, tuska on joka…