RIKKINÄISET Selviytyjät!
Hei kaikki Tukinet-ystävät!
Tämä on ketju teille kaikille, jotka olette hankalassa perhetilanteessa. Ketjun nimi juontaa juurensa Rikkinäiset -toiminnasta, mitä on ollut järjestöyhteistyönä Tukinetissä vuodesta 2012 alkaen. Meillä on ollut avoimia liveiltoja ja 1 suljettu ryhmä Tukinetissä.
Rikkinäisissä ollaan autettu nuoria ja nuoria aikuisia selviytymään. Monia eri syitä on sille, että perhesuhteet voi tuntua rikkinäisiltä. Ja ihmiset kokee rikkinäisyyden eri tavalla. Moni on kuitenkin kokenut sen saman asian: puhuminen auttaa. Netissä on helpompi löytää vertaisiaan ja kertoa kokemuksistaan. Tämä ketju on sitä varten, että voitte yhäkin jakaa kokemuksianne ja tsempata toisianne selviytymään.
Olen itse toiminut Rikkinäiset -toiminnan koordinaattorina, ja olen ammatikseni auttamistyössä sote-alalla. Yritän säännöllisesti käydä tässä ketjussa lueskelemassa ja vastaamassa. Jos on kysymyksiä liittyen perhesuhteisiin tai kaipaatte neuvoja selviytyäksenne paremmin, olen käytettävissänne.
Rauhaisaa joulunodotusta ja kiitos Tukinetille että mahdollistatte tätä keskustelua! Tämä on tärkeä paikka.
Pauliina_R🙂🌻