Kesänajan chat

Kesänajan chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 27.05.2016 klo 23:01 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 27.05.2016 klo 23:01

Hei kaikille!

Nyt kun chatit loppuivat kesäksi niin täällä sitten jatkuu keskustelu : )🙂👍

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 31.07.2016 klo 14:58

Tsemppia Lukossa!! <3

EV ja BB, tänne avautuisin mielelläni, mutta jotenkin en vaan jaksa nyt kirjoittaa.. kaikki on niin sekavaa tällä hetkellä.

Kotiasiat ei vieläkään oo kunnossa, eikä ne oikeen ees edisty.. ainakin tuntuu siltä.

Huomenna tapaaminen sosiaaliohjaajan kanssa. Jos siitä tulis jotain..

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 31.07.2016 klo 21:14

Mulla on jo parempi fiilis nyt 🙂👍. Lähdenkin ehkä ex temporee reissuun. Katsotaan nyt.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 01.08.2016 klo 12:04

Lukossa kirjoitti 31.7.2016 21:14

Mulla on jo parempi fiilis nyt 🙂👍. Lähdenkin ehkä ex temporee reissuun. Katsotaan nyt.

Lähde ihmeessä ja nauti <3

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 01.08.2016 klo 23:11

Koko kesän on naapurista kuulunut hirveä meteli. Nyt se saa luvan loppua. En kyttiä kehtaa kyllä kutsua mutta kun kerran heille on ennenkin sanottu asiasta niin isännöitsijälle voisin ilmoittaa asiasta. Toisaalta jos ryhdyn "kyttääjäksi" joudun vain silmätikuksi.

Meteleikö teidän naapurit? Mitä teette jos kuulette ylimääräistä melua naapurista?

Käyttäjä kuutyttö13 kirjoittanut 02.08.2016 klo 15:38

Terve kaikille. Mie oon täällä uusi, joten oon vähän pihalla. Tielläkö voi jutella satunnaisista asioista? 🙂

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 02.08.2016 klo 16:00

Hei taas !

Mitä teille kaikille kuuluu?

Mulle kuuluu ihan ok. orjatyö loppuu kohta. Onneksi säät olleet hyviä 🙂

Mutta minua on alkanut ahdistaa mitä sen jälkeen, jään tyhjän päälle?😭

Masennuskin on taas voimistunut, ja kun ajattelenkin tulevaisuuteen, ahdistun suunnattomasti ( ongelmat jota silloin on, työttömyys, ilmastonmuutos, vesi loppuu ( suomesta ennen sitä, koska pelkään, että ne myydään, ja uskon niin käykin, vaikka se sattuu minua 😭) Voiko näin käydä?

Lisäksi olen ajatellut, kuinka noloa onkaan ahdistua tällaisista asioista, minun ikäisenäni?

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 02.08.2016 klo 20:31

kuutyttö13 kirjoitti 2.8.2016 15:38

Terve kaikille. Mie oon täällä uusi, joten oon vähän pihalla. Tielläkö voi jutella satunnaisista asioista? 🙂

Hei kuutyttö

Tervetulos ryhmään. Teimme tämän ryhmän koska Live chatteja ei ole kesällä, jotta tänne voimme kirjioittaa kuulumisia emmekä jää "tyhjän päälle"

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 06.08.2016 klo 10:16

Ahdistaa kun kerrankin kun on menoa niin silloin on chat. 😭

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 06.08.2016 klo 11:00

Tuntuu siltä et kaikki kaatuu päälle. Taas..
Hetken jo luulin et asiat ois lähten etenemää, mut ei.
Kotona asiat on huonosti, eikä sosiaalityöntekijät tunnu ottavan todesta mitä niille kerron.
Magneettikuvauksesta ei oo vieläkään kuulunut mitään. Mun mielikuvitukseni on päässyt jo useesti valloilleen, kun tuntuu et huimaa ja pyörryttää. Mitä jos mun päässä onkin jotain?
Vaikka luulen, että huimaus ja pyörrytys johtuu siitä, että en oo jaksanut syödä paljon mitään..

