tämä oli tässä

tämä oli tässä

Käyttäjä rikottu liian monta kertaa aloittanut aikaan 29.09.2015 klo 17:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä rikottu liian monta kertaa kirjoittanut 29.09.2015 klo 17:42

Eilen tapahtui aivan uskomaton asia. Mies tuli luokseni ja täysin puskista ilmoitti, että tämä on sitten tässä. Vielä viikko sitten ilmoitti rakastavansa minua. Meillä oli todella hauskaa yhdessä ja tosiaan odotin häntä eilen. Ja hän sitten pudotti pommin välittömästi.

Olen täysin rikki. Olen lähes 50-vuotias ja monia suhteita kokenut, mutta tällä kertaa jotenkin luotin mieheen täysin. Olimmekin jo miettineet viettävämme vanhuutemme yhdessä ja vaikka mitä. Mutta nyt mies ja kaikki tulevaisuuden suunnitelmat on lakaistu tuhka tuuleen.

En tiedä, miten tästä jälleen kerran selviäisi. Jos selviän, se oli sitten varmasti viimeinen mies minun maailmassani. Olen täysin nujerrettu ja lohduton. Miten joku voi yhtenä päivänä sanoa yhtä ja toisena aivan toista. Missä on arvostus ja kunnioitus sekä rehellisyys. Tuntuu myös kovin hyväksikäytetyltä ololta.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 30.09.2015 klo 14:13

Voihan mies sanoa, mutta oli hyvä kun sanoi, niitä on sellaisiakin, jotka ei sano mitään, vaan pitävät jonkinlaista kulissia yllä.
Kyllä sinä tuosta selviät, hyvinkin, kun et ala märehtimään asiaa, se on mennyttä jo.
Mutta, älä vanno, että viimeinen mies elämässäsi, sillä joku voi vielä tulla. 😉
Sanotaan, ettei sitä sanaa sano, jonka kelkassa ei käy.

Käyttäjä Pilkku kirjoittanut 30.09.2015 klo 14:43

Viisaita sanoja helemiltä.

Suoria, kipeitäkin sanoja pahempaa on selän takana vehkeily. Siinä mietit, missä vika ja mitä voitaisiin tehdä toisin, miksi mies on aina vaan etäisempi jne. Näissä mietteissä voi mennä vuosi ja toinenkin, eikä mies vaan saa suutaan auki.

Sinä tiedät tarkalleen, mikä on pelin henki. Sure oikein kunnolla, kyllä aika tekee tuskasta tietoa. 😍 Pärjäilehän

Käyttäjä sappe kirjoittanut 10.10.2015 klo 14:36

Sinä selviät, vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan! 🙂🌻

Kun ei jää epämääräiseen tilanteeseen odottamaan ratkaisua (niin kuin monet meistä), eheytymisprosessi voi alkaa heti. Vaikka luultavasti se ei pitkään aikaan tunnu eheytymiseltä, ainoastaan rypemiseltä.
On varmasti vaikea hyväksyä sitä, ettet varmaan koskaan saa selville miehesi mielenliikkeitä. Mutta jossain vaiheessa voit ehkä hyväksyä sen, ettei toista voi välttämättä koskaan ymmärtää. Ihmiset ovat ihmeellisiä...

Voimia, pidä huolta itsestäsi!

Käyttäjä siirinen kirjoittanut 29.10.2015 klo 20:17

Hei!

Olen samassa tilanteessa ollut moneen kertaan saman ihmisen kanssa eli aina on palattu yhteen. Siksi edellsien kommentti oli mainio: sinun eheytymisprosessi voi alkaa heti. Se on oikeasti tässä kaikessa kamaluudessa siunaus. Usko minua jonka eheytymisprosessi aina alkoi ja loppui ja alkoi ja loppu. Olen aloittanut eheytymisprosessin nyt niin monetta kertaa etten ole pysynyt laskuissa mukana ja et usko miten ole rikki!!!
Taistele sisko taistele .. tällaista tämä hemmetin elämä vaan on🙂

Käyttäjä LonelyWolf kirjoittanut 31.10.2015 klo 11:43

sappe kirjoitti 10.10.2015 14:36

Kun ei jää epämääräiseen tilanteeseen odottamaan ratkaisua (niin kuin monet meistä), eheytymisprosessi voi alkaa heti. Vaikka luultavasti se ei pitkään aikaan tunnu eheytymiseltä, ainoastaan rypemiseltä.

Päädyin lukemaan tätä ketjua ja huomasin, että erityisesti tämä sappen kirjoittama kommentti sopii hyvin moneen muuhunkin elämäntilanteeseen - myös omaani.
Tosi hyvin kiteytetty. Vaatii vain hirveästi rohkeutta päästä epämääräisestä tilanteesta eteenpäin kohti jotain tuntematonta ja jos sitä rohkeutta löytyykin, niin se ei tunnu itsestä rohkeudelta, vaan juuri tuolta rypemiseltä.

Voimia jokaisen omaan eheytymisprosessiin!