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 06.08.2016 klo 19:55

Olin ex temporee reissulla kolme päivää. Kannatti lähteä, vaikka alkumatkasta ahdisti niin, että oli pakko turvautua rauhoittavaan pilleriin. Eka ja viimeinen päivä olivat säiden osalta hyviä. Keskimmäisenä päivänä satoi niin älyttömän paljon ja pitkään, etten ehkä koskaan ollut nähnyt vastaavaa. Näin uusia paikkoja Suomesta, mikä oli kivaa. Matkaseurakin oli tosi hyvä. Kotiin tulin eilen puolen yön jälkeen ja tänään olen kyllä ollut tosi sippi. Vähän olen pessyt pyykkiä, maksanut laskuja ja täyttänyt Kelan kaavakkeita.

Aava kertoikin kuulumisiaan. (Et sä tyhjän päälle jää, Aava, vaikka orjatyö loppuukin.)

BB on pyydystänyt Pokeja.

Mitäs teille muille kuuluu?

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 06.08.2016 klo 21:31

johkuzu kirjoitti 6.8.2016 11:0

Tuntuu siltä et kaikki kaatuu päälle. Taas..
Hetken jo luulin et asiat ois lähten etenemää, mut ei.
Kotona asiat on huonosti, eikä sosiaalityöntekijät tunnu ottavan todesta mitä niille kerron.
Magneettikuvauksesta ei oo vieläkään kuulunut mitään. Mun mielikuvitukseni on päässyt jo useesti valloilleen, kun tuntuu et huimaa ja pyörryttää. Mitä jos mun päässä onkin jotain?
Vaikka luulen, että huimaus ja pyörrytys johtuu siitä, että en oo jaksanut syödä paljon mitään..

Niin tuttua ettei polilla oteta tosissaan...
Mitä jos varaisit ajan vaikka terveyskeskukseen ja kertoisit noista pyörtymis jutuistasi. Tai sinne paikkaan missä oli magneettikuvaus, soita edes sinne mangettikuvaus paikkaan ja vaadi tuloksia.

Käyttäjä johkuzu kirjoittanut 07.08.2016 klo 11:03

BirdBell kirjoitti 6.8.2016 21:31

johkuzu kirjoitti 6.8.2016 11:0

Tuntuu siltä et kaikki kaatuu päälle. Taas..
Hetken jo luulin et asiat ois lähten etenemää, mut ei.
Kotona asiat on huonosti, eikä sosiaalityöntekijät tunnu ottavan todesta mitä niille kerron.
Magneettikuvauksesta ei oo vieläkään kuulunut mitään. Mun mielikuvitukseni on päässyt jo useesti valloilleen, kun tuntuu et huimaa ja pyörryttää. Mitä jos mun päässä onkin jotain?
Vaikka luulen, että huimaus ja pyörrytys johtuu siitä, että en oo jaksanut syödä paljon mitään..

Niin tuttua ettei polilla oteta tosissaan...
Mitä jos varaisit ajan vaikka terveyskeskukseen ja kertoisit noista pyörtymis jutuistasi. Tai sinne paikkaan missä oli magneettikuvaus, soita edes sinne mangettikuvaus paikkaan ja vaadi tuloksia.

Se on tosi ärsyttävää, jos ei uskota. Miksi muka sellaisista asioista valehdeltais..? Mä en ainakaan saa päähäni.
Varsinkin jos itse on hakenut apua, niin miksi ei puhuis totta? Tämä ainakin tässä mun kotiasiassa..

Varmaan kai pakko jossain vaiheessa, jos tuloksia ei kuulu.. Mulla on kuitenkin lääkärin konttolliaika joskus syksyllä, joten siellä viimeestään kuulen ne.

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 08.08.2016 klo 22:13

Hei kaikki

Mun tän hetkinen oli ja vointi on kamala. Pistelee rintakehästä ahdistaa on todella sekava olo päätä jomottaa on vaikea ja epätodellinen tunne.😭😭
Haluaisin viiltää ja yrittää saada tän olon loppumaan mut taistelen etten viiltelisi itseäni. 😞😭 tuntuu kuin tästä ei selviäisi.😐😑❓

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 14.08.2016 klo 18:42

Mitä teille kuuluu?

Täällä on satanut koko päivän - ollut pimeää ja synkkää. Niin kuin minunkin sisimmässä. En tiedä mihin meni se pieni toivonkipinä, mikä oli olemassa vähän aikaa. Tänään kaikki on vain mustaa, enkä näe tästä myrskystä ulospääsyä. Myrskyn silmä on liian vahva ja voimakas😭😭

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 14.08.2016 klo 21:46

Onko teillä ihmiset alkanut jo koulu? 🙂